Caurlūkojot Latvijas un pasaules biznesa jaunumus, nevar nepamanīt, ka lielu daļu veido ziņas par kompānijām, kuras dažādu iemeslu dēļ ir nonākušas grūtībās.
Reizēm tie ir tikai nelieli starpgadījumi, kas uz īsu brīdi ietekmē kādu atsevišķu darbības aspektu. «Taču pietiekami bieži mēs sastopamies arī ar tādiem piemēriem, kad uzņēmums ir nonācis notikumu virpulī, kas izjauc ierasto darba ritmu. Tajā aktīvi iesaistās dažādas ieinteresētās puses un tā reputācija ir nopietni iedragāta. Kompānijai tie ir sasprindzinājuma pilni brīži, un citādi kā par ārkārtas vai kritisku situāciju to nosaukt nevar,» biznesa portālam db.lv stāsta Ojārs Stūre, krīzes menedžmenta treneris un konsultants.
Viņš par šo tematu runās DB HUB organizētajā seminārā: Kā pieņemt lēmumus sarežģītās situācijās
Analizējot dažādus gadījumus, izkristalizējas vairāki priekšnoteikumi, kas palīdz veiksmīgi pārvarēt krīzes. Viens no tādiem ir atbildības uzņemšanās par notiekošo un aktīva rīcība.
«Nonākot sarežģītā situācijā, bieži vien cilvēks uz to reaģē ar izvairīšanos un atbildības novelšanu citam. Uzņēmēji šajā ziņā nav izņēmums. Viņi reizēm iekrīt matu skaldīšanas un vainīgā meklēšanas lamatās. Nereti tas noved pie tā, ka situācija nevajadzīgi ieilgst, cieš kompānijas reputācija un dažkārt vainīgā meklētājs pats par tādu kļūst. Taču netrūkst arī tādu paraugu, kur aktīva kontrole pār situāciju un atbildīgi lēmumi noved pie risinājuma, kas ne tikai palīdz pārvarēt krīzi, bet ļauj uzņēmumam iziet no tās kā ieguvējam. Paveras jaunas izaugsmes iespējas un kompānija nostājas uz nākamā attīstības pakāpiena,» stāsta O. Stūre.
Ja Tevi interesē šī tēma un vēlies uzzināt vairāk, piesakies DB HUB organizētajā seminārā: Kā pieņemt lēmumus sarežģītās situācijās
Lai pieteiktos, klikšķini šeit.