Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes “Hesburger” pārdošanas apjoms Latvijā 2024. gadā sasniedzis 57,10 miljonus eiro, kas ir par 6 % vairāk nekā gadu iepriekš.
Kā stāsta Ieva Salmela, “Hesburger” starptautiskās attīstības un mārketinga direktore, uzņēmums turpinās paplašināt savu klātbūtni Latvijā, atverot trīs jaunus restorānus un veicot renovāciju vairākos esošajos restorānos. Tikmēr Baltijā kopumā paredzēts atvērt septiņus jaunus “Hesburger” restorānus.
Kopumā “Hesburger” pārdošanas apjoms Baltijas valstīs aizvadītajā gadā sasniedza 167,78 miljonus eiro, no tā lielāko daļu veidojot Lietuvas tirgum. Vienlaikus lielākais kāpums bijis Igaunijā, kur, salīdzinot ar 2023. gadu, pārdošanas apjoms pieauga par 19 %, sasniedzot vairāk nekā 52,78 miljonus eiro. Turpretim Lietuvā pārdošanas apjoms pieaudzis par 6 %, sasniedzot vairāk nekā 57,88 miljonus eiro.
Šogad Latvijā gaidāmi trīs jauni “Hesburger” restorāni. Pērn “Hesburger” tīkla attīstības stratēģijā investēja 4,75 miljonus eiro, atverot jaunus restorānus Alūksnē un Tukuma novada Smārdes pagasta “Mazrasās”, kā arī modernizējot esošos restorānus Rīgā, Dzērbenes ielā, un Daugavpilī.
Šogad Latvijā plānota trīs jaunu “Hesburger” restorānu atvēršana. Arī Lietuvā paredzēts atvērt trīs jaunus restorānus, bet Igaunijā – vienu. Kopumā šobrīd Baltijā darbojas 170 “Hesburger” restorāni, no kuriem Latvijā atrodas 53, Lietuvā – 63, bet Igaunijā – 54.