Ar McCann Erickson Jaunais laiks strādāja jau vairākus gadus, šīs ir trešās vēlēšanas. Aģentūras izvēle, manuprāt, ir viena no veiksmes atslēgām, jo aģentūras cilvēki, atšķirībā no Ērika Stendzenieka, politisko reklāmu neveidoja kā tomātu pirkšanu tirgū, laikrakstam Neatkarīgā stāstījis Vienotības partiju priekšvēlēšanu kampaņas koordinētājs, valdes loceklis, Rīgas domnieks Edgars Jaunups.
Viņš akcentējis, ka McCann Erickson «piegāja darbam kā sociālam procesam, kas vairāk jāskaidro, ne tik daudz jāreklamē, saprata, ka jāmeklē jaunas metodes, kā pasniegt sevi un izgaismot konkurentu vājumu».
«Viņi bija iekšā jau, sākot jau no Vienotības vizuālās identitātes izveides pagājušā gada nogalē kā konsultants, un kā aģentūra kampaņai tika izvēlēta pavasarī. Ziņa, vēstījums nāca no politiķiem, iepakojums, radošie risinājumi, kā to pasniegt – no aģentūras. Tas bija pretēji PLL, kur no reklāmistiem arī nāca ziņa, kas radīja problēmas,» skaidrojis E. Jaunups.