Apvienotais IT uzņēmums mērķē būt globāls spēlētājs, piedāvājot programmatūras izstrādni, konsultācijas un apmācības.
«Šis ir apvienošanās darījums, kur Exigen Services Latvia mātes uzņēmums Return on Intelligence un Emergn apvieno savus spēkus. Latvijā mēs mainām tikai zīmolu, un korporatīvās restrukturizācijas rezultātā par mūsu mātes uzņēmumu kļūst Emergn holdinga uzņēmums Īrijā,» norāda Māris Dreimanis, AS Exigen Services Latvia valdes priekšsēdētājs. Vaicāts par kopīgajām nākotnes ambīcijām, apvienotā Emergn vadītājs Alekss Adamopoulos (Alex Adamopoulos) joko, ka mērķis ir «pārņemt pasauli». «Mēs vēlamies veidot pasaules klases IT pakalpojumu kompāniju, par kuru iedomātos klienti, domājot par digitalizāciju. Tāpat vēlamies būt ne vien pakalpojumu sniedzējs, ko izvēlas klienti, bet arī iekārojams darba devējs,» viņš uzsver.
IT konsultāciju un apmācību kompānija Emergn dibināta 2009. gadā, uzņēmums galvenokārt nodarbojas ar vadības konsultāciju pakalpojumu sniegšanu lielām organizācijām. Līdz apvienošanās brīdim Emergn strādāja 60 konsultanti, un pēdējos gados apgrozījums ir vidēji 10 līdz 12 miljoni dolāru. Kompānijai ir biroji Londonā, Bostonā ASV un Dublinā Īrijā. Līdz gada beigām visā Emergn apvienotajā komandā strādās 600 darbinieki.
Turpmāk visos tirgos kompānija strādās kā Emergn. «Pieņēmām lēmumu lietot Emergn kā vienu zīmola nosaukumu visos tirgos, tāpēc arī Latvijā tuvākajā laikā notiks zīmola maiņa. Tas ir tuvāko nedēļu jautājums. Līdz gada beigām plānojam pabeigt visas zīmola maiņas aktivitātes. Izvēlējāmies palikt ar zīmolu Emergn, jo tas ir globāli zināms konsultatīvajā un apmācību biznesā, piemēram, viens no lielākajiem kompānijas klientiem ir tirdzniecības kompānija Walmart, kam Emergn visā pasaulē palīdzēja mainīt pieeju IT produktu izstrādē,» stāsta M. Dreimanis. Runājot par to, kāpēc ir svarīgi veikt zīmola maiņu, viņš norāda, ka vēlas, lai darbinieki jūtas kā daļa no vienas globālas organizācijas, un tam daudz palīdz vienota identitāte. Arī, piedāvājot jaunus pakalpojumus klientiem, efektīvāk to darīt ar vienu zīmolu, nevis pozicionēt, ka Exigen var piedāvāt IT sistēmu izstrādi, bet Emergn – konsultēšanu un apmācības. M. Dreimanis piebilst, ka tāpat viens zīmols iet rokrokā ar Latvijas kompānijas vēlmi attīstīt starptautisku biznesu un paaugstināt eksporta īpatsvaru.
Visu rakstu Exigen Services Latvia mātes uzņēmums apvienojas ar Emergn lasiet otrdienas, 18.septembra laikrakstā Dienas Bizness!