Pēc vairāku gadu pārtraukuma Golden Hammer festivāla laikā augstākos apbalvojumus saņēmušas aģentūras no Baltijas.
21.septembrī Sapņu Fabrikā notika starptautiskā reklāmas festivāla Golden Hammer 2007 noslēguma ceremonija, kuras laikā apbalvoja labākos festivālam iesniegtos darbus.
Pēc vairāku gadu pārtraukuma Golden Hammer festivāla laikā augstākos apbalvojumus saņēmušas aģentūras no Baltijas - Creativity Case* radošo kategoriju balvu ieguva Latvijas reklāmas aģentūra Zoom!, savukārt balvu Media Folder** par labāko mediju pielietojumu saņēma Lietuvas aģentūra Lowe Age, Db.lv informēja festivāla Golden Hammer projekta vadītāja Viktorija Puriņa.
Grand Prix ieguvēji šogad Interaktīvo mediju kategorijā bija McCann Erickson Prague (Čehija), ar darbu Lidice Total Burn-Out un Sociālo reklāmu kategorijā Latvijas aģentūra Zoom! ar darbu Shock songs.
Golden Hammer 2007 radošās žūrijas vadītājs bija Marko Mayer, Mayer McCann Slovenia dibinātājs, bet mediju žūrijas vadīšana bija uzticēta Jeff Hyams, MEC Interaction direktoram.
Runājot par svarīgākajiem kritērijiem darbu vērtēšanā, Jeff Hyams norādīja – lai darbs būtu atzinības vērts, tā pamatā ir jābūt labai idejai, kas atbilst mērķim, un tai ir jābūt perfekti izpildītai.
Visvairāk Zelta Āmurus šogad ir izcīnījušas: Čehija – 5, Igaunija un Latvija – 4, Somija – 3, Lietuva, Krievija, Slovēnija un Ukraina – 2.
Savukārt Sudraba Āmurus ieguvušas: Latvija – 11, Lietuva – 8, Krievija – 7, Igaunija, Čehija un Rumānija – 5, kā arī Ukraina - 4.
Speciālbalvas festivālam iesniegtajiem darbiem piešķīra Golden Hammer sponsori.
Festivāla ģenerālsponsoru TELE 2 pārstāvošais mārketinga direktors Jānis Spoģis norādīja, ka, reklāmā būtiska ir ne tikai kreativitāte, bet arī efektivitāte, kas veicina reklāmdevēja biznesa attīstību. TELE 2 kā atbilstošu šiem nosacījumiem apbalvoja aģentūras Lowe Age darbu Hooper.
Festivāla sponsors TNS īpašo balvu sociālās reklāmas kategorijā piešķīra aģentūrai ZOOM! par darbu Shock songs, savukārt Kas Jauns apbalvoja aģentūru Media House Latvia par darbu Johnie Walker, Icon, Wave1, autumn 2006, kas bija labākā mediju pielietojuma kategorijā.
Šogad festivālam darbi tika iesūtīti no 15 valstīm – Somijas, Vācijas, Nīderlandes, Rumānijas, Jaunzēlandes, Čehijas, Krievijas, Baltkrievijas, Slovākijas, Slovēnijas, Ukrainas, Ungārijas, Latvijas, Lietuvas un Igaunijas.
Visvairāk darbus festivālam iesniedza Latvija, Krievija, Igaunija, Ukraina un Lietuva.
Print Ads, TV Ads un Best use of media ir tās kategorijas, kurās tika iesniegti visvairāk darbi.
*Creativity case – balvu saņem aģentūra, kura ieguvusi lielāko punktu skaitu radošajās kategorijās: A,B,C, D, E, G, H, I un S
**Media folder saņem aģentūra, kura ieguvusi lielāko punktu skaitu F kategorijā – Best use of media
Informācija par rezultātiem iegūstama, klikšķinot šeit.
Digibrand veidotā spēle a/s Aldaris produktam ZIP ieduva zelta Zelta Āmuru. Digibrand veidotā spēlē.
Media House Latvia ieguva Sudraba Āmuru par Johnnie Walker kampaņu.
Leo Burnett ieguva Zelta Āmuru par adidas reklāmu Impossible is nothing running tracks.
DOMINO ieguva Sudraba Āmuru par darbu Rigas Laiks Enlightened.