Patlaban Rāmkalnu sukāžu ražotnē strādā 60 darbinieku, kas ir divas reizes vairāk nekā tās atvēršanas brīdī pērnā gada 16.jūlijā, informē Rāmkalnu Mārketinga projektu vadītājs Uldis Janušs.
Uzņēmums par 50% kāpinājis pārdotās produkcijas daudzumu. Rūpējoties par izejvielu bāzi, uzņēmums audzē dzērvenes, cidonijas, rabarberus un ķirbjus.
Bez sukādēm, sīrupiem un pastilām, kuras bija pamatsortimentā pirms ražotnes atklāšanas, uzņēmums sācis ražot arī sukādes šokolādē, un izveidojis jaunu iepakojumu - Doypack. Tas aizsargā produktu no ārējās vides iedarbības, tam nepiekļūst saules gaisma un nav tik jūtīgs pret temperatūras svārstībām, kas ir svarīgs priekšnoteikums eksporta tirgiem, lai produkts gala patērētajam jebkurā pasaules daļā ir tāds pats kā patērētājam Latvijā. Latvijā sukādes šādā iepakojumā vēl nav nopērkamas.
Tāpat jauns produkts ir limonādes, kuras tiek gatavotas no sīrupiem.
Jau pirms ražotnes atvēršanas kompānija sāka darbu pie eksporta tirgiem. Desmit mēnešu laikā uzņēmuma pārstāvji bijuši 9 izstādēs, 7 valstīs - Krievijā un Vācijā, Ķīnā, AAE, Polijā, Lietuvā un Igaunijā. 24-25. maijā uzņēmums piedalās Amsterdamā notiekošajā starptautiskajā pārtikas un dzērienu ražotāju izstādē PLMA`s World of Private Label.
Patlaban Rāmkalnu produkcija tiek tirgota Lietuvā un Igaunijā, un testa partijas aizceļojušas uz Austrāliju, Izraēlu, Vāciju, Honkongu, Ķīnu, Krieviju, Saūda Arābiju un praktiski visām Eiropas valstīm. Interesi par produkciju ir izrādījušas arī citas pasaules valstis, piemēram, Taivāna, AAE, Indija, ASV.