Jaunākais izdevums

Tirdzniecības centrā Spice Home atvērts pirmais Dormeo Home koncepta veikals Baltijā un lielākais visā Eiropā, informē uzņēmuma pārstāvji.

Dormeo Home ir jauna koncepta veikalu tīkls, kas piedāvā Dormeo preču klāstu - matračus, virsmatračus, segas, spilvenus, gultas veļu un citas preces mājai. Veikalā būs iespēja izmēģināt vairākus matraču veidus un saņemt pārdevēju konsultācijas.

Veikala izveidē ieguldīti vairāk nekā 140 000 eiro un tas aizņem 600 m2. Lēmums par veikala izveidi tika pieņemts, ņemot vērā pircēju lielo interesi par matračiem un virsmatračiem, kā arī stratēģiski turpinot Studio Moderna mazumtirdzniecības tīkla attīstību, kas pēdējo gadu laikā kļuvis par vienu no nozīmīgākajiem pārdošanas kanāliem, sasniedzot ievērojamu apgrozījuma pieaugumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Trešdien, 8.jūnijā notiks Dormeo Home veikala atvēršana Rīgā, Lielirbes ielā 29, Spice Home tirdzniecības centrā, informēja SIA Studio Moderna pārstāve Diāna Muceniece.

Veikals būšot pirmais Dormeo Home koncepta veikals Baltijā un arī lielākais visā Eiropā.

Dormeo Home ir jauna koncepta veikalu tīkls, kas tirgo Dormeo preces - matračus, virsmatračus, segas, spilvenus, gultas veļu un citas mājas preces no tādiem zīmoliem kā Delimano un LiveActive.

Studio Modera mazumtirdzniecības vadītāja Irina Hohotva informē, ka veikala izveidē ieguldīti vairāk nekā 140 000 eiro, tas aizņems 600 m2 un atradīsies tirdzniecības centra Spice Home otrajā stāvā. Lēmums par veikala izveidi pieņemts, «balstoties uz pircēju interesi par matračiem un virsmatračiem, kā arī stratēģiski turpinot Studio Moderna mazumtirdzniecības tīkla attīstību».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības kompleksam Spice pērn izdevies palielināt apgrozījumu.

2016.gadā audzis gan tirdzniecības centra Spice, gan Spice Home apgrozījums – attiecīgi par 2% un 1%, lai arī apkalpoto apmeklētāju plūsma palikusi nemainīga – 10,5 miljoni cilvēku gadā. T/c Spice apgrozījums sasniedzis 157,45 miljonus eiro (iesk. PVN), bet t/c Spice Home – 48.58 miljonus (iesk. PVN).

Lielāki ieņēmumi panākti, pateicoties pircēju noskaņojumam tērēt vairāk naudas - vidējā pirkuma summa Spicē pērn pieauga par 3%, kamēr Spice Home – par 4%. Palielināt apgrozījumu palīdzējusi arī abu tirdzniecības centru darbības efektivizēšana, izvērtējot esošo un jauno veikalu darbību. Tas palīdzēja palielināt apgrozījumu uz katru kvadrātmetru nepārtikas jeb modes preču grupā.

Komentāri

Pievienot komentāru