Pērn visā pasaulē esot iegādāti vairāk nekā 100 miljoni lielu un mazu LCD monitoru un televizoru, kas kompānijām devis vairāk nekā 35 miljardu ASV dolāru ienākumus. Šogad atsevišķos tirgos apjomus plānots pat divkāršot, bet vislielākais pieaugums ir lielo ekrānu segmentā. Piemēram, Eiropas pircēji 2005. gadā kopumā esot iegādājušies vairāk nekā 2 miljonus lielo LCD un plazmas televizoru, bet šogad tirgus divkāršosies, liecina aplēses. Lielākā daļa no iegādātajiem televizoriem esot paredzēti jaunākās paaudzes televīzijas HDTV standartam. Prognozes liecina, ka 2010. gadā Eiropā būs iegādāti un uzstādīti jau vairāk nekā 50 miljoni liela ekrāna LCD un plazmas televizori, kas gan ražotājiem, gan TV pakalpojumu sniedzējiem paver pavisam jaunas iespējas, uzsver eksperti. .