LG Electronics Inc. 2016. gadā strādājis ar 1,16 miljardu ASV dolāru pamatdarbības peļņu, kas ir par 12,2% vairāk nekā 2015. gadā, informē uzņēmuma pārstāvji.
Pieaugums noticis galvenokārt pateicoties struktūrvienību Home Appliance & Air Solution un Home Entertainment veiksmīgajiem darbības rezultātiem. Pērn kompānijas tirdzniecības apjoms veidojis 47,92 miljardus dolāru, bet tīrā peļņa sasniegusi 109,31 miljonu dolāru.
Uzņēmuma tirdzniecības apjoms 2016. gada ceturtajā ceturksnī bija 12,79 miljardi dolāru, kas ir par 11,7% vairāk, salīdzinot ar iepriekšējiem trīs mēnešiem un par 1,5% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā 2015. gadā. Gan Home Appliance & Air Solution, gan Home Entertainment struktūrvienība 2016. gadā reģistrējusi visu laiku augstāko pamatdarbības peļņu. Taču, ņemot vērā struktūrvienību Mobile Communications un Vehicle Components radītos zaudējumus, LG ceturtajā ceturksnī cietis tīros zaudējumus 223,98 miljonu dolāru apmērā.
LG Home Appliance & Air Solution Company tirdzniecības apjoms pērn kopumā sasniedzis 14,92 miljardus dolāru, bet ceturtajā ceturksnī tas veidojis 3,5 miljardus dolāru. Tas ir par 5,6% vairāk nekā pirms gada, galvenokārt pateicoties spēcīgajam pārdošanas apjomam Dienvidkorejas un Ziemeļamerikas tirgos, kur tādi produkti kā TWINWash veļasmašīnas un Door-in-Door ledusskapji saglabā savu popularitāti. Pagājušā gada pamatdarbības peļņa 1,15 miljardu dolāru apmērā bija par 36% lielāka salīdzinājumā ar 2015. gadu un augstākā starp visām LG struktūrvienībām.
LG Home Entertainment Company ceturtajā ceturksnī strādājusi ar 4,15 miljardu dolāru tirdzniecības apjomu, kas ir par 15,7% vairāk nekā iepriekšējos trīs mēnešos, pateicoties lielam premium LG OLED un 4K Ultra HD televizoru pārdošanas apjomam Ziemeļamerikā, Eiropā un Āzijā. Pērnā gada pamatdarbības peļņa 1,07 miljardu dolāru apmērā bija visu laiku lielākā, kāda sasniegta Home Entertainment Company vēsturē, bet 2016. gada tirdzniecības apjoms 15,08 miljardu dolāru apmērā bijis augstākais starp visām LG struktūrvienībām. Sagaidāms, ka apbalvojumus guvusī LG SIGNATURE OLED televizoru W7 sērija un paplašinātais LG OLED televizoru klāsts, stiprinās LG līderpozīcijas premium televizoru segmentā, citiem uzņēmumiem šogad arī ieviešot OLED televizoru produktus.
LG Mobile Communications Company 2016. gada ceturtajā ceturksnī reģistrējusi 2,51 miljarda dolāru tirdzniecības apjomu, kas ir par 15,4% vairāk nekā trešajā ceturksnī, galvenokārt pateicoties V20 viedtālruņu spēcīgajam pārdošanas apjomam. Rentabilitāti negatīvi ietekmējis G5 ierīču vājais tirdzniecības apjoms un marketinga investīciju kāpums. Paredzams, ka nākamās paaudzes G sērijas telefonu un masveida pieprasījumam paredzēto ierīču ieviešana tirgū otrajā ceturksnī pēc Pasaules Mobilajā kongresa ievērojami palīdzēs 2017. gadā uzlabot LG Mobile Communications Company tirgus pozīciju.
LG Vehicle Components Company gadu noslēdza ar spēcīgu tirdzniecības apjoma pieaugumu 2,4 miljardu dolāru apmērā, kas ir par 51% vairāk salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Ceturtā ceturkšņa pārdošanas apjoms 749,2 miljonu dolāru apmērā bijis par 66,4% lielāks nekā pirms gada, galvenokārt pateicoties ievērojamai elektrisko automašīnu komponenšu un automobiļu izklaides sistēmu tirdzniecības apjoma izaugsmei. Tirdzniecības apjoms stabili pieaudzis katrā no 2016. gada ceturkšņiem, taču izpētes un izstrādes investīcijas negatīvi ietekmējušas rentabilitāti. Sagaidāms, ka LG Vehicle Components Company 2017. gadā turpinās stiprināt savu produktu konkurētspēju, pateicoties ar LG kopīgi izstrādātās elektriskās automašīnas Chevrolet Bolt ražošanai un pieprasījuma kāpumam pēc elektronikas produktiem saistībā ar automašīnu izklaides un drošības sistēmām.