Jaunākais izdevums

Šogad Latvijas kosmētikas ražotāji turpina attīstību vietējā un eksporta tirgos un laiž klajā jaunus produktus, trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

«Šo gadu plānojam beigt ar 25 līdz 30% apgrozījuma pieaugumu,» saka Agate Jurkovska-Kanča, Kivvi Organic Cosmetics (SIA Kiwi Cosmetics) līdzīpašniece. 2014. gadā šī uzņēmuma apgrozījums bija 105,9 tūkstoši eiro. Arī SIA Madara Cosmetics šogad plāno apgrozījuma pieaugumu aptuveni 30% apmērā. «Mēs esam turpinājuši attīstīties tādā pašā tempā kā iepriekš. Prognozētais realizācijas pieaugums ir līdzīgs kā iepriekšējos gados. Esam saglabājuši tempu,» saka Uldis Iltners, SIA Madara Cosmetics direktors. Pērn uzņēmuma apgrozījums bija 3,03 miljoni eiro. Izaugsmes pamatā ir uzņēmuma attīstība eksporta tirgos, realizācija Latvijā ir saglabājusies iepriekšējā gada līmenī. Pašmāju tirgus ir sasniedzis zināmu briedumu. Šogad stabilus rezultātus uzrādījusi uzņēmuma ražotā kosmētikas līnija Mossa. «Mums ir veiksmīga sadarbība ar veikaliem Drogas. No nākamā gada plānojam pamazām iziet eksportā ar šiem produktiem,» atklāj U. Iltners. Šobrīd Mossa produkti veido nelielu daļu no uzņēmuma apgrozījuma – aptuveni 3%.

Savukārt senākā Latvijas kosmētikas ražotāja a/s Dzintars prognozētais šī gada apgrozījums būs aptuveni vienāds ar 2014. gada apgrozījumu, kad tas bija 6,35 miljoni eiro, paredz Iļja Gerčikovs, a/s Dzintars valdes priekšsēdētājs.

Ražotāji šogad paplašinājuši savu produktu portfeli. «Mums šogad bija jauni produkti, izlaidām nākamās paaudzes pretnovecošanās produktu līniju. Tāpat gada pirmajā pusē ieviesām produktu, kurš ir izrādījies veiksmīgs, – micelāro ūdeni, kam ir labi panākumi eksportā, esam saņēmuši daudzas kosmētikas konkursu balvas ārzemēs,» stāsta U. Iltners.

Visu rakstu Latvijas kosmētiku pārsvarā lieto ārzemēs lasiet 9. decembra laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Kosmētikas ražotāja Madara: Kiwi Cosmetics pārņemšana var būt iespēja piekļūt Olainfarm resursiem

LETA,21.01.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas farmācijas kompānija AS Olainfarm, pārņemot relatīvi nelielo ekokosmētikas ražotāju SIA Kiwi Cosmetics, var nodrošināt iespēju pārņemtajam uzņēmumam piekļūt relatīvi lieliem Olainfarm resursiem, šādu viedokli pauda kosmētikas zīmola Madara radītājas SIA Madara Cosmetics direktors un valdes loceklis Uldis Iltners.

Viņaprāt, šis darījums liecina, ka Olainfarm dabīgās kosmētikas segmentā ir saskatījis potenciālu un, visticamāk, redz iespēju šo uzņēmumu nākotnē attīstīt.

«Uzņēmumam Kiwi Cosmetics pašreiz ir iespēja piekļūt relatīvi lieliem resursiem. Prognozējot, vai no darījuma ilgtermiņā iegūs abi iesaistītie uzņēmumi, jāvērtē, cik veiksmīgi šie resursi tiks izmantoti un vai Olainfarm spēs būtiski attīstīt pārņemto uzņēmumu. Iespējams, kosmētikas produkti kļūs par papildinājumu Silvanola produktu klāstam un tiks virzīti aptieku segmentā, kur Olainfarm ir lielāka pieredze un iespējas,» atzīmē Iltners.

Vērtējot Kiwi Cosmetics, Iltners norāda, ka tas ir salīdzinoši neliels uzņēmums. Lai arī zīmolu Madara un Kiwi Cosmetics produktiem ir vairākas kopīgas tirdzniecības vietas, būtisku saskarsmi Madara līdz šim ar Kiwi Cosmetics nav piedzīvojusi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ AS Olainfarm parakstīja līgumu par eko kosmētikas ražotāja SIA Kiwi Cosmetics 100% kapitāla daļu iegādi, liecina kompānijas paziņojums Nasdaq Riga.

Šis darījums ļaus abiem uzņēmumiem paplašināt ražošanas virzienus, optimizēt ražošanu, kā arī apgūt un nostiprināties arvien jaunos tirgos. Uzņēmumā turpinās strādāt līdzšinējā vadības komanda - Agate Jurkovska-Kanča, Elīna Iltnere-Kārkla un Solveiga Zvejniece.

Pēc provizoriskajiem datiem SIA Kiwi Cosmetics apgrozījums pērn bija 123 tūkstoši eiro.

«Mēs augstu vērtējam Latvijas ražotāju iespējas nodrošināt pieprasītus produktus arvien pieaugošajam zaļā dzīvesveida piekritēju pulkam. Latvijā ir rūpīgi izloloti uzņēmumi gan zaļās farmācijas, gan eko kosmētikas jomā, kuru straujākai attīstībai ir nepieciešams nodrošināt spēcīgu atspēriena punktu. Tāpēc mēs turpinām ar Latvijas zaļās farmācijas līdera Silvanols iegādi aizsākto virzību un pievienojam Olainfarm koncernam eko kosmētikas uzņēmumu Kiwi Cosmetics. Mēs saskatām labu sinerģiju starp Kiwi Cosmetics un Silvanols produktu mārketinga un eksporta jomā, kā arī starp Kiwi Cosmetics un Latvijas aptieka ārstnieciskās eko kosmētikas izplatīšanas jomā. Turklāt būtisks atbalsts būs mātes uzņēmuma Olainfarm pieredze ražošanas attīstībā, tās optimizēšanā un jaunu tirgu apguvē,» piebilst Valērijs Maligins, AS Olainfarm valdes priekšsēdētājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai uzņēmumu pamanītu starptautiskās izstāžu halles plašumos, tam ir jāizceļas ar savu stendu un jāmudina apstāties, reaģējot uz ieraudzīto

Par atraktīva stenda izveidi domā lielākā daļa pašmāju uzņēmumu, šķērslis ir stenda ražošanas un tā transportēšanas izmaksas. Uzņēmumu pieredze, iekārtojot stendu, ir dažāda – vieni visu nepieciešamo aprīkojumu īrē uz vietas un to papildina ar uzņēmuma logo, informatīviem materiāliem, video projekcijām, citi stendu izgatavo Latvijā un to transportē uz starptautiskām izstādēm.

SIA Nordic Homes ārvalstu izstādēs izmanto pop-up tipa stendu, kam ir salīdzinoši vienkārša un viegla konstrukcija, tas ir mobils, tā uzstādīšana un nojaukšana ir vienkārša un ērta. Stenda vizuālais risinājums nepieciešamības gadījumā ir viegli maināms, pārdrukājot tā uzrakstus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Purenn sācis ražot arī veļas mazgāšanas līdzekļus

Dienas Bizness,26.11.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kivvi Organic Cosmetics līdzīpašnieku dibinātais ekoloģisku tīrīšanas līdzekļu ražošanas uzņēmums SIA Purenn radījis jaunu produktu līniju – veļas mazgāšanas līdzekļus, informē uzņēmuma līdzīpašniece Agate Kanča.

Uz augu sastāvdaļu bāzes izstrādātie veļas mazgāšanas līdzekļi nesatur fosfātus, optiskos balinātājus un naftas pārstrādes vielas.

Jauno produktu klāstā ir veļas mazgāšanas līdzekļi bez aromāta, bērnu veļai, krāsainām drēbēm, universāls mazgāšanas līdzeklis, kā arī veļas mīkstinātājs, cietinātājs un palīgs gludināšanai. Jaunajiem produktiem ir septiņi dažādi aromāti – rudzupuķu, lavandas, kumelītes, alvejas, klinģerītes, avenes un bērza.

Purenn ražoto produktu klāstā līdz šim bija 20 produktu – trauku mazgāšanai, vannas istabām, dzīvojamām telpām, grīdām, stikliem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Kosmētikas ražotāji turpina augt Latvijā un ārpus tās

Anda Asere,23.05.2019

Pagājušais gads bija zīmīgs arī ar to, ka mainīta uzņēmuma attīstības stratēģija vietējā tirgū un ir sākta sadarbība ar Latvijas lielākajām veikalu ķēdēm, stāsta Raimonds Krampāns, SIA Cita Lieta Pārdošanas daļas vadītājs.

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairums vietējo kosmētikas ražotāju 2018.gadā spējuši audzēt apgrozījumu pat par 30 un 40%.

Jau otro gadu Latvijas lielākais kosmētikas ražotājs ir ekoloģiskās kosmētikas uzņēmums AS Madara Cosmetics, kas turpina strauji augt un attīstīties. «2018. gadā uzņēmums ir veiksmīgi strādājis iepriekšējos gados attīstītajos tirdzniecības kanālos un sasniedzis 29% neto apgrozījuma pieaugumu pret 2017. gadu. Līdz ar neto apgrozījuma pieaugumu ir pieaugusi arī uzņēmuma peļņa, veidojot 1,52 miljonus eiro pēc nodokļiem, kas ir 21,7% pieaugums, salīdzinot ar iepriekšējo gadu,» uzskaita Uldis Iltners, AS Madara Cosmetics valdes loceklis.

Pagājušais gads uzņēmumā ir bijis zīmīgs ar jaunu, inovatīvu produktu ieviešanu tirgū, kas devuši būtisku pienesumu gan uzņēmuma izaugsmē, gan reputācijā. 2018. gadā ir sākts darbs pie vairākiem liela mēroga attīstības projektiem. Viens no nozīmīgākajiem pēdējo piecu gadu attīstības projektiem ir dabīgas, sertificētas dekoratīvās kosmētikas līnijas izstrāde. Tāpat tiek aktīvi strādāts un ieguldīts koncerna zīmolu atpazīstamības veicināšanā ārvalstu tirgos, radot pozitīvus apstākļus turpmākajai izaugsmei. «2018. gads uzņēmumā ir bijis aktuāls ar jaunu produktu veiksmīgu ieviešanu tirdzniecībā. Īpaši izceļama ir saules aizsardzības produktu līnija. Šīs līnijas attīstība ir turpināta, un 2019. gadā tirgū izlaisti vēl trīs jauni šīs kategorijas produkti. Saules aizsargkrēmi tiks ieviesti arī zīmola Mossa sortimentā,» atklāj U. Iltners.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto & Video

Kā top?: Ķermeņa marmelāde uzņēmumā Kiwi Cosmetics

Žanete Hāka,08.07.2016

Ķermeņa marmelādes galvenā bāze ir šī sviests un kokosriekstu eļļa.

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šajā piektdienā portāls db.lv saviem lasītājiem piedāvā ielūkoties SIA Kiwi Cosmetics laboratorijas telpās, kur tiek izstrādāti jauni produkti.

Uzņēmums SIA Kiwi Cosmetics dibināts pirms pieciem gadiem, savukārt produktu izstrāde notika jau iepriekš, un pirmie produkti ražošanā nokļuva 2011.gada novembrī, stāsta kompānijas eksporta direktore Solveiga Zvejniece.

Kompānija darbu sāka ar bija pieciem produktiem - dienas krēmu, 24 stundu krēmu, acu krēmu, roku krēmu un nakts krēmu. Patlaban piedāvajums izaudzis līdz aptuveni 50. Pircēju iecienītākais uzņēmumā ražotais produkts ir 24 stundu krēms, kā arī ķermeņa marmelādes.

S. Zvejniece uzsver, ka produktu piedāvājums jāveido maksimāli plašs, lai aptvertu dažādus vecumus un gaumes. Gadā uzņēmuma piedāvājums tiek palielināts par 5-8 produktiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad akcijas plāno emitēt divi Latvijas uzņēmumi, vērtspapīru tirgus gaida uzrāvienu, pirmdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

AS Madara Cosmetics varētu būt pirmais kosmētikas uzņēmums Baltijā, kura vērtspapīri tiks kotēti fondu biržā. Šobrīd Nasdaq Riga vērtspapīru sarakstā ir iekļautas farmācijas uzņēmuma Olainfarm akcijas, kuram pieder eko kosmētikas ražotājs Kiwi Cosmetics.

Pagaidām AS Madara Cosmetics konkrētus plānus par attīstības iespējām, izmantojot kapitāla tirgu, neizpauž, tie tiks publiskoti preses brīfingā, kas notiks 27. aprīlī.

Paredzams, ka 2017. gadā akcijas emitēs divi Latvijas uzņēmumi, AS Madara Cosmetics būs pirmais, DB saka AS Nasdaq Riga valdes priekšsēdētāja Daiga Auziņa–Melalksne, norādot, ka abi uzņēmumi, kuri emitēs vērtspapīrus, būs patēriņa zīmola (comsumer brand) pārstāvji. «Pēc ilgstoša klusuma vērtspapīru tirgus piedzīvo uzrāvienu. Tas lielā mērā ir saistīts ar to, ka Baltijā ir izaugusi jauna uzņēmju paaudze, kura biznesu ir izveidojusi pēdējo 25 gadu laikā. Uzņēmumu akcionāri ir daudz izglītotāki, nebaidās no atklātības un viņiem ir lielas ambīcijas, viņi vēlas, lai viņu vadītie uzņēmumi aug un attīstītās,» lēš D. Auziņa–Melalksne. Viņa stāsta, ka Baltijas un Latvijas vērtspapīru tirgus attīstās ļoti veiksmīgi. Pagājušajā gadā katrā Baltijas valstī bija viens jauns akciju emitents. Latvijā vērtspapīru tirgum pievienojās uzņēmums HansaMatrix. Tāpat veiksmīgi attīstās arī obligāciju tirgus – pērn Baltijā bija 22 jaunas emisijas, no tām 21 Latvijā. Turklāt obligācijas emitēja pieci jauni tirgus dalībnieki.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Tuvākā mēneša laikā Olainfarm plāno noslēgt darījumu par vēl kāda uzņēmuma iegādi

LETA,14.03.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvākā mēneša vai pusotra mēneša laikā Latvijas farmācijas kompānija AS Olainfarm plāno noslēgt darījumu par vēl kāda uzņēmuma iegādi, virtuālajā konferencē par uzņēmuma 2015.gada finanšu rezultātiem informēja Olainfarm valdes loceklis Salvis Lapiņš.

Neatklājot potenciāli iegādājamā uzņēmuma darbības jomu, Lapiņš teica, ka tas nav farmācijas nozares uzņēmums, bet farmācijai līdzās esošs uzņēmums. Tāpat Lapiņš atzīmēja, ka tas ir vietējās izcelsmes kapitāla uzņēmums. Iespējamā darījuma summa netika atklāta.

Darījuma noslēgšanas termiņš varētu būt mēnesis vai pusotra. Patlaban esam finiša taisnē. Pēc mēneša vai pusotra zināsim, vai darījums tiek noslēgt vai nē. Varu teikt, ka tas nav farmācijas uzņēmums, bet farmācijai blakus esošs uzņēmums. Starp citu, nesen Olainfarm iegādātais ekokosmētikas ražotājs SIA Kiwi Cosmetics arī nav farmācijas nozares uzņēmums, taču, piemēram, ieejot aptiekā, pircēji nav izbrīnīti, blakus medikamentiem ieraugot kosmētikas produktus, norādīja Lapiņš.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Lapiņš: Grindeks un Olainfarm apvienošana būtu nozīmīgs ieguvums Latvijas ekonomikai

LETA,09.06.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas farmācijas kompāniju Grindeks un Olainfarm apvienošana būtu nozīmīgs ieguvums Latvijas ekonomikai, atzīst Olainfarm valdes loceklis Salvis Lapiņš.

Ņemot vērā, ka abi uzņēmumi darbojas pietiekami līdzīgos tirgos, to apvienošana noteikti varētu veicināt efektivitātas pieaugumu, norādīja Lapiņš.

Bezkaislīgi raugoties, ja būtu iespēja iegādāties Grindeks, Latvijas ekonomikas kontekstā Grindeks un Olainfarm apvienošana būtu iespēja izveidot ļoti efektīvu uzņēmumu, aģentūrai LETA atzina Lapiņš.

Tiesa, viņš atzīmēja, ka iespējamā vienošanās ar Grindeks akcionāriem, visticamāk, būtu ilgs un sarežģīts process. Taču Latvijas ekonomikai tas būtu nozīmīgs ieguvums, uzsvēra Lapiņš.

Kā vēstīts, šī gada sākumā Olainfarm parakstīja līgumu par eko kosmētikas ražotāja "Kiwi Cosmetics" 100% kapitāla daļu iegādi, bet šī gada maijā Olainfarm iegādājās elastīgo medicīnisko izstrādājumu ražotāju Tonus Elast. Tāpat šogad iecerēts attīstīt kompānijas ražošanas platformu Baltkrievijā, līgumu par Baltkrievijā esošā uzņēmuma iegādi noslēdzot, iespējams, nākamgad.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pērn ir bijis vēl viens veiksmīgs gads farmācijas nozarē, Olainfarm ir turpinājis audzēt apgrozījumu līdz 84,7 miljoniem eiro, Grindeks ir samazinājis zaudējumus līdz 0,8 miljoniem eiro, kā arī palēninājis apgrozījuma sarukuma tempu. Lielākā daļa topa uzņēmumu ir palielinājuši apjomus, strādājuši ar peļņu, kopumā nodarbinājuši vēl vairāk darbinieku nekā gadu iepriekš.

Vienīgi minimāli ir samazinājies TOP 10 uzņēmumu samaksātais nodokļu apjoms – par 7%, tam par iemeslu ir samazinājums Grindeka samaksātajos nodokļos – par 3,9 miljoniem eiro, ko nespēja kompensēt pat Olainfarm par 2,8 miljoniem eiro vairāk samaksātie nodokļi.

Neskatoties uz dažādām aizķeršanām, farmācijas nozares uzņēmumu pārstāvji ir pozitīvi noskaņoti, ar konkrētu fokusu uz ārvalstu tirgiem, rūpīgāk piedomājot arī pie tirgu diversifikācijas. Šā gada pirmajā ceturksnī Olainfarm realizācijas apjomi salīdzinājumā ar iepriekšējā gada atbilstošu periodu samazinājās par 3%, bet peļņa – apmēram uz pusi, liecina uzņēmuma konsolidētais finanšu pārskats Nasdaq biržā. Te gan jāņem vērā, ka 2015. gada sākums uzņēmumam bija rekordu sišanas laiks un gada sākums apgrozījuma ziņā joprojām ir otrais labākais Olainfarm vēsturē. Lai arī turpināja pieaugt uzņēmuma realizācijas apjomi visos tā galvenajos noieta tirgos, Krievijā tie samazinājās par 38%, kā rezultātā Latvija ir kļuvusi par Olainfarm lielāko noieta tirgu. Uzņēmumā atzīst, ka šķietamā ekonomiskās situācijas uzlabošanās Krievijā nav devusi gaidītos realizācijas apjomus šajā valstī, savukārt, neskatoties uz nestabilitāti Baltkrievijā un Ukrainā, kompānijai ir izdevies šajās valstīs pārdot būtiski lielāku produkcijas apjomu. Vienlaikus Olainfarm turpina iepirkties, sākot ar tādiem stratēģiskiem uzņēmumiem kā Silvanols un Latvijas aptiekas un beidzot ar nesenu šopingu – eko kosmētikas ražotāju Kiwi Cosmetics un elastīgo medicīnisko izstrādājumu ražotāju Tonus Elast, kuru pievienotā vērtība koncernam, iespējams, vairs nav tik acīm redzama.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Olainfarm iegādājusies 24% Baltkrievijas farmācijas uzņēmuma NPK Biotest akciju, liecina kompānijas paziņojums Nasdaq Riga.

Tuvākajā laikā plānots slēgt līgumu par vēl 46% akciju iegādi, palielinot Olainfarm daļu līdz 70%. AS Olainfarm par 70% SIA NPK Biotest akciju samaksās 2,6 miljonus eiro. Līdz ar to AS Olainfarm varēs atsevišķus ražošanas procesus veikt uzņēmumā Baltkrievijā.

«Plānojam, ka NPK Biotest būs ne vien ražošanas platforma, kas palīdzēs atvieglot Olainfarm un tās meitaskompāniju darbu Baltkrievijā, bet arī papildinās koncerna produktu portfeli ar zāļu tējām un to maisījumiem,» piebilst Valērijs Maligins, AS Olainfarm valdes priekšsēdētājs.

SIA NPK Biotest ir viens no pirmajiem privātajiem farmācijas uzņēmumiem Baltkrievijā. To 1990. gadā Grodņā izveidoja grupa Baltkrievijas Zinātņu akadēmijas darbinieku. SIA NPK Biotest izstrādā un ražo dabiskas izcelsmes ārstniecības līdzekļus un uztura bagātinātājus. Tā produktu portfelī ir vairāk nekā 100 zāļu tēju, to maisījumu un ārstniecības augu pulveru. SIA NPK Biotest pieder četras aptiekas Grodņā. Uzņēmuma apgrozījums 2015. gadā bija 2,7 miljoni eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

Izmantojot 5,7 miljonu eiro aizņēmumu, paplašinās tīklu Latvijas aptieka

Lelde Petrāne,24.07.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SEB banka piešķīrusi 5,7 miljonu eiro lielu ilgtermiņa aizdevumu Latvijas farmācijas uzņēmumam Olainfarm.

Tas paredzēts koncernam piederošā aptieku tīkla Latvijas aptieka paplašināšanai. Uzņēmums iegādājies piecas aptiekas trīs Latvijas pilsētās: Ventspilī, Bauskā un Rēzeknē.

Šajās pilsētās Latvijas aptieka zīmols iepriekš nebija pārstāvēts. Pašlaik Latvijas aptieka tīklā darbojas 67 aptiekas.

Olainfarm produkciju eksportē uz vairāk nekā 40 pasaules valstīm. Olainfarm koncernā ietilpst aptieku tīkls Latvijas aptieka, dabiskas izcelsmes farmācijas produktu ražotājs Silvanols, elastīgo medicīnisko izstrādājumu ražotājs Tonus Elast, ekokosmētikas ražotājs Kiwi Cosmetics, ārstniecības iestādes Klīnika Diamed un Olaines veselības centrs, kā arī Baltkrievijas zāļu tēju un ārstniecības augu pulveru ražotājs NPK Biotest.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas farmācijas kompānija AS Olainfarm šonedēļ noslēgs līgumu un informēs par vēl viena uzņēmuma iegādi, aģentūru LETA informē Olainfarm pārstāve Sigita Lapsiņa.

Olainfarm valdes priekšsēdētājs Valērijs Maligins šonedēļ parakstīs līgumu par 100% kapitāla daļu iegādi uzņēmumā, kura darbība ir vērsta uz to, lai palīdzētu cilvēkiem kļūt veselākiem, stāsta Lapsiņa.

Iegādājamā uzņēmuma nosaukumu Olainfarm pārstāve neatklāj.

Līguma parakstīšana notiks 12.maijā plkst.11 viesnīcā Promenade Hotel, kas atrodas Vecajā Ostmalā 40, Liepājā, lai no tās kopīgi dotos uz iegādāto uzņēmumu. Pasākuma laikā būs iespējams uzzināt par darījumu, "Olainfarm" attīstības plāniem un ekskursijā iepazīt iegādājamā uzņēmuma darbību.

LETA jau ziņoja par Olainfarm plāniem noslēgt darījumu par vēl kāda uzņēmuma iegādi, par ko virtuālajā konferencē par uzņēmuma 2015.gada finanšu rezultātiem informēja Olainfarm valdes loceklis Salvis Lapiņš.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Olainfarm koncerna apgrozījums deviņos mēnešos sasniedzis 90,4 miljonus eiro, tādējādi aizvadīti veiksmīgākie deviņi mēneši uzņēmuma vēsturē, liecina kompānijas paziņojums Nasdaq Riga.

Koncerna apgrozījums ir pieaudzis par 15%, salīdzinot ar šo periodu pērn. AS Olainfarm peļņa 2017. gada deviņos mēnešos ir 6,6 miljoni eiro, kas ir par 15% mazāk nekā pērn. AS Olainfarm lielākie noieta tirgi šajā laikā bija Krievija, Latvija, Baltkrievija un Ukraina.

AS Olainfarm ir aizvadījusi arī apgrozījuma ziņā veiksmīgāko trešo ceturksni, sasniedzot 27,7 miljonu eiro realizāciju, kas ir par 10% vairāk nekā šajā periodā pērn. Uzņēmuma peļņa trešajā ceturksnī ir 0,9 miljoni eiro, kas ir par 46% mazāk nekā 2016. gada trešajā ceturksnī. To būtiski ietekmēja zaudējumi no valūtu svārstībām 0,5 miljonu eiro apmērā, kā arī uzkrājumi aktīviem nepilna miljona eiro apmērā, kas radušies no SIA «Klīnika Diamed», SIA «NPK Biotest» un SIA «Kiwi Cosmetics» iegādes.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Olainfarm par 14 miljoniem eiro iegādājas elastīgo medicīnisko izstrādājumu ražotāju Tonus Elast

Dienas Bizness,12.05.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Olainfarm valdes priekšsēdētājs Valērijs Maligins un SIA Tonus Elast līdzīpašnieces Ludmila Čečotkina un Irina Vīnvalka 12.maijā parakstīja līgumu par elastīgo medicīnisko izstrādājumu ražotāja SIA Tonus Elast 100% kapitāla daļu iegādi. Darījuma summa ir 14 miljoni eiro, tuvākajās dienās tas tiks reģistrēts Uzņēmumu reģistrā, informē uzņēmuma Olainfarm.

SIA Tonus Elast turpinās strādāt līdzšinējās valdes priekšsēdētājas Daces Mihņenokas vadībā.

«Ar Tonus Elast esam cieši pazīstami jau kopš 2010.gada, kad pārstāvējām to Ukrainā un pārliecinājāmies gan par produkcijas augsto kvalitāti, gan pieprasījumu pēc tās. Jau tad novērtējām Tonus Elast eksportspēju arī citos tirgos un sapratām tā pievilcību investīcijām. Tonus Elast, līdzīgi kā Olainfarm, pēdējos gados ir strauji attīstījies, un mēs uzskatām, ka ar savu pieredzi mārketingā, tirgu apguvē, spēsim tā potenciālu izmantot vēl vairāk. Un, kas nav mazsvarīgi, šajā laikā mēs esam izveidojuši farmācijas mazumtirdzniecības tīklu Latvijas aptieka, kura sortimentu Tonus Elast produkcija veiksmīgi papildinās,» piebilst, AS Olainfarm valdes priekšsēdētājs Valērijs Maligins.

Komentāri

Pievienot komentāru