Finanšu grūtībās nonākusī Japānas elektronikas kompānija Sharp Corp. cenšas mudināt savus darbiniekus iegādāties uzņēmuma produktus, lai veicinātu tirdzniecības apjoma pieaugumu.
Kompānija norāda, ka darbiniekiem nav obligāti jāiegādājas tās ražotās preces, taču uzņēmums vēlas, lai darbinieki tās izvētos par labu konkurentu produktiem.
Tikmēr Japānas mediji vēsta, ka Sharp noteicis mērķus uzņēmuma vadītājiem un citiem darbiniekiem iegādāties kompānijas preces.
Kā ziņots, Sharp šā biznesa gada pirmajos sešos mēnešos, kas noslēdzās septembrī, strādāja ar 83,6 miljardu jenu (635,02 miljonu eiro) tīrajiem zaudējumiem, salīdzinot ar peļņu attiecīgajā laika periodā pirms gada.
Zaudējumi galvenokārt tiek skaidroti ar restrukturizācijas izmaksām un pieprasījuma kritumu pēc viedtelefonu ekrāniem.
Sharp jau iepriekš brīdināja par iespējamiem zaudējumiem šajā periodā, no jauna radot bažas par uzņēmuma nākotni, ņemot vērā, ka tas pēdējos gados vairākkārt nonācis uz bankrota sliekšņa un bijis spiests īstenot restrukturizāciju.
Tikmēr kompānijas tirdzniecības apjoms sešos mēnešos samazinājies par 3,6% - līdz 1,28 triljoniem jenu.
Sharp maijā paziņoja par apjomīgiem zaudējumiem pagājušajā biznesa gadā un plāniem likvidēt vairākus tūkstošus darba vietu.