Strauji pieaugošais pieprasījums Klaipēdas ostā pārvadājumiem ar prāmi, kam pamatā bija Polijas un Krievijas strīds par starptautiskajām autopārvadājumu atļaujām, ļāvis kuģniecības un loģistikas grupai DFDS paplašināt darbību Baltijas jūrā.
Lai arī turpmāk apmierinātu pērn novēroto un aizvien pieaugošo interesi pēc pasažieru un kravu pārvadājumiem, DFDS nolēmusi izvērst maršrutus Baltijas jūrā, minēts kompānijas paziņojumā.
Maršrutā Klaipēda–Kārlshamna no 1. aprīļa pievienosies trešais ro-pax klases prāmis Patria Seaways. Savukārt esošais kustības saraksts tiks papildināts ar vēl vienu atiešanās laiku otrdienās un svētdienās no Lietuvas un pirmdienās un piektdienās no Zviedrijas. Tikmēr maršrutā Klaipēda–Ķīle tiks saglabāta nesen paaugstinātā kapacitāte.
Dienas Bizness jau rakstījis, ka ieguvējs lielāka prāmju aizpildījuma ziņā bija arī Liepājas un Ventpils virzienā strādājošā zviedru kuģniecība Stena Line. Iepriekš Krievija, grozot savus normatīvos aktus, sāka nepamatoti pieprasīt ārvalstu autopārvadātājiem nepietiekamā skaitā esošās trīspusējas autopārvadājumu atļaujas, kā arī citus dokumentus tranzīta kravām. Marta vidū gaidāma Latvijas un Krievijas puses tikšanās, lai pārrunātu nozares sasāpējušos jautājumus.