Rīgas domes Satiksmes departaments nākamajā gadā plāno kopumā uzsākt vienpadsmit lielākus projektus. Kopējie aptuvenie naudas līdzekļi, kas būtu nepieciešami šo projektu realizācijai, ir 34,19 milj. Ls, liecina pieejamie dokumenti Rīgas pašvaldības informatīvajā vietnē. Tomēr vēl nav zināms, vai šiem projektiem tiks piešķirts pašvaldības finansējums.
Nākamgad arī plānots pabeigt šogad uzsākto Dienvidu tilta trešās kārtas būvniecību, kas kopumā izmaksās 17,24 milj. Ls, kas ir viena no Satiksmes departamenta prioritātēm, kā arī Krišjāņa Valdemāra un Daugavgrīvas ielas satiksmes mezglu, kura rekonstrukcija tika uzsākta jau 2011. gadā, un šī projekta kopējās aptuvenās izmaksas ir 21,18 milj. Ls, no kurām 19,64 ir pašvaldības finansējums, bet 1,54 milj. Ls - ERAF. Šogad no pašvaldības budžeta šim projektam piešķirti 11,37 milj. Ls.
Departaments atzīmē, ka šī satiksmes mezgla rekonstrukcija paredz paplašināt Daugavgrīvas ielas posmu, kur līdz šim tika organizēta transportlīdzekļu satiksme virzienā uz Imantu. Būvdarbu laikā blakus esošajai brauktuvei tiek izbūvēta divu joslu brauktuve virzienam no Imantas. Savukārt pašreizējā Daugavgrīvas iela, pa kuru satiksme tika organizēta virzienā no Imantas, būs atvēlēta tikai vietējas nozīmes satiksmei.
Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komiteja atbalstīja Satiksmes departamenta rīcības plānu nākamajam gadam, tomēr tas, kuriem projektiem nauda no pašvaldības budžeta tiks piešķirta, vēl nav zināms un ir cieši saistīts ar pašvaldības budžetu. Kā norāda departaments, prioritāte rīcības plānā 2013.-2015.gadam noteikta neapmierinošā tehniskā stāvoklī esošo tiltu, satiksmes pārvadu un lietus ūdens kanalizācijas kolektoru rekonstrukcijai un remontam, Dienvidu tilta trešās kārtas būvniecības pabeigšanai un Eiropas Savienības finansēto projektu realizācijai.
Nākamajā gadā plānots uzsākt un veikt Salu tilta pār Daugavu un Mazo Daugavu rekonstrukciju, kā arī atjaunot tilta nestspēju. Šī projekta kopējās izmaksas nav mazas. Satiksmes departaments aprēķinājis, ka rekonstrukcija varētu izmaksāt ap 15 milj. Ls un varētu tikt pabeigta 2014. gadā. Tomēr nav izslēgts, ka projekta realizācija varētu tikt uzsākta tikai 2014. gada būvniecības sezonā. Salu tilta rekonstrukcija Satiksmes departamentam esot nākamā prioritāte uzreiz pēc Ulmaņa gatves satiksmes pārvada pār dzelzceļu rekonstrukcijas.
Departamenta pārstāve Una Ahuna-Ozola iepriekš atzīmējusi, ka pašlaik notiekot budžeta plānošana nākamā gada būvniecības sezonai, un rekonstrukcijas darbiem nepieciešamais finansējums iekļauts budžeta plānā un tiks virzīts izskatīšanai Rīgas domē. Jau iepriekš norādīts, ka Salu tilta rekonstrukcija nozīmētu satiksmes slēgšanu, asfaltbetona un hidroizolācijas nojaukšanu, korodējušā betona atjaunošanu un dzelzsbetona konstrukciju remontu.