«Mūsu jaunais logo un stāsts, kas aiz tā stāv, ir pirmā redzamā liecība tam, kā ELKO Grupa iet kopsolī ar nozares attīstību un mainās, uzlabojot efektivitāti un nodrošinot ilgtspējīgu attīstību,» saka Svens Dinsdorfs, ELKO Grupa direktors.
Jaunā ELKO Grupa zīmola identitāte atspoguļo izplatītāja lomu – apvienot tirgus, piegādātāju un pārdošanas kanāla uzkrātās zināšanas un pieredzi, un padarīt to viegli pieejamu visiem sadarbības partneriem.
ELKO logo sastāv no teksta «ELKO» ar iekļautu grafisko zīmi «<». Grafiskā zīme simbolizē punktu, kur sākas produktu un pakalpojumu dažādība, kā arī plašu redzesloku, kas ir priekšnosacījums spējai apvienot partneru zināšanas un izprast klientu vajadzības.
«Ir divi iemesli, kāpēc mainām identitāti. Pirmkārt, vizuālajai valodai jāatbalsta uzņēmuma vīzija un pozicionējums. Jaunais logo ir papildus impulss, lai veicinātu tās izmaiņas, kas uzņēmumā jau notiek. Otrkārt, mūsu mērķis ir vienots zīmols – viens stāsts un pieredze visās valstīs, kurās darbojamies,» skaidrojot zīmola politiku, stāsta Inese Kalveite, ELKO Grupa mārketinga un komunikācijas direktore.
Līdz ar jaunas zīmola identitātes ieviešanu, ELKO Grupa atklāj jaunu korporatīvo mājaslapu ar domēna vārdu – elkogroup.com. Lokālās mājaslapas tiks nomainītas līdz maija beigām.
Pilna ELKO zīmola identitātes maiņa tiks paveikta trīs mēnešu laikā.