Tādi specifiski koka izstrādājumi kā koka akustiskie paneļi sienām un skandu korpusi ir ļāvuši SIA Aija audio sekmīgi ielauzties Eiropas tirgū, otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
Lai arī uzņēmums savu darbību sācis 2013. gadā, tomēr tikai šogad ir «uztaustījis» tos nišas produktus, kas ļauj audzēt ne tikai pārdoto produkcijas vienību skaitu, bet arī gūt lielākus ienākumus. «Šogad plānojam gadu pabeigt ar peļņu pretstatā iepriekšējiem, kad nācās darboties ar zaudējumiem,» 2016. gada pozitīvās vēsmas iezīmē SIA Aija Audio valdes priekšsēdētājs un līdzīpašnieks Juris Saldaks. Viņš dalās pieredzē, kā, izmantojot ES līdzfinansējumu, ik gadu ir apmeklēta Frankfurtes mūzikas mese, tomēr, sākotnēji piedāvājot jau nokomplektētas skandas, attieksme no potenciālo sadarbības partneru puses bijusi kā pret konkurentu. «Nāca un interesējās, novērtēja produktu, bet tas arī viss,» atceras J. Saldaks. Šogad nomainīta koncepcija un uzņēmums izstādē startējis nevis ar gatavu produktu, bet ar skandu korpusiem. Otrs uzsvars tika likts uz koka akustisko paneļu piedāvājumu. «Rezultātā neviens Aija audio par konkurentu vairs neuzskatīja un tika iegūti pasūtījumi no vairāk vai mazāk atpazīstamiem akustisko sistēmu ražotājiem,» pavērsiena brīdi atceras J. Saldaks.
Visu rakstu Jēkabpilī top akustiskie paneļi Eiropas zālēm lasiet 18. oktobra laikrakstā Dienas Bizness.