Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cilvēki kļūst steidzīgāki, mājsaimniecības – mazākas, tāpēc mazumtirdzniecības ķēdēm pievilcīgāks kļūst nelielu veikalu biznesa segments, kas līdzinās ātrās ēdināšanas kafejnīcām, kur pa ceļam paķer kafiju, maizīti un salātus

Tā par tendencēm intervijā DB stāsta pirmās nepieciešamības preču veikaliņu R-Kiosk Estonia AS vadītāja Tīa Ilvesa (Tiia Ilves). Igaunijā, līdzīgi kā Latvijā, mazo veikalu segmentā nesen ienācis Rimi un Statoil.

Igaunijas R-Kiosk un Latvijas Narvesen ir viena un tā pati mātes kompānija: Reitan Convenience Group. Tā ir norvēģu mazumtirdzniecības ķēde, kas strādā ar dažādiem zīmoliem – Igaunijā R-Kiosk, Somijā R-Kioski, Norvēģijā un Latvijā Narvesen, Lietuvā Narvesen un Lietuvos Spauda, Zviedrijā 7 Eleven un Pressbyrån, Dānijā un Norvēģijā – 7 Eleven. «Zīmoli ir dažādi, bet biznesa struktūra ir viena un tā pati, viss par un ap pirmās nepieciešamības precēm,» saka T. Ilvesa.

Pašlaik lielāko daļu R-Kiosk biznesa apgrozījuma veido cigaretes – aptuveni 1/3. «Mēs varam sevi saukt par lielāko mazumtirdzniecības veikalu ķēdi, ja rēķinām pēc veikalu skaita. Mums ir 98 veikali, un tie atrodas visur un ir pa ceļam gan autobraucējiem, gan kājāmgājējiem. Tie ir labās vietās, plaši pārstāvēti, un cilvēki, kuri izvēlas smēķēt, zina, kur tos atrast,» saka T. Ilvesa.

Visu rakstu Citi tikumi, citi veikali lasiet 20. septembra laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru