Daugavpils Lokomotīvju remonta rūpnīca laužas ES tirgū; gaida valsts atbalstu, piektdien raksta laikraksts Dienas Bizness.
Lai gan pērnā gada otrajā pusē publiski tika ķidātas Daugavpils Lokomotīvju remonta rūpnīcas (DLRR) finansiālās problēmas un konkurenti jau bija gatavi iegādāties vērtīgākos aktīvus vai nolīgt labākos darbiniekus, uzņēmums turpina darbu un ticis pie jauniem pasūtījumiem.
Pēdējos divos gados gājis samērā smagi, DB norāda DLRR valdes loceklis Gatis Kamarūts. Pirmkārt, negatīvu lomu nospēlējusi situācija Krievijas tirgū, valūtas kursa dēļ cenas kaimiņvalsts pasūtītājiem rubļos augušas divas reizes. Otrkārt, līdz ar kravu apgrozījuma kritumu samazinājusies arī vajadzība pēc ritošā sastāva remontiem – arī Latvijā. Tā kā kravu pārvadātājiem naudas ir mazāk, bet var iztikt arī ar mazāku ritošā sastāva vienību skaitu darba apjoma sarukuma dēļ, nozares komersanti var atļauties atlikt lielākus remontus, noliekot lokomotīves pie žoga un gaidot labākus laikus.
Visu rakstu Noturas virs ūdens lasiet 17. februāra laikrakstā Dienas Bizness.