Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izkārtņu un cita veida reklāmas aprīkojuma ražotājs SIA Kvikworks aktīvāk pievērsies konservatīvā Zviedrijas tirgus iekarošanai, otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Pirmos četrus gadus Kvikworks eksporta apjoms no kopējā apgrozījuma bija 2-5%, bet 2015. gadā tas veidoja jau 12%. Šogad apjomu plānots kāpināt.

SIA Kvikworks ražo vizuālo reklāmu – gaismas kastes un burtus, dažādus stendus (interaktīvos, bukletu un informatīvos), dažādus veikalu aprīkojumus, skatlogu noformējumu, izkārtnes, kā arī sarežģītus muzeju eksponātu stendus un citus nestandarta produktus. «Kopš dibināšanas katru gadu uzņēmums ir spējis audzēt apgrozījumu par 10 līdz 20%. 2015. gadā apgrozījums palielinājās par 40%, sasniedzot 800 tūkst. eiro,» stāsta SIA Kvikworks valdes loceklis Andrejs Platacis. Viņš kopā ar domubiedriem šo uzņēmumu izveidoja vēl krīzes laikā. Vairākus gadus viņi bija strādājuši vizuālās reklāmas aģentūrā un nolēma, ka ir ieguvuši pietiekami lielu pieredzes bagāžu, lai izveidotu savu uzņēmumu. Taujāts par konkurences apstākļiem tolaik, A. Platacis atminas, ka sāncensība pēckrīzes posmā bija ļoti liela, bet tā balstījās nevis uz kvalitātes nodrošināšanu, bet zemāku cenu. Klienti bija gatavi pievērt acis uz kvalitātes nepilnībām, bet maksāt par produktu dažus latus mazāk.

«Sapratām, ka nevaram konkurēt ar uzņēmumiem, kas, izmantojot zemākas klases materiālus, piedāvā klientiem pievilcīgāku produkta cenu. Nolēmām iet savu ceļu – kvalitātes virzienā, lai gan tas nozīmē, ka produkts reizēm ir dārgāks nekā citiem tirgus dalībniekiem,» atzīst A. Platacis. Viņš lēš, ka Latvijā ir aptuveni astoņi līdz desmit uzņēmumi, kas ir Kvikworks konkurenti.

Visu rakstu Mūsu gaismas burti ziemeļvalstī lasiet 19. janvāra laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru