«Es nepiekrītu Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) filozofijai, ka patērētājs ir pilnīgi glups un nesaprot neko. Viņš var aizlidot kaut kur, viņš var nopirkt biļeti, bet viņš neko nesaprot no tā, kā viņš pērk to biļeti,» intervijā Latvijas Radio šorīt sacīja airBaltic vadītājs Bertolds Fliks.
Atbildot uz Latvijas Radio jautājumu: «PTAC saņem sūdzības, ka internetā norādītās airBaltic biļešu cenas neatbilst gala summai, kāds ir Jūsu skaidrojums šai neatbilstībai?», B. Fliks stāstīja:
Uz jautājumu: «Bet vai Jūsu izpratnē tā nav vienkārši pasažieru krāpšana?» , B. Fliks atbildēja:
«Nē, viennozīmīgi, ka nav. Es domāju, ka mēs arī nevaram cilvēku inteliģenci pārāk zemu vērtēt. Protams, jūs redzat gala cenu, tad, kad jūs ieejat mūsu mājaslapā un izvēlaties lidojumu. Jautājums ir par to, kādus papildpakalpojumus jūs gribat nopirkt vai nenopirkt. Mums lēnām parādās ļoti daudz - vai tā ir viesnīcu rezervācija, vai ceļojumu apdrošināšana, vai veselības apdrošināšana, lietas, ko vienkārši agrāk pie biļešu pirkšanas nenopirka. Es domāju, ka mēs neesam attīstības galā. Es vienkārši nepiekrītu PTAC filozofijai, ka patērētājs ir pilnīgi glupjš un nesaprot neko. Viņš var gan aizlidot kaut kur, viņš var nopirkt biļeti, bet viņš neko nesaprot no tā, kā viņš pērk to biļeti. Es tam nepiekrītu. Es domāju, ka patērētājs ir daudz gudrāks. Un cik es saprotu, mūsu klienti ļoti labi saprot, kā caur mūsu mājaslapu nopirkt biļetes.»
B. Fliks arī informēja, ka tirdzniecības prakse tiks mainīta:
«Es domāju, ka mēs to revidēsim. Ne tādēļ, ka mēs piekrītam PTAC. Mēs jūtamies kā labi pilsoņi, mēs negribam iet pret valsts iestādes nostāju, tas prasīs kādu laiku, mēs mainīsim mūsu mājaslapu.»
Db.lv jau rakstīja, ka airBaltic ignorē noteikumus, saskaņā ar kuriem patērētājam ir tiesības zināt galīgo pakalpojuma cenu. Tā uzskata Igaunijas Patērētāju aizsardzības padome. Patērētāju aizsardzības padomei, pārbaudot airBaltic mājaslapu, tika secināts, ka patērētājs neredz galīgo cenu par pakalpojumu. Tā kā airBaltic ir Latvijas kompānija, Igaunijas Patērētāju aizsardzības padome vērsās pie saviem kolēģiem Latvijā, lai atrisinātu problēmu.