Šajā piektdienā portāls db.lv apmeklē Happy Ulula zīmola darbnīcu, kur top cepures un citi adījumi.
«Vienmēr esmu bijusi radoša personība,» stāsta Happy Ulula idejas autore un virzītāja Diāna Rijniece.
«Pirmā priecīgā cepure tapa 2011. gada rudenī, kad man piedzima meita un es vēlējos iegādāties košu un dzīvespriecīgu cepurīti viņai. Tā kā neizdevās tādu atrast - nolēmu cepurīti izgatavot pati. Tad sapratu, visticamāk, viņai neesmu vienīgā mamma, kura vēlas, lai viņas bērns ar apģērbu atšķirtos no citiem, būt pamanāms, priecīgs un neparasts,» viņa norāda.
Ideja par biznesu attīstījusies lēnām un pamazām, jo D. Rijniecei bija tam laiks, esot divu mazu bērnu mammai. Kad pienāca brīdis atgriezties algotā darbā, viņa nolēmusi savam biznesam pievērsties nopietni. «Toreiz sev teicu - pie kāda strādāt paspēšu vienmēr, bet ja nepamēģināšu realizēt savu ideju - es sev to nepiedošu,» viņa atminas.
«Pati esmu inovators – ja es nevarētu radīt ko jaunu, tā būtu dzīve bez prieka. Esmu sapratusi arī, ka liela nozīme ir komandai - tajā noteikti ir jābūt būvētājam, kurš redz lielo bildi un palīdz inovatoram sasniegt izvirzītos mērķus,» viņa norāda.
«Latvijas mazo amatnieku nozare ir izaicinoša un interesanta. Piedaloties dažādos paralēlos nozares projektos, esmu atradusi lieliskus partnerus un kolēģus,» uzsver D. Rijniece.
Kā top preces bērniem, iespējams aplūkot galerijā augstāk!
#1/24
D. Rijniece strādā ar dabīgiem materiāliem - kokvilnu un merino vilnu, atsevišķos gadījumos ar pusvilnu.
#4/24
Pats process būtībā ir ļoti vienkāršs - tajā piedalās 1 tamboradata, 2 rokas un kilogramiem dzijas, smej D. Rijniece.
#5/24
«Gadiem ejot esmu izstrādājusi visiem cepuru izmēriem sākot no bērna dzimšanas līdz pat pieaugušajiem, katrai cepuru grupai (jo tās ir dažādas- garās, īsās ar bumbuļiem, kvadrāta veida, pūču, vienkāršas sienamas ar ausu pagarinājumiem utt.) savu shēmu. Shēma nozīmē - kāds raksts, cik rindas, līdz kurai audzē, kad sāk cepures malu, ausu pagarinājumus, pūcēm- telpiskās ausis, acis, degunus,» skaidro D. Rijniece.
#6/24
«Shēmu ir daudz un dažādu. Sākumā tas viss bija manā galvā, līdz paplašinot produktu klāstu, es sāku tās likt uz papīra. Savukārt katram materiālam shēma arī ir sava, jo diegi atšķiras biezumā, tad jāizmanto gan cita izmēra adata, gan pielāgota shēma.»
#7/24
«Cik ilgs laiks paiet vienam darbam - tas atkarīgs no produkta, ko gatavoju. ja tā ir maza bērnu cepure, tad dienā varu izgatavot tādas 4-6, bet tas ir strādājot ļoti saspringtā režīmā (08:00- 23/24:00, pa vidu darot arī mājas darbus), pieaugušo cepures dienā uzražoju 2-4, jaciņas - tās gan prasa ļoti daudz laika un dienā ir iespējams izgatavot 1-1.5 gabalus,» viņa stāsta.
#10/24
Gadu laikā strādājot, esmu novērojusi - nav tādas iecienītās krāsas, cilvēki mīl visas. Es piedāvāju cepures u.c. produktus no ļoti, ļoti daudz krāsām - uzskatu, ka krāsas ir kā zināma terapija, norāda D. Rijniece.
#15/24
Meitenēm vecāki biežāk izvēlas dažādu rozā toņu kombinācijas, ar zaļu, dzeltenu vai violetu.
#16/24
Puikām dominē zaļie un zilie toņi. Pieaugušie savukārt ir vairāk piezemēti - vīrieši dod priekšroku pelēkajiem, tumši zilajiem toņiem, kā arī melnajiem. Sievietes - brūnajiem, baltajiem, zaļajiem. Neatkarīgi no dzimuma, klienti ļoti labprāt izvēlas karmīnsarkano, Latvijas, toni.
#18/24
Īpašu prieku sagādā realizēt individuālos pasūtījumus, kad klienti pat uzzīmē savas vēlamās cepures skici. Man pašai tas vienmēr ir kā patīkams ceļojums, viņa piebilst.