Pasaulē

Ķīniešu apavu zīmols Stella Luna ienāk Eiropā

Lelde Petrāne, 12.12.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ķīniešu apavu zīmols Stella Luna Francijas galvaspilsētā atvēris savu pirmo veikalu Eiropā, ziņo euronews.com.

Stella Luna ir Ķīnas luksusa apavu zīmols ar vairāk nekā diviem simtiem tirdzniecības vietu Ķīnā, Taizemē, Taivānā, Libānā, Filipīnās, Kuveitā un Apvienotajos Arābu Emirātos. Pēc šīs izveidotās klātbūtnes Āzijā un Tuvajos Austrumos, zīmols tagad raugās uz Eiropu.

80 kvadrātmetrus lielajam veikalam dizainu veidojis Džeimijs Foberts - britu arhitekts, kurš nesen veidoja jauno Versace veikalu Ņujorkā.

«Koncepcija ir mūsdienu muzejs ar nelielu franču pieskārienu,» sacījis Stefans Čī, Stella Luna vadītājs un radošais direktors. «Mēs uzskatām, ka kurpes ir līdzīgas mākslai un tās jāprezentē kā mākslas darbus,» viņš piebildis.

Veikala atklāšanā bijuši pieejami aptuveni 150 apavu pāri. Tā sauktās balerīnkurpes maksājušas 235 eiro, bet «iešļūcenes» - 425 eiro. Ķīniešu zīmols gatavojas īpaši piemēroties tieši Parīzes tirgum, radot tam domātus apavus.

Nākamajos piecos gados Stella Luna plāno atvērt vēl vienu veikalu Parīzē, kā arī tirdzniecības vietas citās Eiropas modes galvaspilsētās.

Komentāri

Pievienot komentāru