Latvijas tirgus ir mazs, tāpēc daudzi tehnoloģiju jaunuzņēmumi jeb startup domā globāli, tomēr joprojām ir arī tādi, kuri domā tikai par vietējo tirgu
«Daudzi startup domā diezgan lokāli, tiesa gan – lielākās valstīs tā ir krietni lielāka problēma kā Latvijā, piemēram, Polijā. Mēs neesam neko daudz dzirdējuši par Polijas startup, jo valsts ir tik liela, ka ir pašpietiekama un turienes jaunuzņēmumiem pietiek ar vietējo tirgu vien. Mēs to nevaram atļauties, tāpēc igauņi, latvieši un lietuvieši mērķē uz globālo tirgu, taču, neskatoties uz to, daudzi startup orientējas tikai uz Latviju vai pat Rīgu,» saka Sergejs Sņegirjovs, simulāciju e-apmācību rīka izveidotāja SIA BranchTrack līdzīpašnieks.
Otra startup kļūda viņa skatījumā ir tā, ka jaunuzņēmumi nesaprot, ka nav runa par viņu un viņa produktu, bet gan par cilvēkiem, kuri to lietos. Tāpēc pats galvenais ir saprast, ko vajag lietotājiem un to arī piedāvāt, nevis dot viņiem to, kas pašam šķiet viņiem vajadzīgs. «Tas ne vienmēr sakrīt,» norāda S. Sņegirjovs.