Servisa centros palielinās darbinieku piesaistes konkurence; durvis Rīgā vēris arī Cabot biznesa pakalpojumu centrs, ceturtdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
Latvija ir īpaša ar talantu pieejamību, attīstītu informācijas un komunikācijas tehnoloģiju infrastruktūru, augošu pakalpojumu sektoru un konkurētspējīgām izmaksām – tie ir iemesli, kāpēc ķīmijas rūpniecības kompānija Cabot Corporation atvēra biznesa pakalpojumu centru Rīgā. Atbilstoši Lursoft datiem Cabot Latvia ir reģistrēts šā gada 19. februārī. DB jau rakstīja (02.06.2011.), ka tieši servisa centri ārvalstu klientu apkalpošanai ir nozīmīgs Latvijas ekonomikas stūrakmens, kas var kalpot bezdarba samazināšanai. Ārvalstu uzņēmumi ir ieinteresēti investēt Latvijā vairāku faktoru dēļ: ģeogrāfiskā atrašanās vieta, rietumnieciska domāšana, attīstīta infrastruktūra un relatīvi lētas izmaksas. Šobrīd līdzīgi Latvijā darbojas arī Samsung, Tele2 Shared Service Center, Atea un Cytec Latvia servisa centri. Piemēram, Atea norādīja, ka 2013. gadā strādājošo skaitu ir plānots palielināt par 150–200 darbiniekiem, taču līdz 2015. gadam ir paredzēts pieņemt darbā aptuveni 600 cilvēku, taču šobrīd uzņēmums nesniedza datus par darbinieku skaitu. Atbilstoši Lursoft datiem Atea Global Services pērnā gada nogalē bija 242 darbinieki.
Cabot biznesa servisa centrs ir veidots, lai pārvaldītu un administrētu uzņēmuma darbību grāmatvedības, kredītu un kredītu ievākšanas, maksājuma kontu, iepirkumu, klientu apkalpošanas, transporta, datu pārvaldes, IT un personālvadības jomās. Šobrīd Cabot Latvia strādā 114 speciālisti un vēl tiek meklēti jauni darbinieki.
Visu rakstu Cabot pievēršas Latvijai lasiet 16. oktobra laikrakstā Dienas Bizness.