Lai iedzīvotāji un uzņēmēji varētu vienkopus saņemt valsts un pašvaldības pakalpojumus, tādējādi ietaupot laiku un naudu, otrdien, 1.decembrī, Ķekavā darbu uzsācis valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs, informē Ķekavas novada pašvaldībā.
Ķekavas novada pašvaldības administrācijas telpās papildus pašvaldības pakalpojumiem turpmāk būs pieejami arī šādu iestāžu - Valsts ieņēmumu dienesta, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes, Nodarbinātības valsts aģentūras, Uzņēmumu reģistra, Valsts zemes dienesta un Lauku atbalsta dienesta (no 2016. gada aprīļa) - nodrošinātie pamatpakalpojumi.
Lai veiktu pašvaldības administrācijas telpu pielāgošanu ieceres nodrošināšanai, saņemts līdzfinansējums no valsts budžeta 11 300 eiro apmērā. Papildus tam pašvaldība ik mēnesi saņems valsts budžeta dotāciju centra darbības nodrošināšanai - uzturēšanai un nodarbināto atlīdzībai - 1300 eiro apmērā.
Kā ziņo Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, tad Rīgas reģionā šogad darbu uzsākuši 11 Valsts un pašvaldības vienotie klientu apkalpošanas centri - Alojas, Ādažu, Carnikavas, Salacgrīvas, Saulkrastu, Stopiņu, Kandavas un Sējas novados, bet decembrī darbu uzsāk Ķekavā, Inčukalnā, un Lielvārdē.