Jaunākais izdevums

Itālijas kompānija Ferrero, kas ražo visā pasaulē pazīstamo šokolādes krēmu Nutella, pirmdien paziņoja, ka ir iegādājies Beļģijas uzņēmumu Delacre, tādējādi paplašinot darbību arī uz cepumu tirgu.

Darījuma summa netiek atklāta.

Līdz šim Lielbritānijas pārtikas grupai United Biscuits piederošais Delacre ļaus Itālijas kompānijai izplesties cepumu biznesā. United Biscuits kopš 2014.gada beigām pieder Turcijas kompānijai Yildiz.

Beļģijas kompānijas produktu klāstā ir cepumu trubiņas Russian Cigarettes, kraukšķīgie Delichoc un sviestainie Sprits.

Delacre paziņojumā norādīja, ka darījums uzliek par pienākumu Ferrero pārņemt visas esošās kompānijas ražotnes un saglabāt darbavietas.

Ferrero pasaulē pazīstams ar tādiem produktiem kā Nutella, Ferrero Rocher, Kinder Eggs un Tic Tac.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viljams Salice, kurš palīdzēja radīt plašu popularitāti ieguvušās šokolādes olas, miris 83 gadu vecumā, vēsta thelocal.it.

Pēc insulta viņš ārstējies slimnīcā Itālijas pilsētā Pāvijā.

Ferrero pārtikas grupai V. Salice pievienojās 1960. gadā un kļuva par bosa Mišela Ferrero «labo roku». M. Ferrero aizsaulē devās jau 2015. gadā.

Pagājušā gadsimta septiņdesmitajos gados viņi meklēja veidus, kā cīnīties ar Lieldienu olu sezonālo raksturu un rast pielietojumu šokolādes olu ražošanas formām, kuras varēja izmantot tikai reizi gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itāļu šokolādes ražotājs Ferrero SpA plāno iegādāties Šveices multinacionālā pārtikas un dzērienu uzņēmuma Nestle SA konfekšu biznesu ASV. Darījuma summa tiek lēsta 2,8 miljardu ASV dolāru apmērā, ziņo Bloomberg.

Vienošanās varētu tikt parakstīta jau svētdien. Uzņēmumam, kas ražo Butterfinger un Baby Ruth zīmola produktus, samazinās ienākumi.

Ferrero, kas parasti savus iegādes darījumus neafišē, plāno paplašināt savu produktu portfeli, ko veido Nutella krēms, Tic Tac saldumi un Ferrero Rocher šokolādes.

Nestle plāno fokusēties tādām kategorijām kā kafija un mājdzīvnieku barība. Kaut arī Šveices kompānija virzās veselīgākas pārtikas virzienā, tā turpina ražot saldumus, saldējumu un globālos konditorejas izstrādājumus. Šīs produktu kategorijas pagājušajā gadā veidoja apmēram 40 procentus no kopējā pārdošanas apjoma.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Ferrero par 2,3 miljardiem eiro nopērk Nestle saldumu biznesu ASV

Zane Atlāce - Bistere,17.01.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šveices ražotājs Nestle piekritis par 2,3 miljardiem eiro pārdot savu ASV saldumu ražošanas biznesu Itālijas saldumu ražotājam Ferrero, vēsta ārvalstu mediji.

Līdz ar to Ferrero kļūs par trešo lielāko saldumu ražotāju ASV tirgū. Darījumu plānots pabeigt līdz marta beigām.

Db.lv jau rakstīja ka Nestle plāno fokusēties tādām kategorijām kā kafija un mājdzīvnieku barība. Kaut arī Šveices kompānija virzās veselīgākas pārtikas virzienā, tā turpina ražot saldumus, saldējumu un globālos konditorejas izstrādājumus. Šīs produktu kategorijas pagājušajā gadā veidoja apmēram 40 procentus no kopējā pārdošanas apjoma.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šveices pārtikas un dzērienu ražošanas uzņēmums Nestle paziņojis, ka pārdos ASV saldumu ražošanas biznesu Itālijas konkurentam Ferrero, kuru jau 20 gadus vada Dž. Ferrero. Uz kompānijas iegādi cierējis arī populārais šokolādes nams Hershey Company. Itāļi šveiciešiem samaksājuši 2,7 miljardus franku (2,3 miljardus eiro), un tā bija cena par to, lai Ferrero kļūtu par trešo lielāko saldumu ražotāju ASV tirgū.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas šokolādes ražošanas gigants «Ferrero» pirmdien paziņoja, ka iegādājas ASV uzņēmuma «Kellogg Company» biskvīta un uzkodu biznesus, par tiem samaksājot 1,3 miljardus dolāru (1,16 miljardus eiro).

Šie biznesi pērn strādāja ar aptuveni 900 miljonu dolāru tirdzniecības apjomu.

Uzņēmums arī norāda, ka no «Kellogg» iegādāsies sešas pārtikas produktu ražotnes ASV.

Paredzams, ka šis darījums tiks pabeigts šā gada otrajā pusē.

Kopš 2017.gada «Ferrero» iegādājies jau vairākus ASV zīmolus un biznesus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Latvijā un citās valstīs pieejamos pārtikas produktos konstatē nebūtiskas atšķirības

Rūta Lapiņa,21.11.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atšķirības starp Latvijā pieejamiem ārvalstu izcelsmes pārtikas produktiem un citās valstīs iegādātiem pārtikas produktiem ir, taču tās nav būtiskas. Tāds ir galvenais Pārtikas un veterinārā dienesta (PVD) secinājums, salīdzinot pārtikas produktu marķējumus un laboratoriski pārbaudot to sastāvu, informē PVD Sabiedrisko attiecību daļas vadītāja Ilze Meistere.

Veicot pārtikas produktu salīdzinošās pārbaudes t.s. «dubulto standartu» programmas ietvaros, PVD pārbaudīja 38 pārtikas produktu marķējumus un trīs dzīvnieku barības paraugus.

«Salīdzinot produktu marķējumu, atklājās, ka atsevišķu produktu ražošanā ir izmantotas atšķirīgas izejvielas – dārgākas un lētākas, tomēr laboratoriski testējot šos produktus, nozīmīgas atšķirības produktu uzturvērtībā vai taukskābju saturā, konstatētas nav. Tāpat laboratoriski netika konstatēts, ka produktu sastāvs atšķirtos no to marķējuma,» norāda dienestā.

Piemēram, Beļģijā iegādātās «Nutella Ferrero B ready» vafeļu kakao krēma sastāvā sūkalu pulvera nav, kamēr Latvijā iegādātajā produktā sūkalu pulveris ir pievienots. Līdzīga atšķirība novērojama, salīdzinot Vācijā un Latvijā iegādātos «TUC» krekerus ar bekona garšu. Tomēr piesātināto un nepiesātināto taukskābju saturs «TUC» cepumos abos gadījumos ir vienāds.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Vienā veikalā pat bijis nepieciešams izsaukt policiju, lai atjaunotu kārtību.

Atlaides šokolādes un riekstu krēmam «Nutella» izraisījušas kautiņus Francijas lielveikalos, pircējiem sacenšoties par iespēju iegādāties šo produktu.

Haotiskas ainas nofilmētas vairākos «Intermarche» lielveikalos, kur «Nutella» krēmam 950 gramu iepakojumā cena samazināta no 4,70 eiro līdz 1,41 eiro. Atlaides piemērotas miljonam burciņu.

Vienā no tviterī publiskotajiem video redzams, kā pircēji grūstās un kliedz, cenšoties savākt pēc iespējas vairāk «Nutella» burku.

Laikraksts «Le Parisien» ziņo, ka vienā veikalā pat bijis nepieciešams izsaukt policiju, lai atjaunotu kārtību.

Uzņēmums «Ferrero», kas ražo «Nutella», nosodīja notikušo un distancējās no «Intermarche» ķēdes.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Lietuvā no tirdzniecības liek izņemt šokolādi Kinder ar ziepju garšu

LETA,20.09.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas Pārtikas un veterinārais dienests aizliedzis vairumtirdzniecības uzņēmumam «Eugesta» tirgot no Polijas ievestas šokolādes «Kinder», saņemot patērētāju sūdzību, ka tās garšo pēc ziepēm.

«Eugesta» no Polijas kompānijas «Ferrero Polska Commercial» ievedis 14 400 šādu šokolāžu 150 gramu fasējumā. Dienests veicis neplānotu pārbaudi un paņēmis šīs partijas šokolāžu paraugus. Pārbaudē Nacionālajā pārtikas un veterinārijas riska novērtēšanas institūtā šokolādei konstatēta organoleptiska neatbilstība - smarža un garša, kas atgādina ziepes.

Uzņēmumam dots rīkojums šokolādes izņemt no tirgus, bet pircēji, kas iegādājušies šos saldumus, var tos atdot tirdzniecības vietās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Arī Latvijā veiks pārbaudes vairumtirdzniecības uzņēmumā Eugesta

Laura Mazbērziņa,21.09.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) nav saņēmis sūdzības par šokolādes «Kinder» kvalitāti, taču tas veiks pārbaudes vairumtirdzniecības uzņēmumā «Eugesta», informēja PVD.

Kā vēstīts, Lietuvas PVD aizliedzis vairumtirdzniecības uzņēmumam «Eugesta» tirgot no Polijas ievestas šokolādes «Kinder», saņemot patērētāju sūdzību, ka tās garšo pēc ziepēm. «Eugesta» no Polijas kompānijas «Ferrero Polska Commercial» ievedis 14 400 šādu šokolāžu 150 gramu fasējumā.

«Šāda situācija varēja rasties tāpēc, ka noliktavā jau neglabājas tikai šokolāde. Iespējams, šokolāde «savilkās» ar ziepju smaržu, tāpēc ir radies šis incidents. Taču arī mēs brauksim uz vairumtirdzniecības uzņēmumu «Eugesta», lai pārbaudītu, vai Latvijā šo šokolādi nebūs jāņem ārā no tirdzniecības,» apstiprināja Latvijas PVD pārstāve Ilze Meistere.

Pārbaudē Lietuvā šokolādei konstatēta organoleptiska neatbilstība - smarža un garša, kas atgādina ziepes. Uzņēmumam dots rīkojums šokolādes izņemt no tirgus, bet pircēji, kas iegādājušies šos saldumus, var tos atdot tirdzniecības vietās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

Klienti jāmeklē ārpus Latvijas

Lana Jūra, speciāli DB,30.05.2019

llkka Suppanens  - viens no starptautiski pazīstamākajiem un titulētākajiem somu laikmetīgajiem dizaineriem paša izstrādātās viedtālruņu uzlādes ierīces prezentācijas pasākumā Sony zīmolam

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dizaineram savā darbā jārēķinās ar daudziem parametriem un jāsaprot ekonomika, ergonomika, mārketings, ražošana, tā intervijā DB teic llka Supanens (llkka Suppanen).

Viņš ir viens no starptautiski pazīstamākajiem un visvairāk titulētajiem somu laikmetīgajiem dizaineriem. Pēc arhitekta grāda iegūšanas Helsinku Tehniskajā universitātē, mēbeļu dizaina programmas apguves Helsinku Mākslas un dizaina universitātē, kā arī studijām Gerita Rietvelda akadēmijā Amsterdamā, 1995. gadā Helsinkos viņš dibināja dažādos arhitektūras un dizaina virzienos orientēto biroju Studio Suppanen, bet dažus gadus vēlāk kopā ar kolēģiem attīstīja vienu no prominentākajām mūsdienu somu dizaina grupām Snowcrash. 1968. gadā dzimušais dizainers, kurš Instagram kontā pozicionē sevi kā uzņēmēju, sadarbojas ar daudziem slaveniem zīmoliem, izstrādā izstāžu koncepcijas, modelē nākotnes dizaina vīzijas, lasa dizaina lekcijas jaunajai paaudzei. Viņa klientu vidū ir gan skandināvu, gan starptautiskas kompānijas, tostarp Artek, Axis, Cappellini, Ferlea, Leucos, Lucente, Nokia, Zanotta, Marimekko, Iittala, Ferrero, Luhta, SAAB Automobiles, Sony u.c. Šogad Milānā Salone del Mobile. Milano ietvaros Supanens, no kura personības un darbiem staro īstās skandināvu dizaina skolas DNS, prezentēja savus jaunākos darbus. Līdz vīlītei patiess un pragmatisks, ar plašu starptautisku redzējumu apveltīts, Supanens atklāja savu redzējumu par dizainera profesionālo misiju šodien un skandināvu kodu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rūpnīcu Francijas ziemeļos, kurā tiek saražota ceturtdaļa no pasaulē kopējā šokolādes un riekstu krēma Nutella piegādātā apjoma, jau nedēļu bloķējuši streikojoši darbinieki, kuri pieprasa lielākas algas. Strādājošie bloķējuši Itālijas šokolādes ražošanas giganta Ferrero rūpnīcu, kas parasti spēj dienā saražot 600 000 Nutella burciņu, padarot to par pasaulē lielāko šī garduma ražotni.

Komentāri

Pievienot komentāru