Vai ir iespējams budžeta klases priekšpiedziņas pseidokrosovers ar Mercedes S klases limuzīna cienīgu elektronisko asistentu atbalstu? Izrādās, ka Škoda Kamiq tāds ir
Lakonisks salona iekārtojums maksimālajā aprīkojumā apvieno veselu elektronisko asistentu armiju, kas pirms desmit gadiem nebija iespējama pat Mercedes S klases limuzīnā, bet Kamiq ir un turpmāk rūpēsies gan par drošību, gan par komfortu. Neuzskaitīšu visus labumus, jo to ir pārāk daudz. Jaunais Škoda Kamiq priekšpiedziņas krosovers jau oktobrī ieradīsies Latvijā, attiecīgi ir iemesls pašiem pārbaudīt, kas lācītim ir vēderā. Ne mazāku apbrīnu ir pelnījis kvalitatīviem materiāliem tapsētais Kamiq salons, kurā nav tikai lēta plastmasa, kā tas ir VW T-Cross vai Seat Arona. Vēl lielāks pārsteigums, – neraugoties uz to, ka arī Kamiq izmanto Volkswagen koncerna MQB 0 platformu, uz kuras sēž jau pieminētie T-Cross un Arona, reālā dzīvē Kamiq riteņu bāze ir par 8 cm garāka nekā Arona un T- Cross, toties garumā Kamiq ir par 10 cm garāks nekā T- Cross, bet par Aronu vēl par dažiem centimetriem garāks.
Kāpēc tas būtu jāpērk?
Ideāls salikums Latvijas pircējiem. Kompakts, tajā pašā laikā ērts. Krosovers, tajā pašā laikā tikai ar priekšpiedziņu. Tas nozīmē pieejamāku cenu, vienlaikus garantē automobilim lielākus riteņus un drošāku ikdienu, satiekoties ar ceļa negludumiem vai bedrēm. Turklāt paaugstinātais klīrenss parkošanās brīžos palīdzēs izvairīties no ceļa apmalēm jeb no nepatīkamiem virsbūves degungala skrāpējumiem. Automašīnas talanti, ieskaitot elektroniskos drošības un komforta asistentus, par kuriem pirms desmit gadiem varēja sapņot dārgi un lieli auto, tagad ir sastopami budžeta klases auto. Tas ir Škoda Kamiq lielākais arguments, lai pārvilinātu pircējus no dažādu klašu krosoveriem. Pēc izmēriem tas traucēs dzīvot gan VW T-Cross, ar kuru dala platformu, gan hierarhijas kāpnēs augstāk stāvošajam VW T-Roc. Tāpat čehu produkts konkurēs ar jaunajiem Nissan Juke un Renault Captur. Vienlaikus tas var atņemt iztiku mazās un pat kompaktklases modeļiem.
Diemžēl zem Kamiq sitiena pakļūs arī jaunā Škoda Scala. Visticamāk, izvēloties starp šiem abiem modeļiem, vairums klientu saskatīs, ka Kamiq rīcībā ir vairāk labo īpašību. Pagaidām gan nav zināms fināla Kamiq modifikāciju cenu apkopojums, taču atskaites punkts, lai sāktu domāt par jauno čehu krosoveru, būs 15 700 eiro, savukārt pircējiem tīkamā kombinācija ar nepārspīlētu papildaprīkojuma iekļaušanu modeļa aprīkojumā, visticamāk, izmaksās 20 tūkst. eiro.
Kā tas brauc? Saturīgāk un pārliecinošāk, nekā varētu gaidīt.
Visu auto apskatu lasiet 27. septembra laikrakstā Dienas Bizness, meklējot tirdzniecības vietās.
Abonē (zvani 67063333) vai lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!