2017. gadā kosmētikas ražotāji vēl vairāk pievērsīsies dabīgas kosmētikas ražošanai ar dažādiem papildefektiem, piemēram, aizsardzību pret elektromagnētisko lauku iedarbību
Tā uzsver DB aptaujātie kosmētikas ražotāji. Tāpat 2017. gadā gaidāma jaunu zīmolu ienākšana un nostiprināšanās tirgū.
AS Spodrība direktors Raimonds Krampāns norāda, ka 2017. gadā arvien nozīmīgāku vietu ieņems kosmētikas līdzekļi, kuru sastāvā ir dabīgas izcelsmes izejvielas. Patērētāji lielāku uzmanību pievērsīs ne tikai produkta sastāva kvalitātei, bet arī to ētiskai iegūšanai, produkta ražošanas procesam un izcelsmes valstij. «Kaut arī pēdējos gados Latvijā ir strauji pieaudzis dabīgās kosmētikas zīmolu skaits, tomēr šajā segmentā aizvien ir brīva niša, tāpēc mēs šobrīd strādājam pie jaunas dabīgās kosmētikas līnijas, ko plānojam ieviest 2017. gada nogalē. Jaunā līnija būs orientēta galvenokārt uz eksportu, taču nepaliks novārtā arī vietējais tirgus,» atklāj R. Krampāns.
«Douglas veikalos parādījies Origins zīmols, kā arī atsevišķi esošie zīmoli mēģinās stiprināt savu pozīciju caur patstāvīgām veikalu ķēdēm. Piemēram, Kiehl’s zīmols, kas līdz šim bija sastopams tikai Stockmann veikalā, nupat sācis savu atsevišķo veikalu izveidi, atverot pirmo veikalu Lietuvā, un 2017. gadā plānots, ka atvērs arī Latvijā. Tas pats attiecas uz zīmolu Nyx,» stāsta SIA Bodybalt (veikalu ķēdes The Body Shop) Baltijas tirgus direktore Ieva Gailuma. Viņa prognozē, ka šogad klienti turpinās meklēt un iepirkties tur, kur saņem personalizētu apkalpošanu, kā arī meklēs labāko cenas un kvalitātes kombināciju, kā arī pirks to, ko tiešām vajag, bet ne tāpēc, ka kādam produktam piemērota atlaide.
Visu rakstu Kosmētikas ražošanā – uzsvars uz dabīgo lasiet 4. janvāra laikrakstā Dienas Bizness.