Citas ziņas

Kanālam PBK atjauno apraides licenci Latvijā uz 10 gadiem

Dienas Bizness,23.04.2015

Jaunākais izdevums

Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) atjaunojusi apraides licenci mediju koncernā Baltijas Mediju alianse (BMA) ietilpstošajam televīzijas kanālam Pirmais Baltijas kanāls Latvija (PBK) uz desmit gadiem, informē BMA preses sekretārs Edžus Vējiņš.

BMA Biznesa attīstības vadītāja Baltijā Ginta Krivma norāda, ka licences pagarināšana PBK dod iespēju strādāt gan pie ilgtermiņa investīciju politikas kanāla satura pilnveidošanā, gan pie jaunu servisu un biznesa modeļu izstrādes.

PBK apraidi Baltijas valstu plašsaziņas līdzekļu vidē sāka 2002.gada 4.septembrī.

BMA ir Latvijā reģistrēts uzņēmums, kura galvenie darbības virzieni ir televīzija, prese un reklāma. BMA uzņēmumos strādā vairāk nekā 200 speciālistu visā Baltijā. Galvenais birojs atrodas Rīgā.

BMA mediju auditorijai piedāvā televīzijas kanālus PBK, 1.Baltijas Muzikālais kanāls, NTV Mir, REN TV, iknedēļas avīzes MK Latvija un MK Igaunija, kā arī mobilo TV MASSmedia.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mediju holdinga Baltic Media Alliance (BMA) valdes priekšsēdētājs un līdzīpašnieks Oļegs Solodovs intervijā laikrakstam Diena.

Ieskatoties BMA publiskotajos datos, redzams, ka jūsu tirgus daļa jeb auditorija pēdējos ceturkšņos samazinās. Piemēram, krievvalodīgie skatītāji 2014. gada 3. ceturksnī BMA kanāliem bija 55%, šī gada 1. ceturksnī - 50%, samazinājušies arī kopējās auditorijas rādītāji.

Šādas nelielas procentu svārstības ir iespējamas. Sezonalitāte un ar to saistītie TV skatīšanās paradumi. Es no šiem skaitļiem neizdarītu secinājumus par kādu tendenci. Tie tikai parāda, cik laika nogrieznī mūsu kanālus skatījusies tā vai cita auditorijas daļa. Jāskatās, salīdzinot vienu gadu ar otru.

Sabiedrisko mediju iziešana no reklāmas tirgus. Jūsu vērtējums?

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paužot nosodījumu Krievijas militārajai agresijai pret Ukrainu, "TV3 Group" nolēmusi visās mediju grupas video platformās apturēt Krievijā ražotā satura retranslāciju un izplatīšanu, informē "TV3 Group".

"Visās "TV3 Group" video platformās tiek apturēta Krievijā ražoto kanālu izplatīšana, kā arī no mediju grupas piederošo kanālu ētera tiks izņemts Krievijā ražotais saturs. Apturēta arī "CTC Baltics" veidošana un izplatīšana," klāsta "TV3 Group" pārstāvji.

Jau vēstīts, ka "TV3 Group" televīzijā "Go3", satelīttelevīzijā "Home3" un platformā "TV3 Play" piedāvās Ukrainas ziņu kanālu "Ukraina 24". Šobrīd noris darbs pie kanāla satura tulkojuma nodrošināšanas vairākās valodās.

"TV3 Group" iepriekš ziņoja, ka apturēti ir ne vien kanāli "PBK Lietuva" un "PBK Igaunija", kuriem Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) anulēja retranslācijas atļaujas, bet arī visi citi Krievijā ražotie kanāli - "Mir", "CTC", "Ohota&Rybalka", "RTVi" un "TVCi".

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Papildināta - Stockmann par 5 miljoniem dolāru pārdod visus tirdzniecības centrus Krievijā

Zane Atlāce - Bistere,27.11.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Somijas tirdzniecības tīkls Stockmann paziņojis par visu tirdzniecības centru pārdošanu Krievijā par pieciem miljoniem dolāru, vēsta PBK, atsaucoties uz kompānijas izplatīto paziņojumu.

Universālveikalus pirks Reviva Holdings Ltd., kas Krievijā pārstāv veikalu tīkla Debenhams franšīzi.

«Šis darījums Rīgas un Baltijas pozīcijas tirgū tikai nostiprinās, jo ļaus Stockmann grupai vēl vairāk fokusēties uz rentablajiem un ienesīgajiem tirgiem Eiropā. Rīgas Stockmann ir viens no veiksmīgākajiem grupas universālveikaliem, tādēļ Stockmann grupas ilgtermiņa plānos ietilpst Rīgas universālveikala attīstība nākotnē. Jau šī gada sākumā ieviesām jaunu biznesa stratēģiju, fokusējot savu uzņēmējdarbību uz modi, kosmētiku, mājas precēm un pārtiku. Kā liecina šī gada provizoriskie rezultāti, tad esam uz pareizā ceļa,» norāda Stockmann Rīgas universālveikala direktore Dace Goldmane.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Analizē TV skatīšanās paradumus

Jānis Vēvers - sadarbībā ar Lattelecom,23.03.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lattelecom TV reklāmas un auditorijas analītikas platforma ļauj monitorēt savas un konkurentu TV reklāmas aktivitātes populārākajos kanālos, sekot nozares un to reklāmdevēju kopējām aktivitātēm TV kanālos

Ko cilvēki patiesībā skatās TV? Šie jautājumi nodarbinājuši satura veidotājus un reklāmdevējus kopš televīzijas pirmsākumiem, mudinot meklēt aizvien precīzākus auditorijas un reklāmu skatīšanās mērījumus. Tagad komplicētā mērķa sasniegšanai talkā tiek ņemts arī mākslīgais intelekts, un jauno risinājumu tirgū ieviesis Lattelecom. Tas ir Baltijā pirmais tiešsaistes TV reklāmas un auditorijas analītikas rīks Claara, ko Lattelecom izstrādājis sadarbībā ar inteliģento tehnoloģiju uzņēmumu SIA Apply. No angļu vārda «clarity» (skaidrība) atvasinātā nosaukuma monitoringa instruments reālā laikā apkopo vairāk nekā 200 tūkstošu Latvijas mājsaimniecību statistiku. Tādējādi tas spēj sarūpēt līdz šim precīzākos reklāmu datus par iecienītāko TV kanālu skatījumiem uzreiz pēc to parādīšanās ēterā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas Radio un televīzijas komisija (LRTK) šonedēļ turpinās apspriest iespējamos soļus pret Lietuvā retranslētajiem Krievijas telekanāliem RTR Planeta un NTV Mir Lithuania, kā arī Ren TV Baltic (Lietuva), pret kuriem tiek veikta izmeklēšana par iespējamiem Lietuvas likumdošanas pārkāpumiem.

Kā pieļāvis komisijas priekšsēdētājs Edmunds Vaitekūns, abu pirmo telekanālu retranslācija, konstatējot atkārtotus likumu pārkāpumus, varētu tikt apturēta uz gadu. Viņš arī atgādinājis, ka atsevišķu šo kanālu veidoto programmu retranslācija pērn jau tika apturēta uz trim mēnešiem.

Jau ziņots, ka novembrī komisija izvērtēja RTR Planeta un NTV Mir Lithuania un izteica aizdomas par nepieņemamu informācijas pasniegšanas veidu, likuma un žurnālistu ētikas principu pārkāpumiem, norādīdama, ka informācija sniegta neobjektīvi un nav balstīta uz pierādījumiem, cenšoties noskaņot skatītāju noteiktā virzienā un, iespējams, kūdot uz karu un neiecietību.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Prezidenta kandidātu finanšu iespējas ne tuvu nelīdzinās Bērziņa rocībai

Lāsma Vaivare,03.06.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neviena Valsts prezidenta kandidāta finanšu iespējas nav ne tuvu līdzīgas kā esošā prezidenta Andra Bērziņa deklarācijā norādītājām, trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Valsts prezidenta amata kandidāts Mārtiņš Bondars Latvijas Reģionu apvienībai pērn ziedojis savus gada ienākumus. Faktiski vienīgie M. Bondara pērnā gada ienākumi ir pēc ievēlēšanas Saeimā saņemtā alga teju 4,3 tūkst. eiro apmērā, izriet no viņa amatpersonas deklarācijas. Tikmēr savam politiskajam spēkam pērn vairākos ziedojumos viņš atvēlējis 4,8 tūkst. eiro, izriet no KNAB informācijas. Arī kompānijas, kur deputātam pieder kapitāldaļas 2,6 tūkst. eiro vērtībā, pērn nav bijušas finansiāli veiksmīgas, secināms no Lursoft. Proti, konsultāciju uzņēmums SIA PBK saimniecisko darbību nav veicis, slīgstot vairāk nekā 36 tūkst. eiro zaudējumos. Arī SIA Harijs Bondars situācija ir līdzīga, tikai zaudējumi pērn bijuši mazāki – 5,1 tūkst. eiro. Jāpiebilst, ka viņa profesionālā darbība, gan ne attiecībā uz šiem uzņēmumiem, bija saistījusi VID interesi, bet neskaidrības esot novērstas, ziņo LETA. DB jau iepriekš ziņojis, ka ziedojumus politiskiem spēkiem drīkst veikt no ienākumiem, kuri gūti tajā pašā kalendārajā gadā vai iepriekšējos divos kalendārajos gados. M. Bondars pēc ilgāka laika privātā biznesā par valsts amatpersonu kļuva tikai pērnruden, tādēļ par viņa pēdējo gadu ienākumiem oficiāla informācija nav gūstama.

Komentāri

Pievienot komentāru