Pēc Thai Airways lidmašīnas nesenās avārijas Bangkokas Suvarnabhumi lidostā daudziem neatbildēts palika jautājums par aizkrāsotajiem logo uz lidaparāta, un šis solis plaši apspriests arī sociālajos medijos.
Jāatgādina, ka pēc nosēšanās Bangkokā Airbus A330-300, kas bija ceļā no Ķīnas, radās šasijas traucējums, kas izraisīja lidaparāta slīdēšanu. Nosēšanās laikā gan neviens pasažieris ievainojumus neguva, bet 13 guva nelielas traumas evakuācijas laikā un tika nogādāti slimnīcā.
Pēc negadījuma darbinieki, izmantojot celtni, ar melnu krāsu žigli aizkrāsoja Thai Airways logo gan uz lidmašīnas «astes», gan citviet.
Saskaņā ar aviokompānijas pārstāvja sākotnēji sniegto informāciju tas bijis krīzes komunikācijas solis, kuru rekomendējusi Star Alliance (pasaulē lielākā aviokompāniju alianse, kuras galvenā mītne atrodas Frankfurtē pie Mainas), kuras biedre ir arī
Thai Airways. Šādas rīcības mērķis bijis aizsargāt aviokompānijas tēlu.
Taču Star Alliance steidzās noliegt šos apgalvojumus. «Star Alliance krīzes komunikācijas politika neparedz logo aizsegšanu,» CNN pavēstījis aviosabiedrību grupas pārstāvis Markuss Ruedigers.
Thai Airways vēlāk nāca klajā ar paziņojumu, kurā «precizē» savu politiku, atzīstot, ka rīkojusies pēc savas iniciatīvas.
Spriežot pēc uzmanības - pat izsmiekla, kādu Thai Airways šajā gadījumā piesaistījusi, centieniem aizsargāt aviokompānijas tēlu šoreiz bijis pretējs, neparedzēts efekts.