Lai nodrošinātu sekmīgāku sadarbību ar Krievijas dzelzceļu, kā arī Krievijas valsts un privātajām organizācijām VAS Latvijas dzelzceļš (LDz) 1.maijā Maskavā atver savu pārstāvniecību.
Izcelsmes valsts divām trešdaļām kravu, kas tiek pārvadātas pa Latvijas dzelzceļiem, ir Krievija, un līdz ar to atklātā akciju sabiedrība Rossijskije žeļeznije dorogi ir LDz lielākais sadarbības partneris. Maskavā tiek organizēti lielākie pārvadājumu nozares forumi, piemēram, ikgadējā starptautiskā izstāde un konference TransRussia un Krievijas transporta nedēļa, kā arī regulāras dzelzceļu darba grupu sanāksmes un tikšanās ar Krievijas dažādām amatpersonām. Tāpēc, lai veiksmīgāk organizētu darbu, LDz pieņēmis lēmumu atvērt pārstāvniecību Maskavā, kas pārstāvētu visa koncerna intereses.
Pārstāvniecību reģistrēs Krievijas Tirdzniecības un rūpniecības kamerā (KTRK).
KTRK ir nevalstiska organizācija, kas apvieno Krievijas biznesa struktūras un ir Krievijas oficiālo varas un pārvaldes struktūru atzīta organizācija.
Par pārstāvniecības vadītāju iecelta Larisa Ivolfina, kura iepriekš sekmējusi LDz interešu aizstāvību, vairākus gadus strādājot LR Satiksmes ministrijas atašeja amatā Maskavā.
Koncerns Latvijas dzelzceļš sastāv no valdošā uzņēmuma VAS Latvijas dzelzceļš un piecām meitassabiedrībām – AS LatRailNet, kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali, SIA LDz Cargo, kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus; infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmuma SIA LDz Infrastruktūra; ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmuma SIA LDz Ritošā sastāva serviss, kā arī apsardzes uzņēmuma SIA LDz Apsardze.