Itālijas superauto ražotājs Lamborghini apsver iespēju savam piedāvājumam pievienot «ikdienas» modeli, atsaucoties uz tā vadītāja Stefana Vinkelmana (Stephan Winkelmann) sacīto, vēsta Reuters.
Lamborghini, Volkswagen Audi zīmola vienība, kura automašīnas rotā buļļa logo, uzskata, ka luksusa sporta automašīnu tirgus pie rekordlīmeņa, kas tika pieredzēts 2007.gadā, atgriezīsies līdz 2013.-14. gadam, teicis Vinkelmans.
2007.gadā tika pārdoti aptuveni 35 tūkstoši šādu automašīnu, bet pērn - aptuveni 26 tūkstoši, viņš skaidrojis.
Augstās klases modeļu pārdošanu veicinot lielais pieprasījums no jauno tirgu puses, piemēram, Ķīnas un Krievijas.
Runājot par plāniem saistībā ar trešo modeli, Vinkelmans teicis: «Mums būs trešais modelis. Tam jābūt ikdienas auto. Mēs vēlamies automašīnu, ko var izmantot katru dienu.»
Lamborghini, kas konkurē ar itāļu zīmolu Ferrari, vēl neesot izlēmis, pie kura segmenta automašīna piederēs. Tiklīdz šāds lēmums tiks pieņemts, grupai būšot nepieciešami aptuveni četri gadi, lai «nogādātu automašīnu uz ielas».
Kompānija, ko 1963.gadā dibināja Feručio Lamborgīni, smagi cieta no globālās ekonomikas krīzes 2009.gadā. 2008.gadā, savā rekordgadā, tā pārdeva 2430 automašīnas.
Saskaņā ar Vinkelmana aplēsēm Lamborghini šogad varētu pārdot aptuveni 1500 automašīnas, salīdzinot ar 1302 automašīnām 2010.gadā. Tomēr viņš akcentējis, ka šis nav «akmenī kalts» pārdošanas mērķis, un atkarīgs no jaunā, 313 tūkstošus eiro vērtā Aventador, kas tiks laists klajā gada otrajā pusē, piegāžu apjomiem.
Lamborghini pārdod arī Gallardo, kura sākumcena ir ap 180 tūkstošiem eiro. Tas Murcielago pārtrauca ražot pagājušā gada maijā.