Sieviešu veļas ražotāja SIA V.O.V.A. pievērsusies greznākas un krāsainākas veļas kolekciju izstrādei, jo tieši šādai veļai esot audzis pieprasījums.
Sākoties ekonomiskajai krīzei, veļas ražotāji prognozēja pircēju maksātspējas kritumu un loģiski secināja, ka jāražo vairāk klasiskās līnijas kolekcijas, kas nav pakļautas mainīgajai modei, DB pastāstīja SIA V.O.V.A. līdzīpašnieks Vladimirs Zozuļa. Tomēr pērnais gads apliecinājis, ka krīzē sievietes meklē krāsaināku, greznāku veļu, gan saglabājot vēlmi iegādāties to par zemāku cenu.
Tāpēc 2010. /2011. gada ziemai un 2011. gada pavasarim uzņēmuma dizaineres izstrādājušas jaunas kolekcijas atbilstoši pieprasījumam. Klientu konferencē SIA V.O.V.A. modeles demonstrēja 50 kolekcijas, no kurām klienti izvēlas tās, ko uzņēmums ieviesīs ražošanā. Konferencē piedalījās uzņēmuma pasūtītāji no Krievijas, Ukrainas, Lietuvas, Igaunijas, Zviedrijas, Somijas, Francijas un Vācijas. Pasaules modes tendences šogad diktē atgriešanos 20. gs. 50. gados, pastāstīja SIA V.O.V.A. dizainere Oksana Savicka. Augsts viduklis, greznas mežģīnes - Brižitas Bardo un Džinas Lolobridžidas tēli. Savukārt krāsu galerijā blakus klasikajai melnajai un baltajai krāsai šogad veļa būs arī tumši zila, koraļļu krāsas, oranža. No veļas materiāliem topā ir samts, arī satīns un smalkas mežģīnes. Lielāko daļu moderno izejmateriālu SIA V.O.V.A. iepērk no veļas materiālu ražotāja SIA Lauma Fabrics.