Lietuviešu Senukai atgriežas Latvijā ar veikaliem K Senukai, kuri nomaina K-rauta ķēdi.
«2003. gadā nolēmām izplesties kaimiņos, pētījām tirgu. Mums Rīgā bija viens veikals, dažus gadus pastrādājām, bet tā kā mūsu partnerim Kesko bija veikalu tīkls K-rauta, nolēmām visu uzmanību veltīt attīstībai Lietuvā, bet Kesko ar K-rauta turpināja attīstību Latvijā un Igaunijā, jo partneris ar partneri nekonkurē. Tagad atgriežamies ar jaunu zīmolu un līdz 2020. gadam Baltijā un Baltkrievijā vēlamies investēt simt miljonus eiro, lai pēc četriem līdz pieciem gadiem sasniegtu viena miljarda eiro apgrozījumu,» ambīcijas laikrakstam Dienas Bizness atklāj Marjus Šukausks (Marius Sukauskas), Kesko Senukai Latvija grupas izpilddirektora vietnieks.
Vērtējot konkurenci Latvijā, M. Šukausks teic, ka tā ir nopietna. Tajā pašā laikā nevar teikt, ka Lietuvā tirgus situācija būtu vieglāka. «Katram konkurentam ir plašs sortiments un cenas. Ja pircējs jūt, ka pārdevējs ir kompetents un labi apkalpo, būs arī klienti. Papildu tam piedāvājam dažādus pakalpojumus, piemēram, izstrādāt interjera dizainu, uzšūt aizkarus vai izīrēt instrumentus,» viņš stāsta. Kompānijas lielākie konkurenti Latvijā ir Depo, Kurši, Būvniecības ABC. Šobrīd K Senukai tirgus daļa Latvijā ir ap 10%.
Latvijā, viņaprāt, galvenais spēlētājs ir Depo, bet Lietuvā – Kesko Senukai. Tur Senukai tirgus daļa ir 21,7%. Tomēr arī Lietuvā kompānijai ir daudz konkurentu. «Tagad Depo ienāk Lietuvā, bet mēs – Latvijā. Tas nozīmē, ka iespējas tirgū vēl ir,» viņš spriež.
Visu rakstu Ar lieliem plāniem atgriežas Latvijā lasiet 7. decembra laikrakstā Dienas Bizness.