Mazumtirdzniecība

Internetveikala 1a.lv pārvaldītāja apgrozījums pieaudzis gandrīz par 30%

Db.lv,01.10.2018

Jaunākais izdevums

Internetveikala «1a.lv» pārvaldītāja SIA «Mobilukss» neto apgrozījums 2017.gadā pieaudzis par 29,4% jeb 9,259 miljoniem eiro, salīdzinot ar 2016.gadu, un bija 40,771 miljoni eiro, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Savukārt uzņēmuma peļņa pērn dubultojusies - tā bija 64 tūkstoši eiro.

SIA «Mobilukss» pagājušajā gadā galveno uzmanību veltīja jaunu klientu piesaistīšanai gan pricēju, gan piegādātāju vidū, sacīts tā gada pārskatā. Uzņēmuma finanšu dati liecina, ka tā ieņēmumi no preču realizācijas Latvijā 2017.gadā veidoja 24,693 miljonus eiro, savukārt no preču realizācijas Eiropas Savienībā - 16,079 miljonus eiro.

Viens no uzņēmuma vadības pamatuzdevumiem ir preču iegādes izmaksu, kas pērn veidoja 37,220 miljonus eiro, samazināšana un preču sortimenta paplašināšana. Tāpēc uzņēmums analizēja esošos un iespējamos piegādātājus. Ņemot vērā analīzes rezultātus, tas turpināja paplašināt sadarbību ar Eiropas Savienības uzņēmumiem.

SIA «Mobilukss» pagājušajā gadā nodarbināja vidēji 77 darbiniekus. Tā kopējie maksājumi valsts kopbudžetā veidoja 1,299 miljonus eiro.

SIA «Mobilukss» 2017.gada pārskats sīkākai uzziņai pieejams «Lursoft».

SIA «Mobilukss» reģistrēts 2002.gadā, uzņēmuma pamatdarbība ir mazumtirdzniecība pa pastu vai interneta veikalos, kas organizēta kā pasūtījumu pieņemšana un preču piegāde pasūtītājiem. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 110 000 eiro, un tā vienīgais īpašnieks ir SIA «1A Ggrupa». Uzņēmuma patiesā labuma guvēji ir Kaspars Polis, Genadijs Skrinniks un Mareks Zuika.

2016.gadā SIA «Mobilukss» apgrozījums bija 31,512 miljoni eiro un tā peļņa pēc nodokļiem bija 33 tūkstoši eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Tuvākajos gados e-komercija pieteiks sīvu konkurenci klasiskajiem veikaliem

LETA,13.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Prognozējams, ka, palielinoties interneta tirdzniecības popularitātei, tuvākajos gados e-komercija pieteiks sīvu konkurenci klasiskajiem veikaliem, pastāstīja interneta veikala "1a.lv" valdes loceklis Ģirts Siliņš.

Viņš atzīmēja, ka šo pakalpojumu popularitāte pieaug un nozares kopējais apgrozījums pēdējos gadus ir ar stabilu izaugsmi.

Vērtējot iepriekšējā gada veikumu, Siliņš norādīja, ka 2019.gads gan nozarei kopumā, gan interneta veikalam "1a.lv" ir bijis veiksmīgs.

Apkopojot pirmos pārdošanas rezultātus, Siliņš prognozēja, ka uzņēmums saglabās tirgus līdera pozīcijas gan pēc pārdoto preču apjoma, gan kopējās vērtības un turpinās stabilu izaugsmi, palielinot "1a.lv" apgrozījumu par 10%.

Siliņš norādīja, ka e-komercija ir dinamiska un no uzņēmuma prasa spēju pielāgoties jaunākajām tendencēm. Pēc viņa teiktā, "1a.lv" izaugsme 2019.gadā pamatā ir bijusi loģistikas un piegādes procesu optimizēšana, kas ļāva būtiski samazināt izmaksas un padarīt šos procesus efektīvākus un ērtākus klientiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

1a.lv atver pirmo preču saņemšanas punktu K-Senukai veikalā

Zane Atlāce - Bistere,27.11.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interneta veikals 1a.lv atvēris pirmo preču izsniegšanas/atgriešanas punktu K-Senukai veikalā Rīgā, uz Jūrmalas šosejas, informē uzņēmumā.

Šis ir pirmais no kopumā deviņiem plānotajiem K-Senukai veikalos izvietotajiem preču izsniegšanas/atgriešanas punktiem. Visos šajos punktos 1A klienti bez maksas varēs saņemt savas pasūtītās preces, tostarp lielo sadzīves tehniku, lielu gabarītu un svara preces, tāpat arī atgriezt preces, vai pasūtīt uz vietas.

Līdz 2018.gada beigām 1A preču izsniegšanas/atgriešanas punkti būs izveidoti vēl vairākos K-Senukai veikalos, Latvijā.

«Esam pārliecināti, ka mūsu preču izsniegšanas punkta atrašanās vieta uz Jūrmalas šosejas, iepriecinās daudzus Jūrmalā, Imantā, Zolitūdē dzīvojošos iedzīvotājus. Šis un pārējie jaunie preču izsniegšanas punkti K-Senukai veikalos nodrošinās ar auto ērti sasniedzamas vietas, kas mūsu klientiem ir būtiski, jo apmēram 40% mūsu klientu sev izvēlēto preci izvēlas saņemt klientu centros, uz vietas. Esam gandarīti, ka šī apvienošanās ar Kesko Senukai jau tik strauji ir devusi nepieciešamo attīstības sinerģiju, lai mēs kļūtu vēl pieejamāki un ērtāki», stāsta interneta veikala 1A.LV pārvaldošā uzņēmuma SIA Mobilukss valdes loceklis Mareks Zuika.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad e-komercijas spēlētājs 1a.lv plāno palielināt apgrozījumu par 10% un aptuveni 20% no tā veido Ziemassvētku laika pirkumi novembrī un decembrī.

Aptuveni 50% pircēju ir pēdējā brīža laimes meklētāji un apmēram tikpat savus pirkumus plāno laikus. 1a.lv vadītājs un SIA Mobilukss valdes loceklis Ģirts Siliņš novērojis, ka prātīgo pircēju skaits katru gadu pieaug par aptuveni par 2 līdz 4%.

Pērn vasarā vietējo internetveikalu 1a.lv nopirka skandināvu Kesko grupa, kam pieder arī būvniecības preču lielveikali K-Senukai.

"Ir dzirdēti stāsti, ka, apvienojoties lieliem uzņēmumiem, vienā no tiem sākas haoss, bet tas galīgi nav mūsu gadījums. Mēs ātri pielāgojamies jauno īpašnieku prasībām, pārveidojām procesus un viss norit tikpat mierīgi kā visus iepriekšējos 17 gadus," viņš uzsver.

Līdz ar apvienošanos 1a.lv sortimentu papildina būvmateriāli un apdares materiāli, kas esot liels atspaids apgrozījumā un peļņā. Ar laiku šī spēlētāja sortimentā varētu parādīties arī pārtika.

Komentāri

Pievienot komentāru