Paplašinot starptautisko darbību, viens no lielākajiem lauksaimniecības uzņēmumiem Baltijā “Linas Agro” mainījis savu vizuālo identitāti.
“Linas Agro” norāda, ka jaunā identitāte atspoguļo uzņēmuma izaugsmes ambīcijas un stratēģisko mērķi kļūt vēl spēcīgākam partnerim lauksaimniekiem – sākot no mazām ģimenes saimniecībām līdz lieliem lauksaimniecības uzņēmumiem.
“Jau vairāk nekā divdesmit gadu klienti, sadarbības partneri un lauksaimniecības kopiena mūs asociē ar zilo un dzelteno krāsu un graudu simbolu, taču šo gadu laikā esam būtiski auguši, no vietēja mēroga uzņēmuma kļūstot par starptautiski atpazīstamu lauksaimniecības nozares līderi. Vizuālās identitātes atjaunošana ir ne tikai cieņas apliecinājums uzņēmuma vēsturiskajām saknēm, bet arī skaidrs solis uz priekšu, iezīmējot turpmākās izaugsmes un attīstības plānus,” norāda Kristina Mažeikīte (Kristina Mažeikytė), “Linas Agro” mārketinga un komunikācijas vadītāja Baltijā.
Jaunās vizuālās identitātes pamatā ir uzņēmuma trīs galvenās vērtības: uzticamība, vienotība un uz nākotni vērsta attīstība. Jaunajā logotipā savstarpēji savienotās augu lapas simbolizē izaugsmi, kopību un nepārtrauktu attīstību. Savukārt sešstūra forma rada asociācijas ar harmoniju un stabilitāti, kas raksturo uzņēmuma ilgtspējīgo darbību un ilgtermiņa sadarbību ar lauksaimniekiem. Arī krāsu izvēle nav nejauša. Zaļā krāsa simbolizē zemi – lauksaimnieku galveno resursu un iztikas avotu, – savukārt zelta tonis atspoguļo graudus, kas ir lauksaimnieku lielākā vērtība, norāda uzņēmums.