Tirdzniecība un pakalpojumi

Britu uzņēmums par 30 miljoniem eiro nopērk Credit24 zīmola īpašnieku

Baiba Zālīte, speciāli db.lv,09.02.2015

Jaunākais izdevums

Pagājušajā nedēļā britu uzņēmums International Personal Finance (IPF) iegādājies preču zīmes Credit24 īpašnieku MCB Finance Group (MCB), informē MCB.

Darījums starp IPF un MCB notika 2015. gada 6. februārī, un tā vērtība bija 23,8 miljoni britu mārciņu (aptuveni 30,26 miljoni eiro). MCB galvenā mītne paliks Tallinā. Uzņēmumu turpinās vadīt Rami Rihenens, arī pārējā vadības komanda nemainīsies.

Uzņēmums turpinās darboties ar Credit24 preču zīmi un esošajiem produktiem, vienlaikus strādājot arī pie jauniem risinājumiem, norāda MCB valdes priekšsēdētājs R. Rihenens.

MCB Finance Group dibināta 2006. gadā. Uzņēmums piedāvā patēriņa kredītus Somijā, Igaunijā, Latvijā, Lietuvā un Austrālijā.

International Personal Finance centrālais birojs atrodas Lielbritānijā. IPF ir uzņēmums ar vairāk nekā 130 gadu pieredzi nelielu aizdevumu izsniegšanā. IPF darbojas astoņos tirgos, tai skaitā Polijā, Čehijā, Ungārijā, Rumānijā, Slovākijā un Meksikā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau atkal pēkšņi izdevumi? Pietrūkst naudas svarīgiem tēriņiem? Ne katram cilvēkam ir pietiekami lieli iekrājumi, lai varētu viegli tikt galā ar negaidītiem dzīves pavērsieniem, tāpēc daudzi meklē finanšu atbalstu kredītiestādēs. Taču ko izvēlēties – patēriņa kredītu, kredītkarti, bet varbūt kredītlīniju? Salīdzinājumā ar citiem aizdevumu veidiem, kredītlīnija ir elastīga un piemērota izmantošanai dažādās situācijās. Nav pamata bēdāties, izvēlies kredītlīniju un saņem nepieciešamo atbalstu. Lasi tālāk un uzzini vairāk par kredītlīnijas priekšrocībām!

##Kredītlīnija – mūsdienīgs finanšu drošības spilvens

Kredītlīnija ir patēriņa kredīta paveids, kas ir pielāgots mūsdienu cilvēka straujiem dzīves pavērsieniem. Situācijā, kad cilvēkam ir pietiekama maksātspēja, bet nav iespēju veikt ikmēneša uzkrājumus, kredītlīnija var kalpot par finanšu drošības spilvenu. Vēl viens pluss – kredītlīnija nodrošina maksimāli draudzīgu aizņemšanās pieredzi. Ik mēnesi maksājot nedaudz vairāk, nekā noteikts rēķinā, var ātrāk dzēst parādsaistības.

Tāpat kā patēriņa kredīts, kredītlīnija:

- ir ilgtermiņa aizdevums ar atmaksas termiņu līdz 24 – 36 mēnešiem;

- ir apjomīgs aizdevums ar maksimālu kredītlimitu līdz 2000 – 4000 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Naudas aizdevēju kompānijas Credit24 vajadzībām lietuviešu producenti filmē reklāmas rullīšus pa Latvijas un citu Baltijas valstu mazpilsētām, vēsta reģionālais laikraksts Kursas Laiks.

Aizputē nodegušās sporta halles laukumā PMK rajonā uzliets plāns ledus, skolas puikām prieks, bet galvenais varonis - ugunsdzēsējs Armands Freimanis - jau raizējas, ka viss beigās izskatīsies nelāgi.

«Viss jau bija ar VUGD pārvaldi sarunāts, un kādam bija jāiet. Es to kastingu izturēju. Pateica: divas stundas no manis tas prasīs. Vakar te biju četras stundas un šodien jau divas. Kas vēl būs, kad tā reklāma ies gaisā. Stāsts jau ir, ka ugunsdzēsējam naudas slidām nepietiek un nu viņš ņem mikrokredītu. Visi smiesies, vēderus turēdami. Būtu zinājis, ka tā, nebūtu piekritis. Citu reizi reklāmām nepiekritīšu,» Kursas Laikam pirms filmēšanas pagājušajā ceturtdienā atklājis Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta darbinieks A. Freimanis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Credit24 būs jāatmaksā patērētājiem daļa maksājumu

Žanete Hāka,24.04.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) saņēmis SIA IPF Digital Latvia (iepriekšējais nosaukums – SIA MCB Finance), tirgū strādājošu ar zīmolu Credit24 rakstveida apņemšanos par parādu atguvēju rēķinos iekļautās pozīcijas Neatmaksātie kreditora zaudējumi atmaksāšanu patērētājiem, informē PTAC.

Sabiedrība ir atzinusi pieļauto pārkāpumu, parādu atguvēju rēķinos iekļaujot izmaksas par parādu atgūšanu, tāpēc ir apņēmusies atmaksāt patērētājiem kopš 2013.gada 1.februāra samaksāto naudas summu par rēķinos ietverto pozīciju Neatmaksātie kreditora zaudējumi, ja patērētājs viena gada laikā (līdz 2018.gada 27.martam) vērsīsies pie sabiedrības ar attiecīgu rakstveida iesniegumu. Sabiedrība ir apņēmusies visiem patērētājiem, kuri ir veikuši šo samaksu, nosūtīt informāciju uz to reģistrētajām e-pasta adresēm.

PTAC aicina patērētājus, kuri ir veikuši parāda atmaksu sākot no 2013.gada 1.februāra un ir samaksājuši šos zaudējumus, līdz 2018.gada 27.martam vērsties pie Sabiedrības ar iesniegumu. Iesniegumā jānorāda iesniedzēja vārds, uzvārds, personas kods, bankas konta numurs un lūgums atmaksāt samaksāto naudas summu par rēķinos ietverto pozīciju “Neatmaksātie kreditora zaudējumi”.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Mēnesī izsniegto aizdevumu apjoms sasniedz 2,7 miljonus

Anda Asere,21.09.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz šim sadarbībā ar kredītu salīdzināšanas portālu Altero ir izsniegti vairāk nekā 26 miljoni eiro un augustā vienā mēnesī izsniegto aizdevumu apjoms sasniedza 2,7 miljonus eiro.

No platformas darbības sākuma 2016. gadā līdz 2017. gada beigām tajā bija izsniegti aizdevumi 12 miljonu eiro apmērā.

«Mūsu bizness attīstās visu laiku – katru mēnesi mums ir jauns kredītu izsniegšanas rekords. Mēs nezinām, ko nozīmē sezonalitāte, jo mums līdz šim nevienā brīdī nav bijis klientu aktivitātes kritums. Šobrīd mūsu platformā ir izsniegti vairāk nekā 26 miljoni eiro. Augustā kredītu izsniegšanas apjoms sasniedza 2,7 miljonus eiro un esam pārliecināti, ka līdz gada beigām vienā mēnesī izsniegto aizdevumu apjoms sasniegs trīs miljonu atzīmi,» saka Artūrs Kostins, SIA «Altero» vadītājs.

Šobrīd mēnesī «Altero» apmeklē aptuveni 50 tūkstoši cilvēku un mēnesī caur šo platformu tiek izsniegti tūkstoš kredīti. «Nereti gadās klienti, kuri nevēlas aizņemties, bet vienkārši paskatās, lai saprastu, kāda summa viņiem varētu būt pieejama un kādi ir aizdevēju nosacījumi. Tas liecina par to, cilvēki aizvien vairāk plāno ne tikai savus ikmēneša tēriņus, bet arī lielos pirkumus, turklāt laikus vēlas aprēķināt zemāko iespējamo procentu pārmaksu,» spriež A. Kostins.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Īstermiņa aizdevuma izmaksas gan bankās, gan ātro kredītu firmās ir stipri līdzīgas

Dienas Bizness,28.04.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Banku un nebanku kreditētāju lobiju savstarpējās cīņās dominē emocijas, un patērētāja intereses bieži paliek otrajā plānā. Pētījumā apkopojot tirgū pieejamās iespējas aizņemties patēriņam, galvenais secinājums ir šāds – neatkarīgi no aizdevēja patēriņa kredīts nebūs lēts, otrdien raksta laikraksts Diena.

Lai gan ātro kredītu devēju nosacījumi nav saucami par draudzīgiem, tomēr jāsecina – kopējās īstermiņa aizdevuma izmaksas, ja rēķina mēneša griezumā, ir stipri līdzīgas gan bankās, gan ātro kredītu firmās. Vienīgi – bankas mazos kredītus nepiedāvā.

Diena analizēja kreditēšanas piedāvājumus un noteikumus trīs Latvijas komercbankās un divu nebanku kredītdevēju – 4finance un MCB Finance Latvia – pakalpojumos. Pētījumā tika apskatīti šādi banku produkti: bankas Nordea overdrafts un patēriņa kredīts, Swedbank overdrafts/kredītlīnija un patēriņa kredīts, bankas Citadele patēriņa kredīts, kā arī populārāko ātro kredītdevēju (Smscredit.lv (4finance) un Credit24.lv (MCB Finance Latvia)) piedāvātie aizņēmumi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nebanku aizdevēji iekaro jaunus tirgus, bet Latvijā cīnās ar ārvalstu konkurentiem, kuri ar apšaubāmām, pat negodīgām metodēm vilina klientus , pirmdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Nebanku aizdevēju nozarē vērojama stabilizācija – pēc tam, kad stājās spēkā normatīvu izmaiņas un kompānijām bija nepieciešams saņemt licenci šai darbībai, tirgū samazinājās to dalībnieku skaits. Tās kompānijas, kuras palika tirgū, spējušas nostiprināties tirgū, daļa turpina paplašināties ārvalstīs. Patlaban bažas vietējā tirgū rada uzņēmumi, kuri piedāvā kredītus, taču strādā no ārvalstīm un nereti patērētājiem piemēro drastiskus nosacījumus vai pat apkrāpj tos. Pašmāju patērētājam nereti ir grūti atšķirt šīs kompānijas no vietējām, jo tās veido mājaslapas ar līdzīgiem nosaukumiem un dizainu, kā Latvijā reģistrēti uzņēmumi.

Komentāri

Pievienot komentāru