Mediju aģentūrai Creative Media Services 2007. gada apgrozījums, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, pieaudzis par 69%, sasniedzot 5 112 446 latus.
„Neraugoties uz ieilgušo ekonomiskās situācijas nestabilitāti, mums pagājušajā gadā ir izdevies nodrošināt ievērojamus aģentūras finansiālos sasniegumus un izaugsmes rādītājus. Domāju, ka galvenokārt tas skaidrojams ar mūsu biznesa vīziju – aizvien meklēt jaunus reklāmas risinājumus un iespējami rūpīgāk izprast un izpētīt katra klienta specifisko tirgu,” – tā 2007. gada finansu rādītājus komentē mediju aģentūras Creative Media Services direktors Kārlis Gudonis, piebilstot, ka šā gada rezultātus patlaban vēl ir grūti prognozēt, tomēr visticamāk, ka gaidāms apmēram 20% pieaugums.
Creative Media Services pērn koncentrējās uz jaunu klientu piesaisti, kā arī dažādu jaunu pakalpojumu un darba rīku izstrādāšanu un ieviešanu, lai optimizētu sadarbību ar jau esošajiem klientiem.
„Likumsakarīgi, ka ekonomiskā situācija ir nopietni ietekmējusi arī Latvijas reklāmas tirgu. Vērtējot 2007. gadā paveikto, redzams, ka vairums klientu aktīvi pievērsušies jauniem reklāmas veidu meklējumiem, ar kuriem iespējami tiešāk tiktu uzrunāts gala patērētājs. Paradoksāli, ka, tieši ekonomiskās situācijas spiesti, daudzi ir sākuši novērtēt nišas medijus un dažādus kreatīvos risinājumus," stāsta Kārlis Gudonis.
Mediju aģentūra Creative Media Services dibināta 1997. gadā un patlaban ir viena no Latvijas lielākajām mediju aģentūrām. CreativeMedia Services nodarbojas ar mediju stratēģiju izstrādi, reklāmas plānošanu un izvietošanu, reklāmas kampaņu uzraudzību, kā arī piedāvā dažādus individuālos, īpaši izstrādātos pakalpojumus. Creative Media Services kopš 2006. gada ir līdzīpašnieks vienam no pasaules nozīmīgākajiem mediju aģentūru tīkliem Columbus Media International.