Citas ziņas

Hershey un Ferrero apsver iespēju pieteikties Cadbury pirkšanai

, 19.11.2009

Jaunākais izdevums

Cīņai par Lielbritānijas ražotāju Cadbury PLC uzņemot apgriezienus, par iespējamu pieteikšanos kompānijas iegādei paziņojušas arī kompānijas Hershey Co un Ferrero International, ziņo MarketWatch.

Īsā paziņojumā Londonas biržai Hershey norāda, ka tā apsver šādu iespēju, bet šajā stadijā nav nekāda garantija, ka no Hershey sekos jebkādi priekšlikumi vai piedāvājumi.

Tikai dažas minūtes vēlāk arī Ferrero izplatīja līdzīgi formulētu paziņojumu.

Kraft Foods Inc jau ir izteikusi Cadbury pārņemšanas piedāvājumu, kuru Lielbritānijas šokolādes ražotājs nodēvējis par nožēlojamu.

Kraft piedāvājuma vērtība pašlaik ir lielāka nekā 16 miljardi ASV dolāru.

Savukārt Wall Street Journal ziņoja, ka starp Hershey un Itālijas šokolādes ražotāju Ferrero pašlaik noris augsta līmeņa sarunas par iespējamu kopīgu piedāvājumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Iespējams, cīņā par Cadbury iesaistīsies arī Nestle

, 22.11.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Nestle apsver iespēju izvirzīt savu piedāvājumu kompānijas Cadbury iegādei, kas konkurētu ar Kraft Foods Inc. jau izteikto piedāvājumu un iespējamajiem Hershey Co un Ferrero piedāvājumiem, atsaucoties uz cilvēkiem, kuri ir zinoši par Nestle plāniem, vēsta Bloomberg.

Nestle pašlaik pārrunājot šādu iespēju ar baņķieriem un varētu pieņemt lēmumu izteikt piedāvājumu, liecina Bloomberg informācijas avotu, kuri lūguši neatklāt viņu vārdus, jo sarunas ir privātas, sniegtā informācija.

Db.lv jau rakstīja, ka, cīņai par Lielbritānijas saldumu ražotāju Cadbury uzņemot apgriezienus, par iespējamu pieteikšanos kompānijas iegādei pagājušajā nedēļā paziņoja arī kompānijas Hershey Co un Ferrero International. Taču, kā kļuvis zināms Bloomberg, Ferrero, visticamāk, piedāvājumu tomēr neizteiks.

Kraft, kas iepriekš izteica 17 miljardu ASV dolāru vērtu pārpirkšanas piedāvājumu, apvienošanās ar Cadbury radītu lielāko saldumu ražotāju, apdraudot Nestle un Hershey tirgus pozīcijas. Taču jebkurš Nestle vai Hershey piedāvājums varētu rezultēties ar lielāku piedāvājumu no Kraft puses, kura nekad nav sacījusi, ka tās izteiktais piedāvājums ir galīgais, norāda Bloomberg.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cadbury Plc - saldumu ražotājs, kas vakar noraidīja Kraft Foods Inc apvienošanās piedāvājumu, varētu piesaistīt arī citus «pielūdzējus», sākot no Nestle SA līdz Hershey Co, un tikt pārdots pat par 21 miljardu ASV dolāru, uzskata Bloomberg aptaujātie analītiķi.

(Foto: REUTERS/SCANPIX)Savukārt atraidītā kompānija Kraft Foods paziņojusi, ka tā turpinās censties pārliecināt Cadbury, kuras vērtība pēc noraidītā iegādes darījuma strauji pieauga. AFP aptaujātie analītiķi lēš, ka Kraft Foods savu 10.2 miljardus Lielbritānijas sterliņu mārciju vērto piedāvājumu vajadzētu paaugstināt par aptuveni 40%.

Cadbury atteikusies sniegt komentārus par to, vai par tās iegādi interesi ir izrādījušas arī citas kompānijas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Supermodeli šokējusi kampaņa, kuras ietvaros viņa salīdzināta ar Dairy Milk Bliss šokolādi, vēsta guardian.co.uk.

Saldumu gigants Cadbury nāks klajā ar oficiālu atvainošanos Naomi Kempbelai (Naomi Campbel), jo supermodele uzskata, ka reklāma, kur viņa salīdzināta ar šokolādi, ir rasistiska.

Cadbury šokolādes Bliss reklāmā izmantoja saukli: «Pavirzies Naomi, pilsētā ir jauna dīva.»

Kempbela pavēstījusi, ka jūtas šokēta par šo reklāmu, kurā izzobotas Kempbelas dīvas stila dusmu lēkmes un uzvedība.

«Ir nelāgi tikt salīdzinātai ar šokolādi, ne tikai man, bet visām melnādainajām sievietēm un melnādainajiem cilvēkiem,» teikusi supermodele, turpinot:«Es tajā neredzu nekādu humoru. Tas ir apvainojoši un aizskaroši.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijas saldumu ražotāja Cadbury valde piekritusi ASV pārtikas ražotāja Kraft piedāvājumam pārdot kompāniju pēc tam, kad Kraft palielināja piedāvāto cenu, ziņo BBC.

Cadbury valde tagad runās ar uzņēmuma akcionāriem, cenšoties tos pārliecināt par ASV kompānijas izteikto piedāvājumu, kurš paredz pārdot Lielbritānijas saldumu ražotāja akcijas par 13.79 ASV dolāriem gabalā. Līdz ar to Kraft ir novērtējis Cadbury par 18.9 miljardiem ASV dolāru.

Darījums paredz arī, ka Cadbury akcionāri saņems 0.16 ASV dolārus par katru tiem piederošo akciju dividendēs.

Iepriekšējais Kraft piedāvājums, kurš tika noraidīts, paredzēja par Cadbury akciju maksāt 12.49 ASV dolārus, tādējādi kopumā kompāniju novērtējot par 17.26 miljardiem ASV dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Cadbury iegāde Kraft Foods var kļūt liktenīga

Jānis Lasmanis, 09.09.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Otrs lielākais pārtikas ražotājs pasaulē Kraft Foods Inc, iespējams, atteiksies no saldumu ražotāja Cadbury Plc iegādes, kam iepriekš piesolīja 16.7 miljardus USD, vēsta Reuters.

«Cadbury ir tieši tik vērts, cik par viņu kāds ir gatavs maksāt,» paziņojis Kraft pārstāvis Maikls Osanlo (Michael Osanloo). Tomēr runas par to, ka Kraft par iespēju iegādāties Cadbury varētu iesaistīties vairāksolīšanā ar Hershey Co un Nestle, panākušas, ka Cadbury akciju vērtība šonedēļ pieaugusi par 38 %.

Tomēr daļa analītiķu norāda, ka Kraft Foods nav pārāk daudz vietas manevriem, jo, palielinot piedāvāto summu, uzņēmums riskētu, ka tam tiktu samazināts investīciju kategorijas kredītreitings.

Investīciju kategorijas analītiķis Kreigs Hatsons (Craig Hutson) norāda, ka, aizņemoties darījumam nepieciešamos 7 miljardus USD, Kraft parādi kļūtu četras reizes lielāki, nekā līdz šim prognozēts. «Un šāda situācija patiešām ir riskanta, ja domā par investīciju kategorijas reitingu,» saka K. Hatsons.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Komandējumā Dienvidāfrikā miris Itālijas šokolādes magnāts Ferrero

Lelde Petrāne, 19.04.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dienvidāfrikā miris itāļu šokolādes magnāts Pietro Ferrero, atsaucoties uz kompānijas pārstāvja sniegto informāciju, ziņo BBC.

48 gadus vecais Ferrero bija devies komandējumā un miris, braucot ar velosipēdu, iespējams, no sirdslēkmes.

Viņš kopā ar brāli bija Ferrero grupas, kam pieder Nutella un Kinder, vadītāji.

Viņa tēvs Mišele, Itālijas bagātākais cilvēks, pārveidoja kompāniju globālā šokolādes nozares gigantā.

Ferrero vectēvs, arī Pietro, dibināja kompāniju 1942.gadā Itālijas pilsētā Albā, kur tā atrodas joprojām.

Pietro Ferrero vecākais izveidoja recepti, kurā tika kombinēts kakao ar lazdu riekstiem. Šis darinājums - Nutella - guva starptautiskus panākumus.

Bizness joprojām ir ģimenes īpašumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Kraft Foods, kas pārņēma saldumu ražotāju Cadbury un pārdeva saldēto picu biznesu, paziņojusi par būtisku pirmā ceturkšņa tīrās peļņas pieaugumu, ziņo MarketWatch.

Pasaulē otrās lielākās pārtikas kompānijas tīrā peļņa bijusi 1,88 miljardi ASV dolāru. Tajā pašā periodā pirms gada kompānija nopelnīja 660 miljonus ASV dolāru.

Ieņēmumi pieauguši par 26% līdz 11,3 miljardiem ASV dolāru.

Kraft vadītāja Irēne Rozenfelde (Irene Rosenfeld) norādījusi, ka dārgais Cadbury pārņemšanas darījums ir bijis pareizs solis. «Mūsu pirmā ceturkšņa rezultāti ir pirmais pierādījums mūsu nākotnes potenciālam kopā ar Cadbury,» viņa akcentējusi.

Kā raksta MarketWatch, Vorens Bafets, kura Berkshire Hathaway ir Kraft lielākais akcionārs, kritizēja Cadbury pārņemšanas darījuma summu - 19 miljardi ASV dolāru, kā arī Kraft lēmumu pārdot strauji augošo DiGiorno un Tombstone picu biznesu kompānijai Nestle. Picu biznesu kompānija pārdeva, lai iegūtu finansējumu Cadbury iegādei. Viņš arī neesot apmierināts ar 26 miljonu ASV dolāru kompensāciju, kuru I. Rozenfelde saņēma 2009.gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šveices pārtikas un dzērienu ražošanas uzņēmums Nestle paziņojis, ka pārdos ASV saldumu ražošanas biznesu Itālijas konkurentam Ferrero, kuru jau 20 gadus vada Dž. Ferrero. Uz kompānijas iegādi cierējis arī populārais šokolādes nams Hershey Company. Itāļi šveiciešiem samaksājuši 2,7 miljardus franku (2,3 miljardus eiro), un tā bija cena par to, lai Ferrero kļūtu par trešo lielāko saldumu ražotāju ASV tirgū.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijas šokolādes ražotājs Thorntons pirmdien paziņoja, ka tas pieņēmis Itālijas konkurenta Ferrero SpA izteikto uzņēmuma pārņemšanas piedāvājumu.

Thorntons norāda, ka šis darījums uzņēmumu novērtē aptuveni 111,9 miljonu sterliņu mārciņu (156,2 miljonu eiro) apmērā.

Kompānijas priekšsēdētājs Pols Vilkinons mudinājis akcionārus pieņemt Ferrero izteikto piedāvājumu iegādāties uzņēmuma akcijas par 1,45 mārciņām gabalā.

Ferrero SpA, kas ir pasaulē pazīstams ar tādiem produktiem kā Nutella, Ferrero Rocher, Kinder Eggs un Tic Tac, vēsta, ka uzņēmums vēlas paplašināt darbību saldumu tirgū.

Thorntons dibināts 1911.gadā un nodarbina aptuveni 3500 cilvēkus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas kompānija Ferrero, kas ražo visā pasaulē pazīstamo šokolādes krēmu Nutella, pirmdien paziņoja, ka ir iegādājies Beļģijas uzņēmumu Delacre, tādējādi paplašinot darbību arī uz cepumu tirgu.

Darījuma summa netiek atklāta.

Līdz šim Lielbritānijas pārtikas grupai United Biscuits piederošais Delacre ļaus Itālijas kompānijai izplesties cepumu biznesā. United Biscuits kopš 2014.gada beigām pieder Turcijas kompānijai Yildiz.

Beļģijas kompānijas produktu klāstā ir cepumu trubiņas Russian Cigarettes, kraukšķīgie Delichoc un sviestainie Sprits.

Delacre paziņojumā norādīja, ka darījums uzliek par pienākumu Ferrero pārņemt visas esošās kompānijas ražotnes un saglabāt darbavietas.

Ferrero pasaulē pazīstams ar tādiem produktiem kā Nutella, Ferrero Rocher, Kinder Eggs un Tic Tac.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viljams Salice, kurš palīdzēja radīt plašu popularitāti ieguvušās šokolādes olas, miris 83 gadu vecumā, vēsta thelocal.it.

Pēc insulta viņš ārstējies slimnīcā Itālijas pilsētā Pāvijā.

Ferrero pārtikas grupai V. Salice pievienojās 1960. gadā un kļuva par bosa Mišela Ferrero «labo roku». M. Ferrero aizsaulē devās jau 2015. gadā.

Pagājušā gadsimta septiņdesmitajos gados viņi meklēja veidus, kā cīnīties ar Lieldienu olu sezonālo raksturu un rast pielietojumu šokolādes olu ražošanas formām, kuras varēja izmantot tikai reizi gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Cadbury izgudrojis nekūstošo šokolādi

Lelde Petrāne, 26.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saldumu ražotājs Cadbury izgudrojis šokolādi, kas nekūst karstā gaisā, ziņo telegraph.co.uk.

Cadbury pārtikas zinātnieki Lielbritānijā apgalvo, ka jaunā piena šokolāde 40 grādu temperatūrā paliks cieta trīs stundas. Taču kompānija, kuru pirms diviem gadiem pārņēma amerikāņu pārtikas grupa Kraft, šo produktu pārdošot tikai siltās zemēs, piemēram, Indijā vai Brazīlijā, jo citviet neprognozē tai noietu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kadburiju ģimenes locekle plāno izveidot konkurējošu šokolādes kompāniju, tādējādi protestējot pret ģimenes biznesa pārdošanu Kraft, vēsta Birmingham Post.

Felisitija Loudona (Felicity Loudon), kuras vecvecvectēvs Džons Kadburijs (John Cadbury) izveidoja šo biznesu 1824.gadā, sacījusi - nevaru pieņemt, ka Cadbury ir nonākusi siera kompānijas rokās.

61 gadu vecā sieviete plāno pārdot savu 27 miljonus Lielbritānijas sterliņu mārciņu vērto īpašumu, lai turpinātu ģimenes tradīciju - šokolādes ražošanu.

Šāds ģimenes locekles lēmums pieņemts piecus mēnešus pēc tam, kad Cadbury akcionāri atbalstīja 11,9 miljardus mārciņu vērto darījumu ar amerikāņu pārtikas gigantu.

F. Loudona uzskata, ka šī ir sliktākā kompānijas pārņemšana, kāda jebkad notikusi, un piebildusi, ka viņas vecvectēvs Džordžs apgrieztos kapā otrādi, ja to uzzinātu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Kraft lauž solījumu un slēdz Cadbury ražotni

Ritvars Bīders, 05.01.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijas saldumu ražotāja Cadbury īpašnieks ASV kompānija Kraft pretēji saviem solījumiem nolēmusi slēgt Cadbury ražotni Somerdeilā. Ražošana šajā rūpnīcā tiks pārtraukta dažu tuvāko dienu laikā, ziņo BBC.

Cadbury ražotnes slēgšanas rezultātā bez darba paliks aptuveni 400 cilvēki. Tiklīdz ražošanas process rūpnīcā beigsies, tajā līdz šā gada martam paliks vien 50 cilvēku liels darbinieku pulks, kas turpinās rūpēties par ražotnes apsaimniekošanu.

Kraft, kas Lielbritānijas saldumu ražotāju pārņēma pērn februārī, nolēmis ražošanu pārcelt uz Poliju.

ASV pārtikas gigants norāda, ka nekādi īpaši pasākumi saistībā ar Somerdeilas rūpnīcas slēgšanu neesot plānoti. Konkrētā rūpnīca ražo Cadbury saldumus kopš 1919. gada.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Hershey peļņa samazinājusies par 24,6 miljoniem dolāru

Ritvars Bīders, 22.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saldumu ražotāja Hershey peļņa šā gada otrajā ceturksnī samazinājusies līdz 46,7 miljoniem ASV dolāru. Attiecīgajā laika periodā pirms gada kompānija nopelnīja 71,3 miljonus dolāru, ziņo Reuters.

Neskatoties uz zemāku peļņu nekā pērn, Hershey tomēr iekasēja vairāk nekā bija prognozējuši Volstrītas analītiķi.

Hershey pārdošanas apjomi otrajā ceturksnī, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pirms gada, palielinājušies par 5,3% līdz 1,23 miljardiem ASV dolāru.

Kompānija prognozē, ka pārdošanas apjomi 2010. gadā būs par 7% lielāki nekā 2009. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itāļu šokolādes ražotājs Ferrero SpA plāno iegādāties Šveices multinacionālā pārtikas un dzērienu uzņēmuma Nestle SA konfekšu biznesu ASV. Darījuma summa tiek lēsta 2,8 miljardu ASV dolāru apmērā, ziņo Bloomberg.

Vienošanās varētu tikt parakstīta jau svētdien. Uzņēmumam, kas ražo Butterfinger un Baby Ruth zīmola produktus, samazinās ienākumi.

Ferrero, kas parasti savus iegādes darījumus neafišē, plāno paplašināt savu produktu portfeli, ko veido Nutella krēms, Tic Tac saldumi un Ferrero Rocher šokolādes.

Nestle plāno fokusēties tādām kategorijām kā kafija un mājdzīvnieku barība. Kaut arī Šveices kompānija virzās veselīgākas pārtikas virzienā, tā turpina ražot saldumus, saldējumu un globālos konditorejas izstrādājumus. Šīs produktu kategorijas pagājušajā gadā veidoja apmēram 40 procentus no kopējā pārdošanas apjoma.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Ferrero par 2,3 miljardiem eiro nopērk Nestle saldumu biznesu ASV

Zane Atlāce - Bistere, 17.01.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šveices ražotājs Nestle piekritis par 2,3 miljardiem eiro pārdot savu ASV saldumu ražošanas biznesu Itālijas saldumu ražotājam Ferrero, vēsta ārvalstu mediji.

Līdz ar to Ferrero kļūs par trešo lielāko saldumu ražotāju ASV tirgū. Darījumu plānots pabeigt līdz marta beigām.

Db.lv jau rakstīja ka Nestle plāno fokusēties tādām kategorijām kā kafija un mājdzīvnieku barība. Kaut arī Šveices kompānija virzās veselīgākas pārtikas virzienā, tā turpina ražot saldumus, saldējumu un globālos konditorejas izstrādājumus. Šīs produktu kategorijas pagājušajā gadā veidoja apmēram 40 procentus no kopējā pārdošanas apjoma.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Cadbury darījums izmaksājis 2 miljonus dienā

, 20.01.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cadbury vadītāja Toda Sticera (Todd Stitzer) ieguvums no kompānijas pārdošanas Amerikas pārtikas gigantam Kraft kontrastē ar nenoteiktību par savu darbu, ar kuru saskaras tūkstošiem Cadbury fabrikas strādnieku, raksta guardian.co.uk.

Kompānijas bosa ieguvums no 11.9 miljardus Lielbritānijas sterliņu mārciņu vērtā darījuma, ja viņš pēc tā pametīs kompāniju, varētu būt ap 12 miljoniem sterliņu mārciņu. Savukārt dažādiem padomdevējiem darījuma ietvaros samaksāti aptuveni 250 miljoni mārciņu.

Medijs noskaidrojis, ka laikā, kad notika sīva cīņa par Cadbury, investīciju baņķieri, juristi, grāmatveži un sabiedrisko attiecību padomnieki saņēmuši aptuveni 2 miljonus Lielbritānijas sterliņu mārciņu dienā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Kraft Foods peļņu negatīvi ietekmējušas ar Cadbury saistītas izmaksas

Lelde Petrāne, 11.02.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārtikas gigants Kraft Foods, kam pieder saldumu ražotājs Cadbury, paziņojis par ceturkšņa peļņas kritumu, ziņo BBC.

Neraugoties uz to, ka Cadbury pārņemšana palīdzējusi palielināt apgrozījumu par 30%, Kraft ceturkšņa tīrā peļņa sarukusi par 24% līdz 540 miljoniem ASV dolāru. Peļņas kritums saistīts ar Lielbritānijas saldumu ražotāja integrēšanas izmaksām.

Kraft arī brīdinājis, ka tas palielinās cenas, lai kompensētu pieaugošās izmaksas.

Kraft jau ir palielinājis cenas lielākajai daļai savu produktu Eiropā, kā arī daļai Ziemeļamerikā. Šogad esot gaidāms tālāks pieaugums.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Cadbury noraidījis Kraft Foods «precību» piedāvājumu

, 07.09.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV gigants Kraft Foods paziņojis, ka tas bija piedāvājis vairākus miljardus Lielbritānijas sterliņu mārciņu (16.7 miljardi dolāru) par kompāniju Cadbury, taču Lielbritānijas šokolādes ražotājs piedāvājumu noraidījis, vēsta AFP.

«Kraft Foods Inc šodien paziņo, ka tā ir izteikusi priekšlikumu Cadbury plc valdei apvienot abus uzņēmumus. Cadbury valde šo priekšlikumu ir noraidījusi,» liecina Kraft paziņojums.

Piedāvājuma vērtība esot bijusi 10.2 miljardi mārciņu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Šokolādes firmas Nestle un Mars apsūdzētas cenu fiksēšanā

Lelde Petrāne, 07.06.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iestādes Kanādā apsūdz pārtikas gigantus Nestle un Mars, kā arī neatkarīgu vairumtirgotāju tīklu iespējamā sazvērestībā, fiksējot šokolādes cenas, ziņo BBC.

Konkurences birojs esot guvis pierādījumus, kas liekot domāt par cenu fiksēšanu.

Kā vainīgie minēti Nestle Kanāda, Mars Kanāda un izplatītāji ITWAL.

Birojs arī atklājis, ka ASV kompānijas Hershey Kanādas divīzija sadarbojas ar izmeklētājiem. Paredzams, ka arī Hershey Kanāda varētu atzīt savu līdzdalību.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Šveices mazumtirgotājs atsakās no populāriem produktiem ražotāju lielās peļņas dēļ

Lelde Petrāne, 16.08.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šveices mazumtirgotājs Coop spēris ārkārtēju soli, atsakoties no vairāku lielu, atpazīstamu ražotāju produktiem. Ražotāji nav vēlējušies samazināt produktu cenas, neraugoties uz faktu, ka, pateicoties Šveices frankam, gūst milzīgu peļņu, vēsta thelocal.ch.

Lielveikals jau esot sācis attiekties no 95 produktiem, par savu rīcību informējot arī ar tiešsaistes kampaņas palīdzību.

Coop apgalvo, ka tas cīnās par zemākām cenām savu klientu vārdā. Atlikušie konkrēto preču krājumi tikšot izpārdoti par pus cenu.

Lielveikala dusmas vērstas pret tādiem produktiem kā Studio-Line no L'Oréal, Uncle-Ben no Mars un Kinder šokolādes no Ferrero. Informatīvi uzraksti pie tukšiem plauktiem vēstot klientiem, ka produkti ir izpārdoti.

Coop pārdošanas un mārketinga vadītājs Jurgs Perits medijiem sacījis, ka ar savu rīcību mazumtirgotājs vēlas rādīt piemēru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izvērtēti veiksmīgāko uzņēmumu, sākot ar Google un beidzot ar Volkswagen, panākumu iemesli, saskaņā ar Forbes.

Kad galvenie vadītāji izlemj veidot labi pelnošas kompānijas, vairums biznesu sāk dzimtenē, raksta Forbes, skaidrojot, ka, ja veidojas veiksmīgi un spēcīgi uzņēmumi, kompānija paplašina tirgu citviet pasaulē. Kad uzņēmējdarbība kļūst internacionāla, ārkārtīgi svarīga ir pirmās klases tēla radīšana. No tā var būt atkarīgi uzņēmuma panākumi vai neizdošanās.

Arī Apple (6.vieta 76.29 punkti), IKEA (8.vieta 75.60 punkti) un Intel (10.vieta 75.39 punkti) ir izpelnījušies savu slavu ar dažādu jauninājumu ieviešanu. Apple, kā jau zināms ir viens no progresīvāko tehnoloģiju ražotājiem. Zviedru mēbeļu mazumtirgotājs IKEA ir spējis sevi popularizēt, padarot labas, ne pārāk dārgas un modernas mēbeles pieejamas ģimenēm visā pasaulē. «Inovācijas ir spēcīgs ierocis cīņā par klientu sasniegšanu,» Forbes atzīst Reputation Institute vadošais partneris Kaspers Nielsens (Kasper Nielsen).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas šokolādes ražošanas gigants «Ferrero» pirmdien paziņoja, ka iegādājas ASV uzņēmuma «Kellogg Company» biskvīta un uzkodu biznesus, par tiem samaksājot 1,3 miljardus dolāru (1,16 miljardus eiro).

Šie biznesi pērn strādāja ar aptuveni 900 miljonu dolāru tirdzniecības apjomu.

Uzņēmums arī norāda, ka no «Kellogg» iegādāsies sešas pārtikas produktu ražotnes ASV.

Paredzams, ka šis darījums tiks pabeigts šā gada otrajā pusē.

Kopš 2017.gada «Ferrero» iegādājies jau vairākus ASV zīmolus un biznesus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Lai iegūtu naudu Cadbury iegādei, Kraft pārdod picu biznesu

, 05.01.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV pārtikas kompānija Kraft Foods piekritusi pārdot ASV un Kanādas saldēto picu biznesu kompānijai Nestle par 3.7 miljardiem ASV dolāru, tādējādi iegūstot naudu, lai palielinātu piedāvājumu saldumu ražotāja Cadbury iegādei, ziņo Bloomberg.

Šveicē bāzētā Nestle paziņojusi, ka tā vairs nepretendē uz Cadbury iegādi.

Iegādājoties Kraft ASV un Kanādas picu biznesu, Nestle iegūs tādus zīmolus kā DiGiorno, Tombstone, California Pizza Kitchen un citus. Šveices kompānija paziņojusi, ka tagad tā būs tirgus līdere 37 miljardu ASV dolāru vērtajā ASV saldēto picu tirgū.

Db.lv jau vēstīja, ka Nestle tikko piekrita pārdot savu oftalmoloģisko līdzekļu ražošanas un pētniecības kompānijas Alcon daļu Šveices zāļu ražotājam Novartis par 28.1 miljardu ASV dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru