Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārmaiņu vadībā uzņēmumā ir būtiska komunikācija, taču vadītājam ir jābalansē starp pārspīlēšanu un vienaldzību, trešdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Kā DB Akadēmijā Drosme pārmaiņu vadībai atzina eksperti, rodoties baumām, nevajadzētu katru teikumu atspēkot ar milzīgu pretspēku, taču tajā pašā laikā, ignorējot tās, vadītājs parādīs, ka nekontrolē situāciju. Tāpat negatīvi nevajadzētu uztvert darbinieku kritiku, jo tas nozīmē, ka viņi vēlas iesaistīties procesos; vairāk jāsatraucas, ja no viņu puses ir klusums

« Savas karjeras laikā man ir veicies būt pārmaiņu centrifūgā, kas ir nogurdinoši, bet tajā pašā laikā aizraujoši, un man ir bijusi iespēja pārmaiņu procesos piedalīties gan kā darbiniekam, gan kā konsultantam, gan kā vadītājam,» stāsta sabiedrisko attiecību aģentūras Repute/A Weber Shandwick affiliate valdes priekšsēdētāja Iveta Dzērve (Antonišķe).

«Nereti esmu saskārusies ar situāciju, kad daudzi vadītāji nemāk runāt. Nav runas par to, ka viņi neapzinās komunikācijas nozīmi vai aizmirst par iekšējo vai ārējo komunikāciju, bet gan trūkst komunikācijas prasmju, jo ar runas palīdzību ir iespējams vest aiz sevis komandu, pārliecināt par savām idejām, aizraut un vienot. Prasme argumentēt, runāt, klausīties, dzirdēt un pasniegt informāciju jāmācās tāpat kā braukt ar velosipēdu,» viņa skaidro.

Visu rakstu Labāk kritika, nekā klusums iespējams izlasīt trešdienas, 22.marta, laikrakstā Dienas Bizness, 12.-13.lpp.!

Komentāri

Pievienot komentāru