Kosmētiķe Ludmila Stavro-Freiberga radījusi jaunu kosmētikas zīmolu Response by Dr. Stavro lielpilsētu iedzīvotājiem, kuri saskaras ar augstu gaisa piesārņojumu un lielu stresa līmeni.
"Šķiet, ka ir izdevies radīt labu produktu. Biju ļoti pagodināta brīdī, kad profesionāļi no malas nosauca manu produktu par Latvijas Nokia. Tāpēc zīmols domāts ne tikai Latvijas tirgum. Neskatoties uz lielo kosmētikas tirgus piesātinātību, tas ir globāli konkurētspējīgs. Šobrīd biznesā robežu nav. Kāpēc lai nepiedāvātu savu produktu arī ārpus Latvijas?" uzskata L. Stavro-Freiberga, Response by Dr. Stavro (SIA Stavro) īpašniece.
Uzņēmuma direktore Daina Inne papildina: “Tas ir brīnums, ka Latvijā var dabūt gatavu tādu super produktu. Šobrīd intensīvi darbojamies pie tā, lai palaistu to tautās.” L. Stavro-Freiberga apgalvo, ka šobrīd uzņēmumam pasaulē korneoterapijas jomā ir divi tiešie konkurenti un arī starp tiem Response by Dr. Stavro esot savas priekšrocības.
Viņa paskaidro, ka korneoterapija ir zinātne par ādas raga slāņa veselību, kas tiek veicināta ar dažādām metodēm. Tai pamatā ir bioholistiskā pieeja, kur netiek pieļauta aktīva iejaukšanās ādas funkcijās, bet tiek veidota vide un apstākļi, kad āda pati spēj sabalansēt savu darbību.
L. Stavro-Freiberga ir ieguvusi ārsta grādu Tartu Valsts universitātē, tālāk praktizējusi kā kardioloģe un funkcionālās diagnostikas ārste, bet jau vairāk nekā 20 gadus ir kosmētiķe. “Pirms 20 gadiem cilvēki ar jutīgu ādu bija 10% no visiem klientiem, bet šobrīd jau 90% cilvēku uz pirmo konsultāciju nāk ar šādu problēmu. Gandrīz nekad cilvēki neizmantoja šo frāzi, jo nezināja, kas tas ir. Šobrīd kosmetoloģija var konkurēt ar plastisko ķirurgu – pilnīgi nopietni, taču jutīgu ādu tā nespēj uzvarēt,” saka L. Stavro-Freiberga.
Visu rakstu lasiet 6.oktobra žurnālā "Dienas Bizness".
Abonējiet, lasiet elektroniski vai meklējiet preses tirdzniecības vietās.