Latvijas piena produktu ražotājs Food Union atver pirmo Ekselence saldējuma popup veikalu vienā no Šanhajas ievērojamākajiem iepirkšanās centriem New World Dai Maru, kuru dienā apmeklē apmēram 100 000 cilvēku. No šodienas Latvijas saldējums ir nopērkams Ķīnā. Food Union ir pirmais piena produktu ražotājs no Baltijas, kam izdevies iekļūt Ķīnas tirgū, informē uzņēmumā.
«Tieši pirms trim mēnešiem kuģis ar Latvijā ražotu saldējumu pameta mūsu krastu un uzsāka ceļu uz Ķīnu. Šodien man ir gods un prieks sveikt šo kuģi un paziņot, ka pirmais Latvijas saldējuma Ekselence popup veikals Ķīnā ir atvērts,» atverot pirmo Ekselence saldējuma popup veikalu Ķīnā, uzrunā sacīja Normunds Staņēvičs, AS Rīgas piena kombināts (Food Union Group) valdes priekšsēdētājs.
«Tas nebūtu iespējams bez mūsu draugu un biznesa partneru – Bright Food Group – atbalsta. Tāpat es vēlos uzsvērt starpvaldību attiecību nozīmi šī projekta veiksmīgā realizācijā, kā arī izcilo darbu, ko paveica Latvijas un Ķīnas vēstniecības, Latvijas Zemkopības ministrija un LIAA,» papildina Staņēvičs.
Ekselence popup veikals būs atvērts katru dienu, tajā varēs iegādāties dažādu garšu Ekselence Double un Ekselence ģimenes saldējumu iepakojumus.
Ekselence Double vidējā cena ir 5,3 EUR (38 RMB), savukārt Ekselence ģimenes iepakojums ir pieejams par 12,33 EUR (88 RMB). Vienlaikus Food Union ir atvēris arī Nu Smoothie zīmola tirdzniecības vietas piecos vadošajos un biežāk apmeklētajos lielveikalos Šanhajā — Bao Shan, Zhong Huang Bai Lian, Wu Jiao Chang, Nan Jing un San Xin —, kuros pieejams no dabīgām izejvielām ražotais saldējums Nu Smoothie.
«Ar pirmā Ekselence saldējuma popup veikala atvēršanu šeit, Šanhajas prestižākajā iepirkšanās centrā New World Dai Maru, Food Union ir kļuvis par pirmo piena produktu un saldējumu ražotāju no Baltijas, kas ir ienācis Ķīnas tirgū. Mums ir liels prieks būt pirmajiem, kas sper šo nozīmīgo soli, tomēr mums priekšā vēl ir garš ceļš. Mēs esam apņēmušies paplašināt savu darbību Ķīnā,» atklāj Andrejs Beshmeļņickis, Food Union akcionārs.