Jaunākais izdevums

Ir paaugstinājusies popularitāte dažādiem tematiskajiem ceļojumiem – kulinārijas ceļojumiem, sevis izzināšanas ceļojumiem, dažādu sporta aktivitāšu ceļojumiem, raksturīgākās tendences tūrisma nozarē komentē tūrisma aģentūras Kolumbs pārstāve Līga Jansone.

Galamērķu izvēle ļauj secināt, ka cilvēki izvēlas ceļot ne tikai, lai vienkārši atpūstos, bet lai sevi pašizglītotu kādā sev tīkamā nozarē.

Tāpat populāri kļūst biznesa ceļojumus apvienot ar atpūtas braucieniem - Bleisure travel. Pastiprinās tendence, ka cilvēki paņemt klāt pāris dienas komandējuma noteiktajam laikam, lai izbaudītu tās vietas šarmu arī kā tūristi.Tāpat arvien vairāk uzņēmumu izlemj komandas saliedēšanās pasākumos doties uz ārvalstīm, tādējādi apvienojot patīkamo un lietderīgo. Darbinieki šādus ceļojumus ļoti novērtē, jo tie ir ne tikai izglītojoši un uz saliedētību vērsti, bet arī izklaidējoši.

Vaicāta par šo gadu tūrisma nozarē, L.Jansone teic, ka tas bijis pozitīvs gan klientu pieprasījuma ziņā, gan apgrozījuma ziņā. Novērots, ka cilvēki ceļo vairāk nekā iepriekš.

Par gada notikumiem tūrismā L.Jansone uzskata Itaka Latvija un TUI Baltics tūroperatoru ienākšanu Latvijas tirgū – tūrisma aģentūras spēs piedāvāt lielāku galamērķa izvēli un klientam draudzīgākas cenas. Tāpat gada notikums bija arī Latvijas simtgades pasākumi un tūristu skaita pieaugums šo svētku ietekmē. Tūristi izmantoja iespēju apskatīt Latviju un piedalīties dažādos svētku pasākumos visa gada garumā.

Ieskicējot nākamo gadu, L. Jansone teic, ka būtiskas izmaiņas gaida visus komplekso tūrisma pakalpojumu sniedzējus, jo mainoties Latvijas likumdošanai, mainīsies arī prasības no tūrisma operatoriem un aģentiem, vēršoties pret un kontrolējot negodīgas komercprakses piekritējus tūrisma nozarē.

Tāpat kā visās citās nozarēs arī tūrismā jau 2018.gads atnesa būtiskas izmaiņas personu datu aizsardzības jautājumos, liekot uzņēmējiem ieviest stingrākas prasības un sniegt vairāk informācijas patērētājiem, par to kur un kā viņa personas dati tiek un tiks izmantoti. Šīs izmaiņas dažādos tūrisma produktu iegādes procesos varētu būt arī vēl visu 2019.gadu, jo izmaiņu ieviešana prasa laiku un uzņēmumos viss notiek pakāpeniski.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA «Tūrisma aģentūra Kolumbs» pagājušajā gadā strādājusi ar apgrozījumu 12,662 miljonu eiro apmērā, kas bija par 5% jeb 600 tūkstošiem eiro vairāk nekā 2017. gadā, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Arī uzņēmuma peļņa pērn pieaugusi - tā bija 214 tūkstoši eiro, kas bija par 23,3% jeb 40,5 tūkstošiem eiro vairāk nekā gadu iepriekš.

SIA «Tūrisma aģentūra Kolumbs» izdevies palielināt pārdošanas rezultātus, sekojot tirgus tendencēm, papildinot piedāvāto pakalpojumu klāstu un paaugstinot klientu servisa kvalitāti, sacīts uzņēmuma gada pārskatā. Uzņēmumam pērn izdevies paaugstināt ieņēmumus gan no komplekso tūrisma pakalpojumu pārdošanas, gan viesnīcu pakalpojumu pārdošanas, kā arī prāmju biļešu pārdošanas.

Izvērtējot uzņēmuma izdevumus, pagājušajā gadā SIA «Tūrisma aģentūra Kolumbs» slēdza filiāli tirdzniecības parkā «Alfa», un, kā atzīmē uzņēmums, tas nav ietekmējis pārdošanas rezultātus. 2018. gadā uzņēmums nodarbināja vidēji 35 darbiniekus un tā kopējie maksājumi valsts kopbudžetā veidoja 233 tūkstošus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Tūrisma aģentūra Kolumbs un Averoja pievienojas Lufthansa City Center tīklam

Db.lv,23.10.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA «Tūrisma aģentūra Kolumbs» un SIA «Averoja» ir pievienojušās starptautiskajam Lufthansa City Center tūrisma aģentūru tīklam, kurš pasaules mērogā darbojas vairāk nekā 25 gadus.

Abi uzņēmumi ir kļuvuši par šī tīkla partneruzņēmumiem Latvijā. Pēc SIA «Tūrisma aģentūra Kolumbs» un SIA «Averoja» apvienošanās 2013. gada sākumā, tās ik gadu nostiprina savas tirgus pozīcijas.

Lufthansa City Center ir starptautisks tīkls ar partneruzņēmumiem vairāk nekā 92 valstīs visā pasaulē. Šim tīklam ir pievienojušās jau vairāk nekā 272 tūrisma aģentūras visā pasaulē.

Pievienošanās Lufthansa City Center tīklam, dod iespēju SIA «Tūrisma aģentūra Kolumbs» un SIA «Averoja» nodrošināt saviem korporatīvajiem klientiem jaunus, kvalitatīvus biznesa ceļojumu pakalpojumus, piedāvājot specifiskus risinājumus un ekskluzīvu piekļuvi īpaši izstrādātu produktu un pakalpojumu klāstam. Lufthansa City Center partneruzņēmuma statuss dod aģentūrām tiešu piekļuvi pasaules vadošo tūrisma pakalpojumu sniedzēju sistēmām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau 12 gadus bez rezultātiem, potenciālajiem investoriem vai pircējiem Liepājā tiek piedāvāta viesnīca Kolumbs, biznesa portālam Db.lv pastāstīja SIA «HOTEL KOLUMBS» īpašnieks Ivo Bergmanis.

Biznesa portāls Db.lv novēroja, ka informācija par viesnīcas pārdošanu ievietota kādā krievu nekustamo īpašumu portālā. Db.lv sazinoties ar viesnīcas īpašnieku Ivo Bergmani izdevās noskaidrot, ka sludinājums ārvalstu interneta portālā ievietots apzināti, kā cenu aptauja lai noskaidrotu tirgus cenu un neradītu lieku ažiotāžu Latvijā.

Par 3 miljoniem eiro tiek pārdota viesnīca ar 30 numuriņiem, restorānu un piegulošiem īpašumiem - 6 000 kvadrātmetru platībā.

«Viesnīca tiek pārdota jau 12 gadus. Jau uzbūvēju ar domu, ka pārdošu,» sacīja I.Bergmanis. Pēc viņa domām, Latvijas biznesa vide neveicina uzņēmējdarbības attīstību. Viņaprāt, arī nodokļu slogs ir par lielu, tāpēc viņš apsver pārcelties uz dzīvi ārvalstīs. «Tā ir eksistence nevis bizness. Ja kaut ko nopelnām, tad veikli ir klāt VID un citas iestādes,» komentēja viesnīcas īpašnieks.

Komentāri

Pievienot komentāru