SIA Coffee Nation pērn izdevies izkļūt no zaudējumiem, kas uzņēmuma bija radušies 2013. gadā, liecina Lursoft dati.
Pagājušo gadu Coffee Nation noslēdza ar 116,126 tūkstošu eiro peļņu pēc nodokļu nomaksas. Coffee Nation 2014. gadā izdevās palielināt apgrozījumu, kas gada nogalē sasniedza 3,261 miljonus eiro. Līdz ar to pērn Coffee Nation rentabilitātes rādītājs pieauga līdz 11,61.
Coffee Nation kopš 2011. gada strādā ar preču zīmes Costa Coffee koncepciju un turpina to īstenot saskaņā ar Costa starptautiskajiem standartiem. 2014. gadā uzņēmums pārvaldīja 12 kafejnīcas.
Uzņēmuma vadība savā ziņojumā norāda, ka, lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi un piesaistītu jaunus klientus, 2015. gadā uzņēmums plāno Latvijā popularizēt Costa Coffee zīmolu un īstenot visus Costa Coffee jauno produktu un akcijas reklāmu pasākumus.