SIA Kurzemes democentrs radītās interaktīvās ekspozīcijas var kļūt par apvērsumu Latvijas tūrisma industrijā un zinātnes magnētu.
Pērn dibinātajam uzņēmumam ir trīs darbības virzieni – popularizēt produktus, kurus radījuši Ventspils Augsto tehnoloģiju parka (VATP) un citi viedo tehnoloģiju uzņēmumi, veidot interaktīvās ekspozīcijas atbilstoši pasūtītāja vēlmēm un organizēt radošās darbnīcas ar izklaidējošu un izglītojošu funkciju, tostarp veicināt bērnu un jauniešu interesi par dabaszinātnēm.
Interaktīvais centrs šovasar pārcēlies uz Ostas promenādi un kļuvis par tūrisma sezonas jaunumu.
Kurzemes democentrs rīko arī radošās darbnīcas, kuras atšķiras no šā jēdziena ierastās izpratnes. Darbnīcās var, piemēram, izmēģināt uzbūvēt vēja ģeneratoru un eksperimentēt ar to. Ķīmijas pamatus apgūst darbnīcā Uztaisi savu Flaberi! Tās pamatā ir aizraujoša Holivudas filma, kurā Robina Viljamsa atveidotais profesors, meklējot mūžīgās enerģijas avotu, laboratorijā uztaisa zaļu gļumekli Flaberi.
Trešais democentra virziens ir interaktīvu ekspozīciju veidošana pasūtītājiem. Liels projekts top sadarbībā ar Minhauzena muzeju. «Ēka būs kā interaktīvs objekts, kur varēs iejusties Minhauzena stāstos. Lai, aizbraucot mājās, cilvēks stāstītu ko piedzīvojis, bet citi teiktu – tu melo, tas nevar būt!» atklāj uzņēmuma vadītāja Ilze Eglāja.
#1/12
Kurzemes Democentra interaktīvo stendu mērķis - caur spēli un izklaidi radīt interesi par dabaszinātnēm - izrādījies arī veiksmīga biznesa ideja.