Tirdzniecība un pakalpojumi

Impro Ceļojumi apgrozījums palielinājies

Žanete Hāka,21.04.2015

Jaunākais izdevums

Tūrisma pakalpojumu sniedzējs SIA Impro Ceļojumi aizvadīto gadu uzņēmums noslēdza ar 10,145 miljonu eiro apgrozījumu, kas, salīdzinot ar 2013. gada apgrozījumu, ir pieaudzis par aptuveni 6%, liecina Lursoft dati.

Impro Ceļojumi peļņa 2014. gadā sasniedza 158,082 tūkstošus eiro pēc nodokļu nomaksas. Uzņēmums pērn nodrošināja 40 darbavietas.

Kopējie Impro Ceļojumi veiktie nodokļu maksājumi valsts kopbudžetā pērn sasniedza 566,6 tūkstošus eiro.

Impro Ceļojumi 2015. gadā savu attīstību plāno virzīt jaunu piedāvājumu sagatavošanai ceļojumiem uz Irānu, Kazahstānu, kā arī Bermudas un Tobago salām. Tāpat uzņēmums šogad plāno veikt līgumreisu programmas uz Madeiras salu arhipelāgu realizāciju un autobusa parka atjaunošanu.

Impro Ceļojumi ir 1994. gada nogalē dibināts uzņēmums, kura kapitāldaļas savā starpā patlaban dala 10 personas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tūrisma operators SIA "Impro ceļojumi" iekļauta Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) "melnajā sarakstā", liecina PTAC Patērētāju strīdu risināšanas komisijas lēmums.

Attiecīgajā sarakstā uzņēmums iekļauts, jo nav izpildījis PTAC Patērētāju strīdu risināšanas komisijas lēmumu par naudas atmaksu patērētājai 400 eiro apmērā par atceltu ceļojumu.

Komisijas lēmumā norādīts, ka 2020.gada 19.februārī patērētāja iegādājās pie tūrisma aģenta tūroperatora "Impro ceļojumi" organizētu ceļojumu uz Toskānu un Elbas salu no 2020.gada 29.marta līdz 5.arpīlim. Patērētāja samaksāja tūrisma aģentam 400 eiro avansu. Tā kā ceļojums tika atcelts, patērētāja vēlējās atgūt samaksāto naudu. Ņemot vērā, ka nauda netika atmaksāta, patērētāja vērsās PTAC.

Patērētāju tiesību uzraugi pieprasīja skaidrojumu no aģenta, kurš PTAC informēja, ka ir panākta vienošanās ar patērētāju, ka nauda tiks atmaksāta pa daļām. Tomēr tūrisma aģents nepildīja savu solījumu, tādējādi tika iesniegts iesniegums PTAC Patērētāju strīdu risināšanas komisijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tūrisma pakalpojumu sniedzējs SIA "Impro Ceļojumi" 2020.gadā paredzējis attīstīt velotūres ārvalstu tūristu grupām un vietējiem, kalnu pārgājienu piedāvājumu un atpūtas ceļojumu attīstīšanu, teikts uzņēmuma gada pārskatā.

2019.gadā uzņēmums apgrozījis 12,4 miljonus eiro, kas ir par 5,6% vairāk nekā gadu iepriekš.

Pozitīva tendence novērojama arī uzņēmuma peļņas rādītājos, kas palielinājusies no 285,5 tūkstošiem eiro 2018.gadā līdz 507,2 tūkstošiem eiro pērn.

Pagājušajā gadā SIA "Impro Ceļojumi" attīstība tika virzīta uz uzņemošā tūrisma attīstību, autobusu parka atjaunošanu, aktīvā tūrisma piedāvājuma paplašināšanu pa Latviju, kā arī jaunu piedāvājumu sagatavošanu uz Maroku, Irānas Azerbaidžānu, ASV, Maurīciju, Okeānijas reģionu un Ķīnu.

Kā teikts SIA "Impro Ceļojumi" iesniegtajā vadības ziņojumā, šogad iestājies viens no riskiem, kas apdraud tūrisma nozari – vispasaules pandēmija Covid-19. Uzņēmums, rēķinoties ar dažādiem riskiem, ir uzkrājis naudas līdzekļus, kā arī uzņēmuma pozitīvā darbība tūrisma jomā 25 gadu garumā ļauj piesaistīt aizņemtos līdzekļus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Garo brīvdienu dēļ šogad pieprasījums pēc Ziemassvētku un Jaungada ceļojumiem lielāks nekā pērn

LETA,08.12.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad Latvijas ceļotāju pieprasījums pēc atpūtas braucieniem Ziemassvētkos un Jaunajā gadā ir nedaudz lielāks nekā pērn, kas, visticamāk, skaidrojams ar daudzajām brīvdienām. Tūristi Ziemassvētkos joprojām iecienījuši doties uz Lapzemi, Vāciju un citām tuvākām valstīm, savukārt Jaunajā gadā nemainīgi populāras ir Taizeme, Maroka un Apvienotie Arābu Emirāti (AAE), liecina aģentūras LETA tūroperatoru aptauja.

Pieprasījums pēc tūroperatora Latvia Tours Ziemassvētku un Jaunā gada braucieniem šogad ir ļoti augsts, tas lielā mērā saistīts ar faktu, ka šogad brīvdienas būs garas, aģentūrai LETA pastāstīja Latvia Tours direktore Ieva Keiša. Savukārt, salīdzinot ar pagājušo gadu, pieprasījums ir audzis aptuveni par pieciem līdz desmit procentiem.

Ziemassvētkos ceļotāji vislabprātāk dodas uz Čehiju, Vāciju, Austriju un citām valstīm, Jaunajā gadā dominē arī Ēģipte, Kanāriju salas, AAE, Taizeme, Maroka.

Pēdējā laikā ir parādījusies tendence savlaicīgi saplānot brīvdienas, kas agrāk tūroperatora klientu vidū bijusi diezgan reti sastopama parādība. Arī Latvijas ceļotāji beidzot ir sapratuši, ka uz tādiem periodiem, kad ir paaugstināts pieprasījums, nemēdz būt speciālie piedāvājumi, tāpēc brīvdienu ceļojums būtu jāizvēlas un jārezervē laicīgi. Tomēr joprojām ir arī tādi klienti, kas jautā pēc speciālajiem piedāvājumiem tieši uz šo periodu, kā arī tādi, kas nesen attapušies, ka brīvdienas būs garas, un vēl steidz ko piemērotu piemeklēt, norāda Keiša.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cilvēki, kuru ikdiena saistīta ar darbu birojā, laiku pa laikam vēlas «restartēties», nereti tam izvēloties ceļojumus bez komforta, izaicinot sevi piedzīvot kaut ko nebijušu un atmiņā paliekošu.

Adventure traveling šobrīd ir Nr 1 globālā tendence tūkstošgades paaudzes vidū, attiecīgi aizvien vairāk cilvēku vecumā no 20 līdz 40 izvēlas ceļot un iepazīt pasauli šādā veidā, liekot uzsvaru tieši uz pasaules iepazīšanu, jaunu kultūru atklāšanu un piedzīvojumu, kāds nav iespējams tad, kad ir iegādāts pilnībā noorganizēts ceļojums ar muzeju un baznīcu apmeklēšanu (kas, protams, arī nav slikti), komentē digitālā mārketinga speciālists Arturs Mednis. Arī viņš izmantojis šādu ceļojumu veidu un bijis, piemēram, Arktikā, bet rudenī dosies uz Peru. Viņš norāda, ka šādi ceļojumi devuši skaistas atmiņas, iespēju iepazīties ar interesantiem cilvēkiem, ar kuriem tagad kļuvis par draugiem, satiekas laiku pa laikam un dodas kopā nākamajos piedzīvojumos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mūsu iedzīvotāju ceļošanas vēlme ir tik liela, ka tirgū atkal manāma interese par tūrisma braucienu iegādi uz nomaksu , ceturtdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

To apliecina vairākas tūrisma kompānijas un kredītdevēji. Tomēr speciālisti uzsver, ka ceļojums nav pirmās nepieciešamības lieta, lai aizņemtos šim mērķim naudu, labāk pagaidīt un sakrāt nepieciešamo summu.

Avansa maksājums

Aptaujājot nozares uzņēmumus, DB secina, ka dažos ir audzis klientu pieprasījums pēc ceļojumiem ar nomaksas iespēju, taču daļa kompāniju pārstāvju atzīst, ka šādu pakalpojumu nemaz nepiedāvā, pēc tā nav pieprasījuma.

Ceļojumi uz nomaksu populāri bija pirms krīzes, tad pieprasījums kritās, taču tagad ceļojumu aģentūrās mēdz iegriezties cilvēki ar vēlmi par braucienu maksāt nevis visu summu uzreiz, bet pa daļām. N–Travel un Antario Travel informē, ka pieprasījums palielinās, savukārt Impro ceļojumi pārstāve Arta Mende min pretēju tendenci, kompānijas klienti īpaši neizmanto iespēju ceļot ar pēcmaksu. «Par to mums ir prieks, jo tas arī mums pašiem šķiet tikai normāli – ceļošana un atpūta, īpaši ārzemēs, tomēr nav pirmās nepieciešamības prece, tādēļ atpūsties uz parāda drīzāk būtu uzskatāma par kaprīzi, nevis racionālu un ekonomiski argumentētu rīcību,» piebilst uzņēmuma pārstāve. Sezonas laikā ceļojumam kredītu finanšu iestādēs noformē tikai daži kompānijas klienti vai pat neviens. Mazliet izplatītāks ir veids, ka uzņēmums saskaņo ar klientu viņa iespējas ar vēlmēm un rod risinājumus, vienojoties par individuāliem ceļojuma apmaksas termiņiem, kas apmierina abas puses, skaidro A. Mende.

Komentāri

Pievienot komentāru