Katra SIA CVO Recruitment Latvia un SIA Simplika jaunā biroja pārrunu telpa iekārtota krāsās, kas atbilst kompānijas vērtībām, kuras veido stāstu par tā būtību, trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
Telpas iekārtotas četros pamattoņos, kas atbilst kompānijas vērtībām – katrai atbilst konkrēta krāsa, piemēram, gaiši zaļā krāsa raksturo ticību, ka viss ir iespējams, oranžā izsaka patiesu interesi par cilvēku un viņa attīstību, violetā norāda uz pastāvīgu pašattīstību un izaugsmi un gaiši zilā apliecina savstarpēju cieņu un atklātu sadarbību visās attiecībās. «Katra no mūsu pārrunu telpām ir kā konkrētas vērtības nesējs ar attiecīgās krāsas akcentiem. Līdz ar to tās nav vienkārši violetā vai oranžā telpa, tām ir katrai savs stāsts, kurā par vērtību nozīmīgumu runājam arī ar saviem klientiem un viņu meklētajiem amatu kandidātiem,» stāsta Baiba Kreišmane, darbinieku atlases uzņēmumu SIA CVO Recruitment Latvia un SIA Simplika mārketinga un komunikācijas vadītāja.
Šīs vērtību krāsas izmantotas arī darbinieku krēslos un atsevišķos biroja piederumos (piemēram, dokumentu mapēs). Darbiniekiem bija iespēja izvēlēties priekšmetus kādā no šīm krāsām – atkarībā no tā, kura vērtība pietrūkst vai kādas īpašības vēlas pastiprināti sevī attīstīt. Vai darbinieki novērtēja to, ka ir iespēja izvēlēties katram savu krāsu? B. Kreišmane atbild apstiprinoši, te katrai krāsai savs stāsts. Tas palīdz iedziļināties, saprast, ko katram vajag, kas katram ir būtisks.
Visu rakstu Saskaņā ar vērtībām lasiet 28. janvāra laikrakstā Dienas Bizness.