Moderna ekonomikas žurnālistika ir daudzdimensionāla un izpaužas gan drukātajā, gan digitālajā platformā, kā arī klātienē. Kad 1992. gada 13. aprīlī pie lasītājiem nonāca pirmais DB numurs, tā bija pavisam cita pasaule – kā no ekonomiskā, tā no sabiedrības prasību viedokļa.
Latvija tikai nesen bija atguvusi neatkarību, bet bizness brīvā tirgus apstākļos bija lielais nezināmais. Šos 25 gadus DB ir uzticami bijis Latvijas uzņēmēju pusē gan ar aktuālāko biznesa un ekonomikas informāciju, gan viedokļiem, skaidrojumiem un analītiku. Mūsdienu milzīgajā informācijas plūsmā paceļas arvien vairāk bažīgu balsu par tā sauktajām viltus ziņām un tiek uzsvērta objektīvās un analītiskās žurnālistikas nozīme. DB kā medijs visus šos gadus ir darbojies un turpinās darboties analītiskajā un uzticamajā informācijas izplatīšanas segmentā, jo tikai tā mēs varam būt noderīgi saviem gudrajiem un prasīgajiem lasītājiem.
DB auditorijas – ekonomiski aktīvo cilvēku – dinamiskā ikdiena ir pilna ar dažādiem izaicinājumiem, kas strauji mainās. Kas bija aktuāls vakar, šodien tāds var nebūt. Tikpat elastīgi un fleksibli, gatavi uztvert un pārdomāti reaģēt uz jauno, esam arī mēs – DB. Tāpēc mēs vizuāli un arī saturiski atjaunojam visus mūsu produktus, sākot jau no šīs dienas DB numura. Turklāt tās nav izmaiņas izmaiņu dēļ, bet gan rūpīgs un apjomīgs darbs, izzinot lasītāju viedokli un vēlmes, kā arī ņemot vērā aktuālākās tendences pasaules vadošajos medijos. Tā kā lielākā mūsu auditorijas daļa ir gados jauna – vecumā līdz 49 gadiem, turklāt mēs piesaistām arī vērā ņemamu studentu īpatsvaru (sīkāku informāciju par DB var lasīt šodienas laikraksta 12. lpp.), tas ir izcils arguments, lai DB produkti būtu interesanti, moderni un atraktīvi, bet mēs paši – zinoši un atvērti komunikācijai. Šī iemesla dēļ mēs nodrošinām dažādas uzņēmēju viedokļu apmaiņas iespējas gan DB redkolēģijā, gan Uzņēmēju klubā un citos mūsu rīkotajos pasākumos, kuru daudzveidība tikai turpina pieaugt.
Reizēm izskan jautājums, kāpēc mūsdienās vēl lasīt avīzi? Avīzi mūsdienās lasa, lai iedvesmotos, analizētu kopsakarības, veidotu savu viedokli un arī apliecinātu savu statusu. Avīze mūsu trauksmainajā laikmetā ir medijs tempa palēnināšanai, saturiski un optiski baudāms vismaz vienas kafijas vai tējas krūzes garumā. Paralēli avīzei pastāvīgi atjaunojam un papildinām arī mūsu izdoto pielikumu – žurnālu klāstu abonentiem. DB ir platforma, kur uzņēmējiem satikties, apmainīties ar viedokļiem un tikt sadzirdētiem gan digitālā, gan drukātā formātā, kā arī klātienē, apmeklējot mūsu organizētajos pasākumus, seminārus un konferences. DB lasītāji ir Latvijas tautsaimniecības balsts. Priecāsimies būt viņiem noderīgi arī nākamajās desmitgadēs – jebkurā no informācijas apmaiņas platformām.