Mazais bizness

Latvijā ražoti peldkostīmi jeb balansējot starp sportiskumu un sievišķību

Anda Asere,26.08.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kad vairums no veikalos nopērkamajiem peldkostīmiem ir bikini, Monta Apsāne drosmīgi veido viendaļīgus tērpus peldēšanai.

«Man ļoti patīk peldēt, es nodarbojos ar sportu un sapratu, ka veikalos nav tāda peldkostīma, kas apmierinātu manas vēlmes. To dizains nav tas pats foršākais. Ir gan sporta peldkostīmi, gan bikini ar dažādām apdrukām, bet ar divdaļīgajiem peldkostīmiem var gadīties, ka tie slīd nost. Sauļošanās ir viena lieta, tad var pa pliko vai tikai biksītēs, bet peldēšana tomēr ir sports un tam nepieciešams piegulošs peldkostīms. Es vēlos atrast vidusceļu starp sportu un sievišķību – estētisks peldkostīms sportiskai sievietei. Vēlos parādīt sievišķību ne tik lielā atkailinātībā. Lai ir gaumīgi. Un šķiet, ka ir sanācis diezgan labi,» prāto Monta Apsāne, peldkostīmu zīmola Co&llar idejas autore.

Tā kā šis projekts ir pavisam jauns, viņa gatava mainīties – kā visi jauni uzņēmumi. Piemēram, sākotnēji bija ideja izdot kolekcijas četras reizes gadā. Šobrīd M. Apsāne ir sapratusi, ka nepieciešama lielāka pauze starp kolekcijām, lai varētu domāt par eksportu, sadarbību ar veikaliem un kontaktu veidošanu. Turpmāk jaunās kolekcijas tiks prezentētas ziemā un vasaras sākumā.

«Veidot kopējos peldkostīmus bija liels risks,» saka M. Apsāne. Peldkostīms ir sezonāla prece – lielākoties tos uzvelk vien dažas reizes peldsezonas laikā, kas, piemēram, Latvijā ir vien trīs mēneši, turklāt dāmas vēlas ne vien peldēt, bet arī iesauļoties. «Esmu atvērta, un ziemā, iespējams, taps kolekcija, kur būs gan kopējais, gan atsevišķais peldkostīms,» viņa teic. Sākotnēji bija ideja, ka kopējais peldkostīms būs Co&llar firmas zīme, taču pamazām domas mainoties, pielāgojoties tirgus situācijai.

Komentāri

Pievienot komentāru