Līdz ar koncepcijas maiņu un fokusu uz uzticamības veidošanu internetā, kompānija maina arī nosaukumu un tagad strādā kā "TrustSearch"
"Iepriekš aizsargājām no krāpniecības internetā, secinājām, ka cilvēkiem tas ir svarīgi tikai tad, kad krāpniecība jau ir notikusi. Piemēram, pēc tam, kad veiktas transakcijas ar zagtiem karšu datiem. Taču pamanījām, ka interneta lietotājam interesē atsauksmes par uzņēmumiem. Viņi nemeklē informāciju par krāpniekiem, bet gan lasa atsauksmes, lai saprastu, vai uzņēmumam var uzticēties kā labam pakalpojuma sniedzējam. Uzņēmumi – potenciālie klienti – nebija gatavi saistīt savu vārdu ar "CryptoPolice", turklāt mūsu darbībai vairs nebija ciešas saistības ar "kripto" kā agrāk. Šie bija iemesli, kāpēc nolēmām mainīt arī nosaukumu," skaidro Mikus Losāns, "TrustSearch" līdzdibinātājs.
"TrustSearch" mērķis kļūt par globālu kompāniju, kas novērtēta par miljards dolāriem, nav mainījies. Viņš uzsver, ka vēlas, lai "TrustSearch" būtu galvenais rīks interneta lietotājiem, lai pārbaudītu uzņēmumu reputāciju – ja kāds iedomājas pārbaudīt, vai kāda lapa ir uzticama, pirmā izvēle būtu šis Latvijā radītais rīks. "Šobrīd katrai nozarei ir sava individuāla atsauksmju platforma. Mobilajām lietotnēm ir "Google Play" un "App Store", viesnīcām – "Booking". Ilgtermiņā vēlamies izkonkurēt "Trustpilot". Tas izveidojās pirms desmit gadiem, bet tagad tirgus ir pilnīgi izmainījies," saka M. Losāns.
Uzņēmumam ir noslēgti līgumi ar pieciem klientiem, tāpat no vairākiem ir saņemts apstiprinājums par sadarbību nākotnē. Risinājums vēl nav pabeigts. "Tas izrādījās ievērojami sarežģītāk, nekā plānots. Lai automatizēti organizētu atsauksmju ievākšanu, nepieciešama integrācija ar citām platformām, piemēram, "Google my busines" un "Tripadvisor"," teic M. Losāns.
Šobrīd uzņēmumā strādā septiņi cilvēki. Viņš piebilst, ka tikai divi no komandas strādā Latvijā. "Latvijā, lai piesaistītu programmētājus, pirkām sludinājumus gan "CV-Online”, gan "LinkedIn" un kopā varējām atrast tikai 30 cerīgus kandidātus. Latvijā šobrīd ir izveidojusies situācija, ka labie kandidāti vēlas saņemt 2500 un 3000 eiro neto mēnešalgu, turklāt viņi tiek "pārpirkti" no viena uzņēmuma uz citu. Tā nav summa, ko var maksāt jaunuzņēmums. Indieši ir pieejamāki, no 500 kandidātiem atlasījām vairākus tiešām labus programmētājus. Indijā vidēja līmeņa programmētāji ir pieejami par 1000 eiro mēnesī, Latvijā tādiem pašiem speciālistiem jāmaksā 1500 eiro," novērojis M. Losāns.
Db.lv jau rakstīja, ka komanda darbu pie projekta sāka 2017. gada vidū un tajā ieguldīti vairāk nekā divsimt tūkstoši eiro. "CryptoPolice" pamatā ir Artūra Rasnača vadītā IT izstrādes kompānija "Cunami Web", kuras peļņa tiek ieguldīta šajā projektā. Sākotnēji "CryptoPolice" strādāja pie interneta pārlūkprogrammas paplašinājuma, kas seko līdzi tam, ko cilvēks dara virtuālajā vidē, un brīdina par bīstamām un potenciāli krāpnieciskām vietnēm. "Ir vesela "kaudze" eksistējošu risinājumu un antivīrusu, kas identificē tehniskas lietas, bet, lai pamanītu krāpniecību, ir nepieciešami reāli cilvēki. Tāpēc mēs esam izveidojuši mehānismu, lai pūlis, "staigājot" pa internetu, vēlētos identificēt krāpniecības gadījumus," skaidroja M. Losāns. Uzņēmums strādāja pie lietotnes "WatchDog" un bija iecerēts, ka tā darbosies šādi: ja kāds lietotājs atsūtīs ziņojumu par to, ka kāda vietne šķiet aizdomīga, "CryptoPolice" speciālisti vairākos līmeņos to pārbaudīs. Ja vietne patiesi būs krāpnieciska, informācija par to nonāks datubāzē.