"Lexus" iepazīstinājis ar savu pirmo elektroauto – "UX 300e" –, kas enerģiju uzglabā tikai akumulatoros (BEV) un ko raksturo UX uzbūve un funkcionalitāte.
2019. gada Tokijas autoizstādē "Lexus" atklāja savu globālo elektrifikācijas stratēģiju, kuras nosaukums ir “Lexus Electrified”.
"Lexus Baltic" vadītājs Raigo Kaseorgs stāsta: ""UX 300e" ir pirmais ražošanas modelis, kam pamatā ir "Lexus Electrified" stratēģija. "Lexus" inženieri gan saglabājuši neskartu UX krosovera atšķirīgo dizainu un raksturlielumus."
"Lexus" inženieri spējuši likt lietā jauno elektrisko piedziņu, lai uzlabotu automobiļa sniegumu uz ceļa. Tajā pašā laikā "UX 300e" ir viens no klusākajiem saloniem savā klasē. "UX 300e" dinamisko veiktspēju gūst, pateicoties zemajam smaguma centram, kas izriet no motora un akumulatora novietojuma zem automobiļa virsbūves. "UX 300e" braukšanas režīma izvēles funkcija sniedz iespēju vienmērīgi palielināt un samazināt ātrumu atbilstoši situācijai.
Lai gan elektroauto ir dabiski klusi, "UX 300e" ir iestrādāta izolācija tieši aiz akumulatora, kas mazina āra trokšņus, tādus kā vējš vai akmeņu sitieni, kas citādi būtu manāmi.
Uzlabojot visas sistēmas sniegumu, braukšanas attālums, ko spēj veikt "UX 300e", ir 400 km bez jebkādām raizēm, sola autoražotājs.
Akumulatori ir aprīkoti ar temperatūras pārvaldības sistēmu, kas darbojas zemā un augstā apkārtējās vides temperatūrā. Uzticamību palielina arī daudzo uzraudzības sistēmu pielietojums, kas regulē uzlādi un nepieļauj, piemēram, pārlādēšanu.
Tāpat "UX 300e" piedāvā jaunāko automobiļa savienojamības tehnoloģiju. Ar "LexusLink" lietotni izveidojot savienojumu ar viedtālruni, autovadītāji var pārliecināties par akumulatora uzlādes līmeni un iespējamo braukšanas attālumu. Auto iekļauti arī uzlādes regulēšanas mehānismi, piemēram, taimera funkcija, kas informē īpašnieku, kad automobilis būs pilnībā uzlādēts, vai palīdz plānot uzlādi atkarībā no tā, kad paredzams nākamais brauciens ar automobili vai kad elektrības cena ir zema. Vēl lietotne īpašniekam sniedz iespēju attāli regulēt automobiļa klimata ierīci.
"UX 300e" pasaules pirmizrāde notika 22. novembrī Guandžou Starptautiskajā autoizstādē. Plānots, ka "UX 300e" tirdzniecība Ķīnā un Eiropā sāksies 2020. gadā, Japānā – 2021. gada sākumā.